Yana Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen en dankjulliewel voor de reacties van gisteren, ik ben blij met jullie tips en suggesties. Dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Dagpact: Yana Reacher Ha lieffie Fijn dat je in Nederland bent. Ik hoop dat je geniet. Ik ga richting werk. Maar even proberen. Etty en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goeiemorgen @Yana en @Reacher Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 .. en ik zit op mijn werk Twee trappen op in dit huis. Phoe! Ben kapot. Hoi @ikkanhet Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 (bewerkt) Dagpact: Yana Reacher Freekie 4 juli 2022 bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Zo net niet wakker dat ik me echte naam op het dagpact had gezet hihi... Goedemorgen zeg! Rare en veel dromen de laatste tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen allemaal! zet m op @Reacheren geniet van jouw verblijf in Nederland @Yana. @Lieke7777 Dagpact: Yana Reacher Freekie Maja Yana en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goeie morgen kanjers, Rustig aan hé Reachie? Ik was vannacht m'n hondje kwijt. Ze was ontvoerd in een vrachtwagen. Ik rende op de snelweg schreeuwend en brullend achter die vrachtwagen aan. Pfffffttttt wat een kloten droom zeg bah. Gelukkig dadelijk weer fijn aan de gang bij de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen, Verdriet dat onverwacht komt lucht eigenlijk altijd op bij mij. Het schept ruimte. Het is heel anders dan verdriet dat ontstaat vanuit mijn eigen gedachtenriedel over de dingen die op dit moment in mijn leven zeuren of over schuld en spijt over het verleden. In dat verdriet kan ik ook blijven hangen. Dat lucht niet op. lady jane, Spirit en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 26 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! zet m op @Reacheren geniet van jouw verblijf in Nederland @Yana. @Lieke7777 Dagpact: Yana Reacher Freekie Maja FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 @Freekie, raar dromen hoort er wel bij hoor, bij stoppen met drinken. Leuk om te lezen dat je al voordelen ziet in hoe je met je kinderen omgaat en energieker de dag kunt beginnen. Ik hoop zó dat je volhoudt ook deze week, het maakt het leven zoveel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Straks naar mijn 14 daagse adresje Fietsen 5 km. Mevr. vraagt tegenwoordig of ik haar wil wakker bellen om 7 uur Oke, ik doe het voor haar, maar meestal blijf ik na 7 uur nog even lekker liggen soezen Dat kan nu niet meer Zet de wekker nu wel iets eerder, maar echt relaxed is het niet ook vraagt ze tegenwoordig of ik wil helpen met douchen prima, maar de andere werkzaamheden gaan ook gewoon door, zodat ik tegenwoordig een half uur later klaar ben dan normaal. dan merk ik wel dat ik geen 20 meer ben, na 4 uur fysiek werk Vanavond komt ook schoonzusje eten, dus moet nog van alles in elkaar flansen pfff....eigenlijk teveel allemaal op 1 dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Gisteren trouwens 35 km. gefietst Maar ja, op een e-bike is dat niet echt een kunst he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Enfin, ga naar mijn werk Toedels, Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Good morning sunshine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen, in onze vrienden groep 2 stellen in scheiding . Pfff daar zit je dan tussen. Moeilijk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen. Nog 2 weken verlof en dan nog 2 weken vakantie en dan is het voorbij. Dus bracht ik vanmorgen 2 meisjes naar de opvang. De oudste om een beetje het ritme erin te houden, gaat ze elke maandag heen. De jongste mag een paar uurtjes wennen. Gelukkig weet ik dat Mini het er erg naar haar zin heeft en ze heel lief voor haar zijn. Dus de muziek hard aan en even door het huis heen jagen! lady jane, Francoise en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Goedemorgen frummers, Wat een heerlijk weer weer. Zonnetje en niet zo heel warm.... Binnen is de boel al klaar, zo lekker naar buiten. Maar eerst een bakje hier. Ik las trouwens een paar dagen geleden dat 'iemand', weet niet meer wie, onrustig werd van to-do lijstjes, grappig, ze geven mij juist rust. 's morgens maak ik een lijst met alles wat ik die dag wil doen met de tijden erbij, dan weet ik precies waar ik aan toe ben. Komt er iets of iemand onverwachts tussendoor is dat geen enkel probleem trouwens, zo star ben ik nou ook weer niet DAGPACT: Yana Reacher Freekie Maja Fonny Yvonne Fijn dat je weer opgeknapt bent @Reacher, maar wel een beetje rustig aan nog toch??? Tsja @Freekie, rare dromen... pfff, ze kunnen je nog achtervolgen als je al weer wakker bent... @rapilos, werkze, misschien toch wat gas terug nemen bij deze dame? Heerlijk genieten nog even dus @niks.... @Yana, geef jezelf de tijd en de ruimte om alsnog het één en ander te verwerken hoor. Niks mis mee. niks en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 @Remi1, hoe gaat het nu? Zit je op de boot? Kan jouw pa af en toe een dagje mee? Ik mis @bumperjim hier al veel te lang... meer dan de hoogste tijd om even wat van je te laten horen Jim, please??? @Quinn, waar blijf je nou? QUINN !!!!!!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Al vroeg opgestaan en voor 8 uur al bij de dierenarts voor de stoep.Vanaf vandaag is mijn kat een "je weet wel" kater en gechipt. Hij liet zich vrij gemakkelijk in de vervoerskooi lokken. Tsja, hij had honger, dus lokken met een snoepje ging vrij aardig.Op de terugweg croissantjes meegenomen en jam.Heerlijk om de dag mee te beginnen. Het leven is zo slecht nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Ik moet ook de dierenarts bellen Valco was best wat aangekomen maar heb het idee dat dit ergens anders vandaan komt. Kan hem niet nog minder eten geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 Even laten checken idd @ikkanhet. Mijn kat word ook eerst helemaal nagekeken.Weet niet wat hij allemaal heeft uitgespookt tijdens zijn wilde nachten.Heb het idee dat het wel een vechtersbaasje was.Tsja,waar 2 vechten om een been, gaat de derde ermee heen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden