Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 januari 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.  Ik ben weer beter geloof ik. Wel heel kort geslapen, want eerst vonden mijn zoon en z'n vriendinnetje het wel een goed idee om om 1 uur 's nachts lasagne op te warmen, toen dacht ik, ik ben toch nog wakker dus laat ik nog eens zinloos door m'n telefoon scrollen (terwijl goede voornemens waren dit juist minder te doen) oog viel op leuke theatershow: kaartjes besteld, nog een keer scrollen, daardoor natuurlijk niet kunnen slapen, vervolgens me druk maken dat ik niet kon slapen omdat vanochtend vroeg de cvketel monteur komt en-ik-heb-mn-slaap-toch-nodig- daarna nog even alle wereldproblemen in mijn hoofd doorgenomen en uiteindelijk rond 4 uur in slaap gevallen (monteur is er uiteraard nog niet) maar ik ben DANKBAAR dat ik niet door de wekker heb geslapen! (Grrrrrrrrrrrr;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Maarten82:

Ik zie dat Yvonne mijn naam er al tussen heeft gezet, fijn! Ik had ook een dagpact aangemaakt, maar dat was voordat ik  mijn koffie op had

Ja @Maarten82, dat komt omdat @Yvonnewat laat was met haar koffie.
Gisteren (te) laat naar bed, vandaag weer vroeg wakker.
Nog een tweede kopje koffie en dan ga ik naar de MM om mijn nieuwe smartphone gebruiksklaar te laten maken.
Dat soort dingen doe ik nooit zelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, met onderstaande opsommingstekens kan ik via mijn telefoon wel in 1x een goede 'Enter' (nieuwe regel) invoeren :)

Dankbaar voor de kleine dingen in het leven haha

DAGPACT:

  • Fonny
  • zbb
  • Beatrix
  • Yvonne
  • Maarten
  • mariann
  • Artemis
  • Roberto
  • Pytje
  • Toos
  • Freekie 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

Ja @Maarten82, dat komt omdat @Yvonnewat laat was met haar koffie.
Gisteren (te) laat naar bed, vandaag weer vroeg wakker.

Maar blijkbaar was jij nog niet echt wakker Roberto, want ik heb de koffie om 7 uur neergezet en Maarten maakte zijn draadje een dik half uur later pas aan... 
Dus..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...