Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Zojuist zei fleurtje: Nee!!!! Oh ZALIG!! Dat was je droomding!! Oooh keitof!! Je weet het nog!!! inderdaad! Dreams do come true. We gingen er één met @Spud starten weet je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Helemaal Zo fijn voor je!! Dat vind ik nu echt supertof om te lezen se Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Ben blij je nog es ff gesproken te hebben lieve reacher. Ga moeten afsluiten nu. Beetje last van hoofdpijn vandaag. Zie je graag Tot de volgende Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Superfijn dat ik je weer eens vaker zie hier. Sorry als ik al je aandacht heb opgeslokt. Love you too! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 @hub02ook fijn dat jij er weer vaker bent. Jij ook eentje: (voor je vriendin ) En omdat jij @hub02bent. @Zbb wel blijven schrijven hoor. Ik lees je graag. Trusten! karin123, Zbb, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Dank jullie wel voor al jullie felicitaties, ze doen me goed, ik voelde me wat allenig. Taart en bloemen en lieve woorden, fijn . Het was gisteren Kohtje en Bor, maar ik kwam opeen moment binnen dat een taart met de mededeling dat ik jarig was totaal niet paste. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) Ik kan slecht afscheid nemen, zeker als ik op iemand gesteld ben. En Knakker, ik ben op jou gesteld, en nu ben je weg? Ben ik nog het enige ezeltje?! Ik vergeet erbij te zetten dat ik je het állerbeste wens en stiekem hoop ik dat je op je schreden terugkeert, maar dat is een volkomen zelfzuchtige wens. 16 november 2021 bewerkt door Jannigje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Oh ja @Quinn, dag 2 achter de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 minuut geleden zei Jannigje: Dank jullie wel voor al jullie felicitaties, ze doen me goed, ik voelde me wat allenig. Taart en bloemen en lieve woorden, fijn . Het was gisteren Kohtje en Bor, maar ik kwam opeen moment binnen dat een taart met de mededeling dat ik jarig was totaal niet paste. Normaal houd ik me buiten allerlei onprettige discussies. Maar dan nu een eenmalige actie: Die mededeling over jarig zijn en taart wel degelijk gepast zijn geweest, hoor. Die andere dingen waar "men" hier over tekeer ging hoorden hier niet thuis. En, beetje laat maar echt gemeend: van harte gefeliciteerd!!!! lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 9 uur geleden zei Bor: Eigenlijk vind ik altijd dat mannen die ruzie hebben dat op een mooiere manier doen dan vrouwen. Mannen doen dat kort en bondig, wij vrouwen zijn veel gemener en houden nooit weer op. Vind ik. Ik ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Lieve @Jannigjenog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooi jaar mag beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Ik meld me droog af wel wat meegelezen maar heb me maar wat afzijdig gehouden. @Jannigje ook van mij alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren. Welterusten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) Ik heb keihard gewerkt vandaag.. en ik weet wat het is , wat ik doe… er past een sticker op. Binge eating disorder. Helemaal zelf voor elkaar gekregen , maar hoe er weer vanaf? Stap voor stap maar. 16 november 2021 bewerkt door Lika nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 14 minuten geleden zei Lika: Ik ook hoor Dat komt omdat mannen maar aan een ding denken en dat vinden ze nu eenmaal belangrijker dan ruzie maken. lady jane, Bob, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Lieve @Jannigje van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een bos bloemen voor jou! Knuffel van mini Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Gewerkt vandaag. Morgen nog een dag en dan weer weekend. Merk toch dat ik wat minder energie heb, dus lekker naar bed. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Bor: Wat dan. Eten. seks of de auto. Die middelse tot pakweg hun vijftigste. Daarna geld. 16 november 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 lieve Jannigje, alsnog van harte gefeliciteerd je hebt alles al gekregen zag ik, dus maar even practisch; nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 20 minuten geleden zei hub02: Dat komt omdat mannen maar aan een ding denken en dat vinden ze nu eenmaal belangrijker dan ruzie maken. voetbal je boft; 2-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 12 minuten geleden zei Bor: Wat dan. Eten. seks of de auto. Haha, wat seks betreft ( ook @ Bob): ik denk idd graag terug aan vroeger . En Bor, je kent me toch, ik zoek alleen spirituele bevrediging. Maar ja, eten en auto (en geld al helemaal niet), is eigenlijk ook niet mijn ding. Ben best wel saai eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) 26 minuten geleden zei lady jane: voetbal je boft; 2-0 Nee hoor, geen voetbal voor mij. Als ik toneelspel wil zien ga ik wel naar de bioscoop. 16 november 2021 bewerkt door hub02 karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 15 minuten geleden zei Cleo66: Knakker weg??????!!!! Hoe dan ??? Niemand heeft zijn privé denk ik. @Paardenbloem, kun jij misschien duidelijkheid verschaffen? @Jannigjegefeliciteerd lieve meid Ik vind het ook erg jammer en ben bezorgd omdat hij volgens mij van plan was om naar de meeting te komen. Radicale ommezwaai? Herfst/wintermelancholie? Ik duim dat het goed gaat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 uur geleden zei spirit: Nee. ik kijk een goede serie Netflix Hoe gaat het nu, lieverd, krijg je hulp? karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden