ikkanhet Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen @ikkanhet. @Reachervan harte gefeliciteerd met je 5 jaar! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 (bewerkt) Goeiemorgen @niks Gefeliciteerd @Reacher 7 februari 2022 bewerkt door ikkanhet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen frummers, Pffff, wat een weer was het vannacht, brrrr. Inmiddels wordt het heel voorzichtig wat lichter, een bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen. Ik heb zin in de lente! Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 (bewerkt) @Reacher 5 jaar?.... top!!! Je bent een kanjer. DAGPACT: Yvonne 7 februari 2022 bewerkt door Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goeie morgen, M'n laatste schilderij. Geplaatst voor Reacher voor haar superprestatie. Proficiat wijfie. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen allemaal! Hier heeft het ook gespookt qua weer. @Reacher: knap en gefeliciteerd met 5 jaar droog! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen @Cleo66, @bolletje en @Maja... Druk dagje dus Cleo, maar wat heerlijk dat jongste een nieuw logeeradres heeft. Mooie kat Bol! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Morgen. Een houten taart voor je vijf jaar @Reacher van harte. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 DAGPACT: Yvonne Roberto ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Even voor mijn doen vroeg inloggen om Reacher te feliciteren met 5 jaar droogstand. Dat doe ik omdat ik 5 zo'n mooi cijfer vind. En eigenlijk toch ook wel omdat het Reacher betreft. Ook mooi. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 @Reachergefeliciteerd! En goedemorgen :-) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen. Hoera @Reacher van harte met je 5 jaar!!!! @Cleo66 het is dus toch gelukt met nieuw logeeradres jongste, fijn! Las ergens dat je bent gestruikeld @Maja, hoop dat je mild voor jezelf kunt zijn en weer verder vliegt waar je was gebleven. Reacher en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Een hele goede morgen allemaal, Vroeg wakker, en al een hoop gedaan. @Reacher, Gefeliciteerd met je 5 jaar. Kanjer ! @Maja, Ik las je net van gisterenavond. Snap je zo goed. Je doet zo goed je best betreffende je moeder en dan lijkt het nog alsof je het allemaal fout doet Dat is natuurlijk absoluut niet zo ! Denk wel dat je zus een beetje gelijk hebt Soms is het heel moeilijk om zorg uit handen te geven, maar ik zou het toch maar doen hoor Zelfzorg heet dat he heel veel sterkte met een beetje loslaten Enne.... dat droge jaar gaat er vast komen hoor. Je bent een topper, zo, onthoudt dat maar eens goed ! Maja en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 goeiemooiemorgen frummers gisteren vd buren een siliconen baksetje gekregen (cupcakes) en omdat de naam vd buurman vandaag op de kalender stond wilde ik Lika's ontbijtmuffins erin bakken als verjaarsontbijt. Met dat idee de wekker gezet, en door die wekker veel te vroeg wakker. Met mijn hoofd liggen vechten of ik me wel zo uit zou sloven, mijn bed was zo warm en ik nog zo moe. Kon er niet meer van slapen, bleef liggen en toen hij de deur uit ging, me even liggen wentelen in ouderwetse schuldgevoelens. En toen als een bliksemschicht bedacht dat hij in januari jarig was al. De naam op de kalender is die van mijn neef. Dat kan met een appje. Door mn luiheid behoed voor een blunder zeg, ik twijfel soms aan mijn eigen hersenfuncties de laatste jaren. Maar de buuf is aan het dementeren geslagen ik (nog) niet. Hoe een en ander verweven wordt in die nachtelijke uurtjes zeg, pfffft. Ik denk dat ik die muffins toch maak voor hem, als lunch straks. Tatum, Reacher en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Net de petitie ondertekend om de coronapas af te schaffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Ha, ha Jane, Pfff. net op tijd ontdekt dus, dat hij helemaal niet jarig is Ja, dat had wel een beetje een blunder geweest dan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 ja, vooral omdat hij net jarig is geweest rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Goedemorgen deze gaan we houden.. Reacher, Maja en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Wat een lieverd, @Lieke7777 Is het een poesje of een katertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 @Reachergefeliciteerd met 5 jaar! Een enorme prestatie. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden