Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Je hebt daar een appartement dat je inmiddels hartstikke gezellig had gemaakt... Ik herinner me de verhalen van Spirit over haar appartement heel anders. Daar was het toch ook nooit naar je zin @Spirit? Daar klaagde je ook vaak dat het een zooitje was, dat je wéér een andere bank had die goor bleek te zijn, dat de hond weer gepist had op de vloerbedekking en dat het niet lukte om je rommel een plek te geven. Of vergis ik me en was je eigen huis wel opgeruimd en gezellig? 1 uur geleden bewerkt door Yana
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei Lonster1: Als oudere vrouw ben je minder aantrekkelijk en soms zelfs bijna onzichtbaar. Dat heeft zo zijn voor- en nadelen. Het zit ingebakken in de maatschappij, deels door de biologie. Net zoals de blik die automatisch naar een decolleté gaat. Ik merk wel dat hoe ouder ik word, hoe vaker er ook stoere mannen en vrouwen op leeftijd zijn, eigenwijs en eigenzinnig. Ouder worden geeft ook onbezorgdheid en vrijheid, - als je mazzel hebt. Dat is vooral zo in de westerse cultuur heb ik begrepen
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Herinneren zich sommige leden de reeks "Some Mothers Do 'Ave 'Em" ?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 44 minuten geleden zei Rosee: Dat is vooral zo in de westerse cultuur heb ik begrepen Denk je echt dat mannen in andere culturen anders functioneren? 😜 Natuurlijk zijn de groenste blaadjes het leukst maar het groenste blaadje wil in ruil daarvoor wel de leukste en jongste geitebok. Stel dat je als vent in de vijftig een kind van achterin de twintig scoort, dan ben je eerst blij maar vervolgens wil ze misschien kinderen of al was het maar naar de disco, daar heb je dan toch helemaal geen zin meer in? Deze vent iig niet. We zaten laatst een film te kijken op Netflix, god wat een leuke actrice zat er in, onweerstaaaaanbare glimlach. Speelde ook nog de rol van de slechterik. Even op wikipedia gekeken, net een jaar ouder dan de holenbeer. Ja jongens, laat dan maar zitten hoor 🤣 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou, ik zal nog eens vaker de lente hier als een mooie jonge vrouw laten wenken zeg. Of zwaaien, whatever. Nu heb ik alweer een discussie uitgelokt over oudere vrouwen die zich miskend voelen 🙃 bumperjim en Smaragdie reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Je moet gewoon een aziatische nemen. Die lijken jong tot een jaar of 70. De Stier is een halve aziaat. Dat is eigenlijk al genoeg. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Goedemorgen, 2 nachtdiensten gehad en nog 2 te gaan. Perfect dit ritme voor mij. Dan zit ik er goed in! Daarna weer even de doe en relax modus gaan vinden. Ik vind oudere vrouwen en mannen juist mooier en interessanter. Heb ik altijd al gehad, ook al toen ik jonger was. Snap ook niks van botox en duck lippen bv van die jonge meiden . Wel voor overhangende oogleden bv, medisch. Maar niet ter verstrakking en geen(bijna) gezichtsuitdrukking meer. Een collega van 23 doet al aan botox??? Ik zeg waarom?? Om de eventuele rimpels en lijntjes die er dan al zijn weg te krijgen en voorkomen. Schiet mij maar lek, gezicht is al heel strak en haar lippen heel vol. Nog voller dan doet het mij aan eend denken. Geef mij maar rimpels, normale lippen en levenservaring 😅 Veel mooier om te zien, er mag zijn geleefd en vooral juist nog geleefd worden. Maar iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft natuurlijk. Fijne dag allemaal. Kohtje reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 1 minuut geleden zei Smaragdie: Snap ook niks van botox en duck lippen bv van die jonge meiden . Daar zijn we het over eens. Direkte afknapper.
knakker Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden 32 minuten geleden zei bumperjim: Je moet gewoon een aziatische nemen. Kijk nou uit wat je zegt, jij patriarchale gorilla.
Adri03 Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden 1 uur geleden zei Rosee: Dat is vooral zo in de westerse cultuur heb ik begrepen Bedoel je die toyboys in Gambia? Dat is gewoon een economische transactie hoor
Etty Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden 47 minuten geleden zei knakker: Nou, ik zal nog eens vaker de lente hier als een mooie jonge vrouw laten wenken zeg. Of zwaaien, whatever. Nu heb ik alweer een discussie uitgelokt over oudere vrouwen die zich miskend voelen 🙃 Ik denk meer aan de jonge mooie GenZsters die zich ook niet meer willen herkennen in deze beeldvorming.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden