Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mooi, ik hoop dat ze fijne dagen heeft.... 
En ja, daar word je doodmoe van ... en soms ook wel een beetje moedeloos misschien? 
Is hij alleen maar hyper of brengt zo'n periode ook meer vervelende aspecten met zich mee?  

Geplaatst

Ja, wel meer vervelende aspecten. Minder begrip, dingen aanschaffen en er is meer gebeurd. Ik voel me als een koorddanser in mijn eigen huis… en dat ik dat lastig kan delen. Vandaar dat ik het nu hier doe. Het zit me hoog.

Geplaatst

Net Valco zijn tanden eens gecontroleerd. 3 stuks afgebroken dus ff goed verteld aan mijn man geen bakstenen en boomstammen meer voor hem. Gisteren ging ik mee wandelen. Die neemt complete bakstenen en boomtakken mee en bloed drupt uit zijn bek. Kent zijn eigen kracht niet.

Geplaatst

Ik kan me heel goed indenken dat het je hoog zit @Lika.
Die periodes zijn voor de mensen vlak om hem/ haar loodzwaar.
Jouw 'elastiekje' wordt heel ver uitgerekt. Met een beetje geluk springt het weer terug als deze periode voorbij is.
Ik weet niet of je het wel eens met jouw partner hebt gehad over een vermoeden van MD en in het verlengde daarvan hulp zoeken? 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Geen zon vandaag, maar gelukkig ook niet zo koud meer in de vroege ochtend
Moet 9.00 bij de kapper zijn, enfin hebben we dat maar gehad he

25 minuten geleden zei Roberto:
  • Artemis 
  • Claudius
  • Roberto
  • Rapilos

Geplaatst

Goedemorgen.

Ik laat mijn stukje taart nog even staan tot koffietijd. Beetje zwaar op de maag nu...

Bijna gelukt Rapilos.

Dagpact

• Artemis 
  • Claudius
  • Roberto
  • Rapilos
  • Toos
Geplaatst

Goedemorgen.  @Lika ik voel met je mee. Snap goed dat het je hoog zit. Ik hoop dat je even wat tijd voor jezelf kan nemen om wat afstand te kunnen nemen en op te laden. Zwem je eigenlijk nog? :heart:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Roberto:

Al mijn primula's en andere winterbloeiers zijn helemaal verdroogd door die rot zon.
Planten watergeven in maart zit niet in mijn systeem.

Maar @Roberto, dan zijn je planten toch niet verdroogd door die rot zon maar door die rot roberto die planten in maart watergeven niet in zijn systeem heeft zitten? :P

Geplaatst

Gisteren was ik op  visite   , kreeg een blikje kokos  cola .

Moest na 1 slokje echt kijken op dat blikje of er geen alcohol in zat zeg .

Dacht ff aan de malibu  cola te zitten .

Gelukkig was het niet zo .

Geplaatst

Cola met kokos? Lijkt me heel vies. :unsure:

Vanavond naar theater. Ga ik aan de tonic, heb ik al bedacht. Sinds ik thuis ook geen frisdranken of bubbels meer drink, is dat nog een soort van een verwennerij. :D niks meer gewend. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...