Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Donder:

Goed hoor, morgen zijn de zes weken van niet bestellen voorbij, en januari heb ik droog gehouden.

Wel heb ik de laatste tijd veel aan mijn hoofd gehad, maar dat ga ik vandaag oplossen door de tondeuse er eens overheen te halen. :blush:

Wat fijn om te lezen, je gaat super goed. :heart: Ga je op dezelfde voet verder of? Helemaal kaal of lekker kort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag brengt de supermarkt weer boodschappen thuis. Scheelt een hoop sjouwen en een bezoek aan een steeds drukkere winkel waar afstand houden utopie is.:( En bij zwakke momenten vind ik doorscrollen bij de drankaanbiedingen makkelijker dan de fysieke schappen met wijn en speciaal bier. In mijn geval dus voordeel op voordeel. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,  wat een miezerige  regen. 

 

@Donder  wat een mooie prestatie  van je nuchtere  periode.

Lastig is dat je door je normale boodschappen  bestelling   in de verleiding  zal kunnen komen .

Is er iets of misschien iemand die samen met je kan bestellen ?  al is het niet fysiek thuis maar iemand waar je mee kan bellen tegelijkertijd  als je gaat bestellen  die je er door kan praten?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere dinsdag rond 11.00 uur komt hier in de buurt de plantenboer langs.
Vandaag was hij keurig op tijd.
Ik hoefde niet in de motregen te staan wachten.
Vijf planten voor vijf euro.

Straks naar VNN om hfst 3 van GRIP door te nemen.
Daarna mijn I.M. schrijven.
Nu eerst een warme douche.
 

Plantenboer1.jpg

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning

Hier nu 1 maand en 10 dagen droog. Wat ik hier volgens mij al eerder heb gelezen is dat de euforie van het stoppen weg ebt. Ik merk dat ik soms baal van mijn kopje nachtthee en meditatie sessies. Het heeft volgens mij ook te maken met het maandenlange thuis werken (hallo muren!) en dat tot voor kort natuurlijk de hele boel dicht was. Weer heeft ook een behoorlijke impact op mijn humeur. Het is soms verdomde lastig..... Dan verlang ik naar die ' ontsnapping' .

Maar ik doe het niet. Het lost niets op. Je ontsnapt aan niets en je man en kinderen hebben er helemaal niets aan. Maar ik hoop stiekem wel dat het beter wordt. Dit gevoel en het stille verlangen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...