Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 57 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny 🌞
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Het forum is weer helemaal overgenomen.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers. Het is brrrr koud buiten nog, maar wel met een zonnetje, fijn. We gaan er een mooie dag van maken. Maar eerst een bakje
knakker Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Mogge mensen. Dag 19. Olé. 45 minuten geleden zei renaldo61: Het forum is weer helemaal overgenomen. Ja, wel vaak, de laatste tijd. Als een overvliegende reiger, die overal grote stralen poep achterlaat. Maar als het niet net op je kop komt heb je er verder ook niet echt last van. Misschien dat de beheerders het forum nog eens een keer dicht gaan timmeren? Want het is nu wel erg makkelijk voor de botjes om binnen te komen. Ach ja. 14 uur geleden bewerkt door knakker bumperjim en Spirit reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goed van je 19 dagen @knakker op naar 20
Okkie Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 okkie Ik zit op dag 8, het voelt alsof ik afscheid moet nemen van een goede vriend die er altijd voor me is geweest. Me troostte als ik me down voelde en alles wat dragelijker maakte.
billy1981 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden En de vriend die je valse beloftes deed, die onbetrouwbaar was en die ervoor zorgde dat je je verschrikkelijk voelde. Tijd voor nieuwe vrienden Mormel reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Ik lig in het ziekenhuis met Covid. Nooit eerder zo beroerd geweest, gelukkig hebben ze me weer een beetje op kunnen lappen. ❤️ 9 uur geleden bewerkt door Yana IJsvogel reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Verdorie. Wat een pech. 😞Heel veel beterschap @Yana! Een bloemetje én een gevulde koek voor jou. Voor herstel is proteïne belangrijk. Yana en lady jane reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden een beetje buiten dan maar naar binnen halen Yana, wat een pech, covid, nu nog. Ik had al gelezen dat het nooit weg is geweest meer, maar hoopte dat de ergste ervan wel naar de achtergrond was. Heel veel sterkte en beterschap meis. Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden wat grppig @Maja rwee zielen één gedachte Maja reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ach @Yana. Ik wens je heel veel beterschap Eerste rondje kinderboerderij met de hond is een feit. Nog wel pijnlijk, maar heb het gehaald. Straks even met de buuf (ja, die drukke) boodschappen doen. Vriend is werken en fietsen durf ik nog niet, vanwege het afstappen, m'n voet is nog zwak. Maar heb het toch maar gedaan, het rondje. Heerlijk even uitgewaaid. Wat heb ik dit gemist.
IJsvogel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat is balen @Yana, dat zal best eng geweest zijn als je zo beroerd wordt dat je naar het ziekenhuis moet. Beterschap!
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Yana heb jij die nieuwe variznt, Stratus? Ik twijfelde nog over een nieuwe inenting, maar lees net dat deze oprukt, ook in Ned.
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn afspraak voor de corona vaccinatie heb ik al een tijdje staan: 14 oktober. En in ga m halen ook!! lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden