Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Mogge mensen. Dag 19. Olé.

45 minuten geleden zei renaldo61:

Het forum is weer helemaal overgenomen. 

Ja, wel vaak, de laatste tijd. Als een overvliegende reiger, die overal grote stralen poep achterlaat. Maar als het niet net op je kop komt heb je er verder ook niet echt last van. Misschien dat de beheerders het forum nog eens een keer dicht gaan timmeren? Want het is nu wel erg makkelijk voor de botjes om binnen te komen. Ach ja.

bewerkt door knakker
Geplaatst

Dagpact:

Mormel
renaldo61

MaryArt

Fonny 🌞

okkie

Ik zit op dag 8, het voelt alsof ik afscheid moet nemen van een goede vriend die er altijd voor me is geweest. Me troostte als ik me down voelde en alles wat dragelijker maakte. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik lig in het ziekenhuis met Covid. Nooit eerder zo beroerd geweest, gelukkig hebben ze me weer een beetje op kunnen lappen.  ❤️

bewerkt door Yana
Geplaatst

suncamp-mooiste-zonnebloemvelden-frankrijk-provence.jpg.webp.6ac20f4bf2e50b420e4891a4aafd866b.webp

een beetje buiten dan maar naar binnen halen Yana, wat een pech, covid, nu nog. Ik had al gelezen dat het nooit weg is geweest meer, maar hoopte dat de ergste ervan wel naar de achtergrond was. Heel veel sterkte en beterschap meis.

Geplaatst

Ach @Yana. Ik wens je heel veel beterschap :rose: 

Eerste rondje kinderboerderij met de hond is een feit. Nog wel pijnlijk, maar heb het gehaald. Straks even met de buuf (ja, die drukke) boodschappen doen. Vriend is werken en fietsen durf ik nog niet, vanwege het afstappen, m'n voet is nog zwak. Maar heb het toch maar gedaan, het rondje. Heerlijk even uitgewaaid. Wat heb ik dit gemist. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...