Lika Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen allemaal. Mooie zonsopgang vanuit het raam te zien. Vogelgeluiden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goeie morgen Lika. Hier geen zon te zien en geen vogeltjes, maar ik heb wel zin in de dag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen @Lika,dat is heerlijk opstaan zo. Fijn! En goedemorgen @bolletje! Vandaag uitslag onderzoeken bij mijn moeder: neuropsychologisch onderzoek (geheugentest), CT-scan, bloedonderzoek en medicijnpakket wordt onder de loep genomen. Dat zal wat worden. Ze leeft vaak in een eigen wereld. Gisteren ook een paar keer gehad dat ze mij niet herkent. Weet daar niet zo goed mee om te gaan. Morgen gesprek thuiszorg over uitbreiding hulp. werken vandaag. Kijken wat lukt. Fijne dag allemaal! dagpact Maja Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goeiemorgen allemaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Maja Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: . Maja . Roberto . nancy De kleurtjes moet je er maar even bij bedenken, op mobiel niet voorhanden. Maar daar gaat het uiteindelijk ook niet om, toch? :-) karin123, Roberto en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen. Sterkte vandaag @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Heel veel sterkte vandaag @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Weer een of andere debiel (drzhubaliba nog wat) die denkt dat we hier allemaal impotent zijn. Niet reageren maar, dan zakken zijn berichten vanzelf. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 ik was al bang dat de Russen ons gehackt hadden goeiemooiemorgen frummers met zus naar de sauna op de 12e verdieping vandaag terwijl het meer weer is voor een mooi buitengebied maar ja, dat weet je nooit als je lang vantevoren afspreekt en boekt gelukkig blijft het mooi en schijnt maart prachtig te worden rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Een dorp verder grote brand. 3 gewonden en 1 hond overleden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Dagpact: . Maja . Roberto . nancy Jessje Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 34 minuten geleden zei nancy: De kleurtjes moet je er maar even bij bedenken, op mobiel niet voorhanden. Maar daar gaat het uiteindelijk ook niet om, toch? :-) @nancy, voor mij gaat het niet om kleurtjes, maar om leesbaarheid op een beeldscherm. Daar hoort een bepaalde tekst opmaak bij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 4 minuten geleden zei Roberto: @nancy, voor mij gaat het niet om kleurtjes, maar om leesbaarheid op een beeldscherm. Daar hoort een bepaalde tekst opmaak bij. Oh lieverd, ik bedoelde het ook niet als kritiek. Ik gaf eigenlijk een simpele uitleg over mijn onkunde . Verder was dit voor mij een emotioneel moment, niet gedacht, maar: Ik zet mezelf op een dagpact. En als iemand dat kan veranderen in kleurtjes: graag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 10 minuten geleden zei nancy: Verder was dit voor mij een emotioneel moment, niet gedacht, maar: Ik zet mezelf op een dagpact. @nancy, dat heb ik ook gezien en geliked. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 DAGPACT ; Maja Roberto Nancy Jessje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen allemaal, @nancy Heel veel succes vandaag ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 En allemaal veel succes natuurlijk Het oude hondje alweer uitgelaten brrr...wat is het nog koud buiten zeg Maar wordt wel weer een stralende dag, dus vanmiddag toch maar even naar de tuin denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Geniet van het buiten zijn in de tuin @rapilos! @nancy goede zet en zet ‘m op! rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Goedemorgen, lig weer schoon in mijn bed. @nancy dag 1? Zet hem op hoor! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 30 minuten geleden zei rapilos: DAGPACT ; Maja Roberto Nancy Jessje Rapilos Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Werk houdt me sterk vandaag. Iedereen veel sterkte en zon vandaag. DAGPACT ; Maja Roberto Nancy Jessje Rapilos Jane Tatum 3 maart 2022 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Voor mezelf, maar vandaag ook voor @nancy DAGPACT: Maja Roberto Nancy Jessje Rapilos Jane Tatum Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 6 minuten geleden zei Quinn: Voor mezelf, maar vandaag ook voor @nancy DAGPACT: Maja Roberto Nancy Jessje Rapilos Jane Tatum Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden