ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goeiemorgen @Donderhoe gaat het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 4 minuten geleden zei Donder: Goed hoor, morgen zijn de zes weken van niet bestellen voorbij, en januari heb ik droog gehouden. Wel heb ik de laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad, maar dat ga ik vandaag oplossen door de tondeuse er eens overheen te halen. Wat fijn om te lezen, je gaat super goed. Ga je op dezelfde voet verder of? Helemaal kaal of lekker kort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen mensen. En weer door .. Een dag met werk, werk, werk. Ook om de tijd van gisteren in te halen die op besteed is aan zorg. 12 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 2 minuten geleden zei Donder: Zo'n halve centimeter boven, en stoppeltje onder. Het niet bestellen van boodschappen wil ik nog wel even volhouden, ik heb nog koffie en shag. Ga ik vanaf nu ook doen ik drink niet maar bestel me suf en dat is ook niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Vandaag brengt de supermarkt weer boodschappen thuis. Scheelt een hoop sjouwen en een bezoek aan een steeds drukkere winkel waar afstand houden utopie is. En bij zwakke momenten vind ik doorscrollen bij de drankaanbiedingen makkelijker dan de fysieke schappen met wijn en speciaal bier. In mijn geval dus voordeel op voordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Toppie Donder jij redt het wel. Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja Claudius Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen allemaal, wil iemand mij op het dagpact zetten ? Ik ben weer op reis Vandaag 1 jaar en 1 maand nuchter. Plaatjes plakken kan niet op mobiel. Prima zo ik zing wel een liedje. In mezelf heeeeeel zachtjes rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Maja Claudius Roberto Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Goedemorgen, wat een miezerige regen. @Donder wat een mooie prestatie van je nuchtere periode. Lastig is dat je door je normale boodschappen bestelling in de verleiding zal kunnen komen . Is er iets of misschien iemand die samen met je kan bestellen ? al is het niet fysiek thuis maar iemand waar je mee kan bellen tegelijkertijd als je gaat bestellen die je er door kan praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Dag 30 nu hier maar grootste deel van de dag nog super onrustig zal blij zijn als dat weg gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Ah @Donder, jij was vast één van die kinderen die je bij kattekwaad waar je zelf te laf voor was voor je karretje kon spannen door te zeggen: 'dat durf jij niet'! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Sinds een paar dagen is het één grote blubberboel bij mijn outdoor fitness park. Een aantal apparaten is niet meer zonder grote baggerlaarzen te gebruiken. Bah, bah, bah. niks en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 (bewerkt) Iedere dinsdag rond 11.00 uur komt hier in de buurt de plantenboer langs. Vandaag was hij keurig op tijd. Ik hoefde niet in de motregen te staan wachten. Vijf planten voor vijf euro. Straks naar VNN om hfst 3 van GRIP door te nemen. Daarna mijn I.M. schrijven. Nu eerst een warme douche. 1 februari 2022 bewerkt door Roberto Reacher, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Hi dinsdag. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 hoi dinsdagmiddag alweer ik kom niet op gang huphuphup dan maar hier schrijven heeft invloed alsof het sociale controle heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 Morning Hier nu 1 maand en 10 dagen droog. Wat ik hier volgens mij al eerder heb gelezen is dat de euforie van het stoppen weg ebt. Ik merk dat ik soms baal van mijn kopje nachtthee en meditatie sessies. Het heeft volgens mij ook te maken met het maandenlange thuis werken (hallo muren!) en dat tot voor kort natuurlijk de hele boel dicht was. Weer heeft ook een behoorlijke impact op mijn humeur. Het is soms verdomde lastig..... Dan verlang ik naar die ' ontsnapping' . Maar ik doe het niet. Het lost niets op. Je ontsnapt aan niets en je man en kinderen hebben er helemaal niets aan. Maar ik hoop stiekem wel dat het beter wordt. Dit gevoel en het stille verlangen.... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden