renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Vandaag naar een Welness boven de sloot Kunnen we ( schoondochter en ik) ons eigen taaltje weer praten zonder raar aangekeken te worden . Heb er zin in. Wie had dit ooit gedacht he? Op stap met mijn schoondochter en het ergste komr nog. Ik ben haar schoonmoeder. Je hebt er zelfs een carnavalshit over gehad. Gooi je schoonmoeder uit het raam, met de koelkast erachteraan.. Fijne dag voor ieder die nog komen gaat. @Yana, ik las je gisteren. Hoop dat er wat verbetering is in je toestand. Je hebt het aardig te pakken
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb een gat in de dag geslapen, goeie genade... Als ik naar buiten kijk mist het nog steeds, maar op een paar kleine bultjes na is de tuin nu eindelijk weer sneeuwvrij. Gelukkig even geen gladde uitglijstukken meer bij het uitlaten van de hond... Mooi, een bakje en dan een heel heel rustig dagje maar even.. Fonny reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Zin om naar buiten te gaan.
Adri03 Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden 59 minuten geleden zei Spirit: boven de sloot Dit is nu geloof ik de 10e keer dat je deze kleuteruitdrukking gebruikt voor een breed water waarmee je waarschijnlijk het Hollandsch Diep bedoelt. Totaal niet grappig, maar je gebruikt hem in elke tweede post van je. Ben je besmet met die fameuze Brabantse 'humor' of zo? Wat een afknapper.
Etty Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Goedemorgen, Ik liep gisteren met een winterjas en trui eronder in de zon maar ik vond het veel te warm. Raar dat ik dat bij de eerste warme zonnestralen van het jaar juist lekker vind, net als instappen in een door de zon opgewarmde auto. Een hele dag voor me en veel te doen, maar moeite met beginnen, prioriteiten stellen. Zit te dralen. Lijstje maken. Rosee reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden 3 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
rapilos Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Goedemorgen allemaal, Een heerlijk lazy zondag Straks maar een strandwandeling maken met hondje Het is hier trouwens weer stralen weer ! Fijne dag allemaal
Rosee Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Ja dat herken ik @Etty. In dat geval ga ik altijd door mijn telefoon scrollen. Ipv te beginnen. Uitstelgedrag haha. Gisteren naar tentoonstelling geweest met een vriendin en daarna op het terras. Voel me dan toch nog steeds een beetje een spelbreker, zij aan een wijntje en ik met mijn saaie gemberthee. Dat gevoel wordt wel minder gelukkig, maar is gewoon pleasegedrag. Had niet eens zin in wijn maar vind het lastig dat zij misschien teleurgesteld is. Maar ik ben me daar bewust van en doe het niet. Ik wil nu echt trouw blijven aan mezelf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden