Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Artemis changed the title to Vijfde jaar
Geplaatst (bewerkt)

1 januari 2025

Gelukkig Nieuwjaar!

Vier jaar later, nog zo nuchter als een boeddhistische monnik. Wat is er veel gebeurd in die vier jaar.  Wat heb ik veel pijn verdoofd met drank. De eerste 1,5 jaar nuchter vond ik zo zwaar dat ik die nooit meer mee wil maken. Alles kwam on-verdoofd weer voorbij. Dat hoeft niet meer, daar ben ik geweest. Ik kan het doseren. 

Ik ga nog zo door, nuchter. 

Ik ben blij dat ik niet meer drink.

liefs, groetjes, tot de volgende inlog.

bewerkt door Artemis
foutje weggewerkt
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • Artemis changed the title to Zesde jaar
  • 6 months later...
Geplaatst

Vijf en een halfjaar 

ik ben een compleet ander mens geworden, blij met mezelf, rustiger, gestructureerd. Ik doe alleen nog maar leuke dingen . Vanmorgen lekker een lange tweeënhalf uur bos/duinstrandrit gemaakt op een lieve IJslander. Dat kan nu. Ik leer mezelf steeds beter kennen. Mijn gebruiksaanwijzing. Mijn bedrading. Als ik in een film of serie mensen zie drinken krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer ik mensen zie roken of coke snuiven.

Bah.

Niets voor mij. 

Het wordt elke dag gemakkelijker. Ik word elke dag gemakkelijker. Ik geniet van het leven. Voel me goed en gezond. 

Wat niet betekent dat ik het leven niet super ingewikkeld vind. Mijn bedrading is anders en ik wou dat ik dat eerder had geweten. Maar ik ben hier nu en accepteer wie ik ben en hoef me niet meer anders voor te doen of te maskeren of te pleasen. En wie het daar niet mee eens is heeft gewoon pech gehad. Ik heb mijn handen vol aan mezelf. Rust. Gestopt met Instagram , Facebook, nieuws. Heerlijk mijn eigen ding doen. In de tuin, in de natuur, of lekker duf thuis met man en kat. Wie doet me wat.

Tot de volgende keer

(ik kon het forum moeilijk terugvinden, is er iets veranderd) 

Geplaatst

Wat goed om te lezen @Artemis! En wat heeeeeeeerlijk zo'n rit op een IJslander door de duinen en over het strand. Hier ook een IJslandse paardenliefhebber. Zo fijn om dan helemaal uit je hoofd te zijn. Keep up the good work, zoals @kruidenthee67altijd schrijft.😛

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...