Etty Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen vanuit Frankrijk! @niks wat een fijn bericht schreef je! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 (bewerkt) DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Maja Q A 23 juli 2022 bewerkt door Artax MijnGerrit, karin123, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Maja Q A nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Het begrip in een bos wonen wordt toch anders als je wakker wordt in een stukje bos van iemand anders. Bij mij kunnen de reeën niet zo rond grazen omdat er een drukke weg langs loopt. Maar dit is toch heerlijk om mee wakker te worden en een tas koffie te drinken. Fonny en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Schitterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Ja hè Fonny. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Een hele goede morgen allemaal, @SpudWelkom terug he Mooie foto, relaxed worden zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen. @Reacherhoe gaat het met je? En @Likain Frankrijk, fijn! Prachtige foto @Spud (moet bij jou altijd aan bob de bouwer denken waar ik vroeger met de jongens naar keek, heb je je nick daar vandaan?) Ik heb een beetje gedoe met vriend, het draait er eigenlijk steeds weer op uit dat we misschien teveel verschillen in manier van leven. Dat blijft altijd terugkomen. Vind het erg lastig en ook een eenzaam gevoel. Twijfel twijfel nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Nee Rosee, Spud was mijn bijnaam toen ik in Engeland verbleef. Communicatie ging niet zo goed maar ik werd liefkozend Spud genoemd. Later ontdekte ik dat Spud aardappel betekend. En toen vond ik een foto van een aardappel en een slapend katje daarop en zo heb ik en mijn Nick en mijn avatar bedacht. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen! Rondje markt met Mini gedaan. De was hangt lekker buiten. Mijn laatste week verlof komt eraan. Dubbel gevoel, lekker en ook weer niet. Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 DAGPACT reacher Fonny Yvonne maya Q A nancy S Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Paarse zaterdag vandaag Veel plezier met stella vandaag @ikkanhet.Is stella alleen voor je man,of neem je zelf ook zo'n elektrisch geval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 8 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT reacher Fonny Yvonne Maja Q A nancy S Verkeerd mijn nicknaam overgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Eerst koffie.De hond is er al uit geweest.Zin om naar de markt te gaan in de grote stad.Het is er lekker weer voor.Heerlijk om dat alleen te doen.Vrij als een vogel fladder ik overal heen.Helaas kan dit alleen in een droom.Was het maar waar, dat we vleugels hadden. Aan de andere kant niet slim en word het veel te druk in het luchtruim. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Sorry @Maja. @Quinn,heeft dit jou goedkeuring zo? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 33 minuten geleden zei Spirit: Paarse zaterdag vandaag Veel plezier met stella vandaag @ikkanhet.Is stella alleen voor je man,of neem je zelf ook zo'n elektrisch geval? Nee @Spiritik fiets niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 12 minuten geleden zei Adri02: Ja, morgen voel je je vast alweer beter. Hopelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Lkkr gesport vanochtend van 9 tot 10 daarna heerlijke bak koffie, en daarna nog 1. Met de motor weer naar huis, nu thuis buiten in de tuin aan de havermout... Reuze honger!! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Nog een kleine week en dan gaan we drie weken op pad met ons mobiele huisje. De watertank en de leidingen heb ik, nadat ik er kort geleden roest in ontdekte, helemaal schoon gekregen en de rest van het karretje is ook weer klaar voor gebruik. Als laatste moet ik altijd nog m'n "garderobe" in orde maken. Iets warms, iets luchtigs, iets om droog te blijven.. als ik érgens geen kijk op heb dan is dat op kleding die je nodig kán hebben bij elkaar zoeken in een dusdanige hoeveelheid dat het in een klein camperkastje past. Luxe problemen, luxe problemen.. Met luxe heb ik niet echt problemen, maar met problemen wel. En met een reisgarderobe samenstellen dus. Zwaar leven toch... nancy en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Leuk @Kohtje. Wil je ons verklappen waar hullie heen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 (bewerkt) Pizza!!!! 23 juli 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 1 uur geleden zei Bob: Leuk @Kohtje. Wil je ons verklappen waar hullie heen gaan? Jawel hoor. Rondzwerven door Zweden weer. nancy, niks en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden