Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 Mei 2024


Aanbevolen berichten

Mogge. Net wakker uit een zeer levendige droom. Een droom als een avonturenfilm. Jammer om weer wakker te zijn. Hevige dromen de laatste tijd, soms ook erg naargeestig of met moord en doodslag. Mijn onderbewuste heeft het er maar druk mee. Blijkbaar maak ik er overdag maar een potje van, van dat verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Oskar. Om 3.15 gewekt door het gekrijs van de -zo vertelde de vogelapp- kleine mantelmeeuw. Hij of zij had er zin in en bleef rondcirkelen tot 4.30 uur. Daarna nog wat gedommeld. Het kon beter dus. Vast ook gedroomd, maar kan het mij niet herinneren. Maar goed, op naar werk. En natuurlijk zodadelijk een bakkie leut van Yvonne.

dagpact

Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Claudius, Oskar, Maja en alle andere frummers. 
Ook ik heb weer pittig gedroomd, naar gedroomd, inderdaad Oskar, blijkbaar niet goed in staat de indrukken van overdag op een goede manier te verwerken 😨.. en ook weer een poos wakker gelegen... 
Maar gelukkig is het weer ochtend geworden, de zon schijnt, ik heb al even geknuffeld met de katten en de hond, het leven ziet er overdag toch een stuk beter uit zo. 
Een bakje nu maar eerst. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 😊

dagpact:
Maja
Fonny
Prana

Vroeg wakker, heftige dromen. Maar voel me een stuk fitter dan de ochtenden hiervoor. De zon schijnt al en ik ga zo een stuk wandelen met de hond. Maar eerst even koffie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee vast niet @Etty
ik heb gedroomd dat ik exotisch fruit had besteld, dat kwam aan, met stukken eruit gesneden en zwarte plekken!
Een vriend (die ik wakker niet ken) had een surfplank en kwam hier surfen daarmee.
Nou gelukkig schijnt de zon weer na de overlast van gisteren, dus een hele goede morgen frummers:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, allemaal! 

Met de motor ma het werk gegaan, dat doe ik nu eindelijk sinds het mooi weer is en ik nuchter op sta. 

Met ontwenningsverschijnselen en flink zweten smorgens had ik daar echt geen behoefte aan, ook al dacht ik toen, als het mij ooit lukt om nuchter te blijven wil ik met de motor naar het werk. 

Ik had het gisteren niet gemeld, mijn hoofd stond er niet naar. Ik kwam erachter dat mijn broer, mijn game-maatje en voormalig  drinkebroer. 

Mij had verwijderd van Steam (waar je elkaar online kan zien, chatten en online gamen). Dus ik heb hem opgebeld, het was een kort gesprek en ik stond perplex en met de bek vol tanden om het zomaar te zeggen. Het klopte dat hij mij verwijderd had, ik was nauwelijks nog online laatste tijd en als ik er was, wilde ik maar 1 bepaald spel doen zei hij. 

Daar had hij geen ongelijk in. Maar ik heb mijn zus ook verwijderd zei hij. 

Oh, nou, dan ga ik ook maar verder en zo eindigde het gesprek. 

Mijn zus is bijna nooit online. Maar hij is dus op WhatsApp ook uit de broer en zus groepsapp gegaan. 

Ik heb heel veel (drank & drugs) historie met mijn broer.. Het voelt als een verlies en voel me verdrietig. Hij wil dus geen contact meer blijkbaar. 

Ben gisteren meteen naar het zwembad gegaan, nadat ik mijn zus op de hoogte heb gesteld. En na het zwembad nog een uur auto gereden met keihard muziek aan... 

Dat had ik nodig... 

Ook nuchter gebleven gisteren. 

DAGPACT:
Maja
Fonny
Prana
Yvonne
Moeps
Freekie


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de broer & zus app had mijn zus laten weten, dat ze een bloemetje had gekocht voor moeders op moederdag en dat ze die wilde geven voor ons allemaal zeg maar, ik kwam die dag net terug met mijn pa van het Hemelvaartweekend. 

Mijn broer had toen op de app ook al niet gereageerd en is vervolgens op moederdag ook niet langs geweest bij onze moeder, misschien was dat al een voorbode... 

De dag daarna op maandag was mijn zus jarig en vierde ze het ook, daar was mijn broer wel op verjaardag , en deed hij heel normaal alsof er niets gebeurd was... 

Dus ik snap er niets van

bewerkt door Freekie
Ik snap er niets van
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Hier komt er in augustus eentje bij. Een meisje van 6 jaar, om ons manneke van 8 gezelschap te houden.
(Voor de niet-kenner en ter verduidelijking: het gaat hier over hondjes.. ;))

Dit is wel kiele kiele hoor @Kohtje, hoe heten die hondjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Francoise:

Lang geleden dat ik mijn dromen kon herinneren. 

Volgens mij heeft dit te maken met dat alcohol je rem-slaap verstoort.
Als je stopt slaap je beter.
Dromen is bedoeld om dagelijkse dingen te verwerken, niet om ze te onthouden.
Goed teken dus.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Hoi @Moeps. Heb je je fauve nog? Hier komt er in augustus eentje bij. Een meisje van 6 jaar, om ons manneke van 8 gezelschap te houden.
(Voor de niet-kenner en ter verduidelijking: het gaat hier over hondjes.. ;))

Ha Kohtje! Goed je ook weer te zien hier. Wij kregen onze Fauve toen ze 5,5 jaar was en ondertussen is ze alweer 10! We zijn helemaal weg van het ras en denken erover om er ook eentje bij te nemen, zodat Jade de nieuweling het een en ander kan leren voordat ze oud wordt.

Waar komt jullie dame vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lonster1:

Nou misschien even vragen dan, wat er aan de hand is. 

 

Mijn ouders vragen niet na over moederdag, ze willen hem daar toe niet verplichtten.

En over waarom hij mij verwijderd heeft, heeft hij al antwoord gegeven. 

Hij belt nooit, vraagt nooit om hulp of begint uitzicht zelf nooit met een gesprek/chat.. Alle contact moet vanuit anderen komen. 

Speciaal geval zeg maar... 

Mijn ouders zijn dan bang dat hij in een sociaal isolement komt. Geen werk, wel paar uur vrijwilligerswerk door de week. Voor de rest bier drinken & gamen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Roberto:

[....] hoe heten die hondjes?

Dropneus en Swiebeltje. Uiteraard zijn dit nicknames. Omdat ik Dropneus nogal eens bij (z'n echte) naam moet noemen/roepen als ie weer eens niet luistert (heel normaal bij dit ras) zou iemand op straat me zomaar kunnen herkennen als "die Kohtje van het Alcoholdebaasforum" als ik met de hond aan de wandel ben :D.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...