niks Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen, gisteravond om 22:42 is onze dochter en zusje geboren. Ze weegt 1455 gram, ze ligt in de couveuse op de NICU. Klein maar zo vreselijk mooi! Roberto, Lieke7777, Artemis en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Kleine krijgt zuurstof en sondevoeding. We gaan straks heen. Ik heb het zwaar gehad, veel bloed verloren. Maar gelukkig wel op de normale manier kunnen bevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Lieve @niks, wat een mooi bericht. Kom met zijn allen bij van de achtbaanrit. Ieniemini nu veilig in de couveuse. Veel geluk! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 En @Oskar: toi toi toi en veel plezier op je eerste werkdag. Volgens mij ben je er geknipt voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zusje en dochtertje @niks, mini en S. 31 maart 2022 bewerkt door ikkanhet niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Oh, gelukkig @niks (pinkt traantje weg). Heel erg gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid gewenst. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Vandaag je eerste werkdag @Oskar? Die zijn meestal nogal vermoeiend, rustig an en veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen. Lieve @niksgefeliciteerd!!! Aansterken nu. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Lieve @niks, wat een rollercoaster voor jou. En natuurlijk gefeliciteerd met je dochtertje. Wat is ze nog klein, maar wat fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk kun je nu even bijkomen van alles. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Jeetje @niks, ik moet straks even teruglezen hoor, heb iets gemist geloof ik. Maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiske, wat een wondertje... en wat zal ze haar naam Iniemini eer aan doen . Nu allebei aansterken, het is niet niks dit @niks..... Trouwens, ik denk dat ook papa het aardig voor zijn kiezen heeft gekregen.... En @Oskar, een nieuwe baan??? Heel veel succes, komt vast goed Oskar, je neemt tenslotte jezelf mee.... @Maja, ik hoop dat jij een beetje bijkomt inmiddels??? En dan nu toch maar het bakje... en goedemorgen frummers... Rosee en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Sneeuwt het bij jullie? Hier niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Hier nog niet, alleen een beetje motregen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Gefeliciteerd @niks. Allebei aansterken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Het ging gisteren heel erg snel. Ik kwam hier aan en meteen aan ctg, daarna een echo, controles bij mij. Iniemini had het moeilijk, dus er werd besloten dat ze mocht komen. De echte weeën kwamen niet snel op gang. Keizersnede werd genoemd, en toen barstten de weeën los. Ik heb 2 keer geperst en toen was ze er al. Heb haar even gezien, maar ze moest meteen naar de NICU, papa met haar mee. Om 3 uur vannacht kon ik eindelijk in de rolstoel naar haar toe. Papa is nu aan het douchen en dan gaan we zo weer heen. Wel kan ik 24 uur per dag haar zien via de camera. Ik moet sowieso een paar dagen blijven. Bloeddruk wel gedaald, maar nog te hoog. Verder moeten we het even zien. We overwegen Ronald Mc Donald huis, dan kan Mini ook bij ons zijn. Maar er moet plek zijn, we gaan het zien. Ik ben doodmoe, maar kan niet slapen. Misschien straks wel even. Artemis, lady jane, Yana en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 27 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. Dagpact Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 ohh lieve Niks, wat een rollercoaster hebben jij en S in gezeten, en nog natuurlijk. Maar fijn dat het geen opereren hoefde te worden, nu zul je makkelijker herstellen denk ik, en voor ienimini ook beter zo. Feest en zorgen naast elkaar. Gefeliciteerd kanjers! En genieten van dit wondertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 12 minuten geleden zei niks: Het ging gisteren heel erg snel. Fijn dat je 24/7 naar Iniemini kunt kijken. Nu eerst naar haar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen @niks Van hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje. Wat een fijn nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 O wat fijn Niks. En nu maar lekker genieten van het kleine mensje. Ik stuur je wat wolkjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Wat een storm @niks van harte geluk gewenst met het kleine wondertje. En heel veel sterkte voor jullie allemaal. Het is nogal wat impact voor nog geen anderhalve kilo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Oef, gefeliciteerd @niks met het nieuwe leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen frummers Gefeliciteerd @niks met ieniemini Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden