niks Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen, werken vandaag. Daarna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Mogge niks! Fijn geregeld dan niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 februari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Zeker! Fijne dag allen met wat je ook gaat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen frummers, Wat een rust hier nog. Het wordt al licht inmiddels, de vogels hebben het naar hun zin, tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 DAGPACT: Yvonne Beatrix Prana Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 (bewerkt) Goedemorgen! Spannende dag. Afhankelijk zijn van besluiten van anderen. Ik ben daar niet goed in. DAGPACT: Yvonne Beatrix Prana Maja 21 februari 2023 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen allemaal. Koffie pruttelt. Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 11 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Spannende dag. Afhankelijk zijn van besluiten van anderen. Ik ben daar niet goed in. Oei, ik duim voor je en ik denk aan je @Maja, hoop dat het goed uitpakt voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 36 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Spannende dag. Afhankelijk zijn van besluiten van anderen. Ik ben daar niet goed in. DAGPACT: Yvonne Beatrix Prana Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen, douchen en op pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen! Koffie op, dus aan de werk… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen, laatste carnavalswagen aangebroken. Manlief gaat zuipen. Komt in de avond dan dronken thuis . Hij heeft geen drankprobleem, dus kan het m niet ontzeggen. Maar wat heb ik er een vreselijke hekel aan . Vooral ook tegen dat gesnurk en die dranklucht vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Zojuist zei Francoise: Goedemorgen, laatste carnavalswagen aangebroken. Manlief gaat zuipen. Komt in de avond dan dronken thuis . Hij heeft geen drankprobleem, dus kan het m niet ontzeggen. Maar wat heb ik er een vreselijke hekel aan . Vooral ook tegen dat gesnurk en die dranklucht vannacht Goeiemorgen allemaal, Daar stoor ik me gelukkig niet aan als mijn man gedronken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goeie morgen, Sterkte dan Francoise, mondkapje bij hem op doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Mijn man heeft dat jarenlang bij mij moeten ruiken, dag en nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen Mijn man doet met mij mee, dus fris in de slaapkamer, DAGPACT: Yvonne Beatrix Prana Maja Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen. Dat lijkt me inderdaad vreselijk @Francoise bah de dranklucht en dronkenschap brrrr. Hoelang duurt dat carnaval nog? Kan hij niet op de bank slapen? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 goeiemorgen frummers vreselijk naar en konfronterend @Francoise ik zou een logeerplek maken voor mezelf of voor hem maar naar gesnurk van een dronken man luisteren zou ik nu niet op kunnen brengen. maar ja waarschijnlijk weet hij andersom ook wel wat dat is. Heb het er even over en zoek een oplossing, er zijn nog wat dagen te gaan he. sterkte! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Ik vind dat jullie lichtelijk overdrijven. Net zoals ex rokers de grootste klagers zijn over de rokers. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 ik dacht op t journaal iets te horen van meer dagen heb er hier niets mee te maken gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 dat mag toch ook, lichtelijk overdrijven? Ikzelf ben echt allergisch geworden voor harde geluiden en kan soms zelfs spelende kinderen niet velen terwijl ik wel geniet van hun energie maar mijn lijf en psyche zijn gevoeliger geworden sinds ik niet meer drink (en ouder worden helpt er ook niet in) maar ik weet zeker dat ik nu op tilt zou slaan in carnaval omgeving dus ik zoek dat soort dingen niet op. zelfs grote groepen, zoals bij een sauna opgieting valt me al zwaar. ik deal ermee en soms ga ik dingen/mensen uit de weg. hoe gezonder mensen eten, hoe gevoeliger ze ook worden met bepaalde stoffen/vlees enz enz. Verbeteren heeft ook echt nadelen. Ik word selectiever noem ik het maar, als iemand om uitleg vraagt. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 DAGPACT: Yvonne Beatrix Prana Maja Fonny Mariann Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2023 Goedemorgen. Laatste dag van de Carnaval idd. Niks van meegekregen behalve wat muziek in de verte. Zit nog in de ziekzijn modus. Mooie dag allemaal. DAGPACT: Yvonne Beatrix Prana Maja Fonny Mariann Toos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden