bumperjim Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 (bewerkt) Yo! droog op. Lekker. 6 januari 2023 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen BJ dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 17 minuten geleden zei Beatrix: Goedemorgen ! Wat er ook gebeurt : vandaag drink ik NIET !!! DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen allemaal, bijna weekend, lekker! DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 (bewerkt) Goeie morgen jongelui. Vandaag houd ik het ook droog hoor, moet naar het werk met m'n scootmobiel en het ding rijdt maar een paar km. per uur maar toch. Een fijne dag allemaal. kom vandaag nog wel ff koekeloeren. Remi kom op hé. Je kan het. 6 januari 2023 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen voor mijn gevoel. Om 8 uur pas uit bed.... Afijn, ik heb het opkomen van de zon niet gemist want het is hier weer grauw en grijs en nat. Gelukkig is het binnen droog Een bakje dan eerst maar even. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 goeiemooiemorgen frummers nat saunadagje vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 En ook van hieruit een goedemorgen. DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen! Wat is het toch heerlijk op vrijdag wakker worden zonder kater en de lucht is strakblauw! Wat zal ik gaan doen? Markt? Sporten? Wandelen? DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Toos Pytje Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Toos Pytje Pats Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Uit het deel van Nederland waar de zon schijnt: goedemorgen. Ik ga maar eens opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Er is een heel duifgebeuren voor mijn raam te zien. Duif zit in boom op nest al!! Hij is niet aan het broeden, maar heeft wel zo’n kop van: ‘van mij!!’ 6 januari…. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Goedemorgen allemaal Het is weer vrijdag, normaal de moeilijkste dag, maar voelt nu niets anders dan andere dagen. 6 weken geleden nu datvik de laatste dronk DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Toos Pytje Pats Roberto mariann Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 13 uur geleden zei lady jane: Korsakov ontluisterend Zojuist terug gekeken. Heftig dit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 DAGPACT: Fonny Beatrix zbb Maarten Yana Yvonne Toos Pytje Pats Roberto mariann Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 1 uur geleden zei Toos: Zojuist terug gekeken. Heftig dit. Kenny heeft op het laatst even mogen ervaren wat ‘vrijheid’ is. Toos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Zit weer in het zonnetje op de bank. Heb nog eten over, van vandaag. Mijn favoriete findermans was in de bonus.Heerlijk alternatief voor drank.Niet zo zoet en echt bedoeld voor af en toe een glas van te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 1 uur geleden zei Toos: Zojuist terug gekeken. Heftig dit. Ga het ook terugkijken. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 21 minuten geleden zei Pinkman: Kenny heeft op het laatst even mogen ervaren wat ‘vrijheid’ is. Inderdaad vrijheid tussen aanhalingstekens. Lief van zijn dochter, en ook haar betrokkenheid bij haar vader. Zal vroeger wel heel wat voorgevallen zijn zoals ze zelf ook al aangaf. Akelig wat alcohol kan aanrichten, in combinatie met slecht eten. Ik wist niet dat een tekort aan vitamine B1 dit zo versterken kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 Ik wel en ga het niet terug kijken. Geen enkele behoefte aan. Heb meer dan genoeg aan me eigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 4 uur geleden zei Toos: Zojuist terug gekeken. Heftig dit. Waar kan ik dat terug kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden