Oskar Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Jauchzet, frohlocket! Ik wens jullie allen een sober en oprecht Kerstfeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Jij ook Oskar, Een fijne kerstmorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Ik heb mijn kerstjurk al aan hoor, kon niet wachten. Toos, Roberto, rapilos en 7 anderen reageerden hierop 1 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt)                                   Goedemorgen frummers.                      Ik wens iedereen fijne dagen toe.                      Natuurlijk eerst een bakje.                      Er staat al wat brood voor wie al trek heeft                                                                   En ik heb de tafel alvast gedekt.                   25 december 2022 bewerkt door Yvonne Reacher, Prana, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Een hele goede morgen allemaal, Nog steeds alleen (tot half vier) Ben eigenlijk ook vergeten lekkere broodjes in huis te halen voor mezelf Dus net ontbeten met een volkoren boterham met ei en een met vleessalade Kopje thee erbij wel lekker rustig eigenlijk, met op de achtergrond radio west met klassieke muziek Allemaal uiteraard een gelukkig kerstfeest ! (En van Yvonne, toch maar even snel een stukje kerststol gepakt, thanks! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goedemorgen. Een hele fijne Kerst allemaal! Mijn eerste sobere Kerst sinds ik volwassen ben DAGPACT Prana  Roberto en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 16 minuten geleden zei Prana: Goedemorgen. Een hele fijne Kerst allemaal! Mijn eerste sobere Kerst sinds ik volwassen ben DAGPACT Prana zbb   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. DAGPACT Prana Zbb Roberto 25 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goede kerstmorgen allemaal! Lekker top 2000 aan het kijken/luisteren DAGPACT Prana Zbb Roberto mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt) DAGPACT Fonny Prana Zbb Roberto Mariann (Fonny begon op de verkeerde draad, die van gisteren) 25 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal en fijne, warme dagen. Alleen of met geliefden. DAGPACT Prana Zbb Roberto mariann Toos Fonny 25 december 2022 bewerkt door Toos Fonny erbij Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goedemorgen. Net wakker. Ga maar eens tafel dekken zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022  Volgens mij kun je wat extra steun gebruiken @bolletje Vrolijk kerstfeest! Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 (bewerkt) Teruggevonden, mijn kaartje uit 1960. 25 december 2022 bewerkt door Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 goeiemooiekerstmorgen frummers het kan nog net mini kerststolletje als ontbij op net, mèt spijs en roomboter de grote ga ik zo naar zo'n kastje brengen kan een hele fam. van smullen  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goedemorgen. Wat lief @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 ben ik soms ook Rosee gelukkig was het kastje half vol ik tref het vaker leeg aan. ik kreeg een duimpje omhoog vd de bewoonster van het pand. hoeft niet maar streelt mn ego toch wel haha. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Mijn vriendin en ik hebben allebei corona. Het wordt dit jaar dus een kerst vol netflix, thuisbezorgd en slapen. Vindt het eigenlijk wel knus zo met zijn tweeën.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Een bewust gekozen kerstdag met z'n tweetjes. De regen tikt en we spelen een spelletje of wat. Voor jullie allen een fijne natte droge dag! DAGPACT Prana Zbb Roberto mariann Toos Fonny Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Â DAGPACT Prana Zbb Roberto mariann Toos Fonny Pytje Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 een muziekje voor in de keuken tijdens het koken   Bob en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Droge afmelding van het Dagpact  Fijne avond! Hadocque en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goed gedaan Zbb, hier is het ook goed gegaan. Morgen is de visite iets lastiger, maar ik ben voorbereid! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Zo, het uitgebreide diner met de kinderen zit erop. Was heel erg gezellig Morgen maar lekker rustig aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden