Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Vandaag een wat langzame opstart. Maar alsnog een goedemorgen allen.
Vannacht om een uur of twee werd ik wakker omdat het hondje steeds zo heen en weer aan het trippelen was. Die pootjes (nagels) op laminaat, dat klinkt wel. Gelukkig voor hem want toen ik dus even keek wat ie nou allemaal aan het doen was, kwam ie meteen naar me toe en met een wanhopige blik in z'n ogen liep ie meteen de gang op naar de trap en weer terug... Duidelijk. Hoge nood. Dus als de wiedeweerga wat kleren en schoenen aan en hup naar buiten. Die malloot móet  gras onder zich hebben, dus hij trok me de nacht door naar de IJssel, alwaar het dichtstbijzijnde strookje gras ligt. En ja, de nood was érg, érg hoog, een beetje aan de dunne. Lastig opruimen ook. Heb zowat een hele pol gras uit dat perkje getrokken..  Ik heb hem nog nooit zo blij gezien als toen we daarna weer richting huis 'huppelden'.. Vandaag lijkt ie trouwens weer helemaal in orde. De kennelhoest is ook over, dus ik hoop dat het nu allemaal weer een beetje rustig gaat.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Alsnog van harte gefeliciteerd @Jannigje
Ik wens jou een mooi, gezond, en fijn nieuw levensjaar toe. 

                           Hartje voor jou - Bloemen Bezorgen Haarlem
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Fijn dat vriendlief zo dichtbij komt wonen @rapilos,
en als de verhuizing helemaal achter de rug is komt er misschien ook weer wat meer rust over jouzelf? 

Heel eerlijk @Toos, ik kan me de uitval van @Zbb wel een beetje indenken. 
Niet hij, maar de ander staat altijd klaar om mensen een veeg uit de pan te geven... 
Iets wat zbb zelf zelden of nooit doet.... 

@Quinn, fijn dat je 'heel' bent overgekomen. De rest gaat ook goedkomen, zeker en vast.. 

Wat kunnen ze het dan 'benauwd' hebben hè @Kohtje, zo mooi dat ze het toch op houden dan... 
Fijn dat hondje nu weer in orde is... 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

 

Wat kunnen ze het dan 'benauwd' hebben hè @Kohtje, zo mooi dat ze het toch op houden dan... 
Fijn dat hondje nu weer in orde is... 

 

Ja, ik vind dat ook bewonderenswaardig. Ik voelde zelf de nood, toen ik hem zo heen en weer zag springen.. gun mezelf dan nauwelijks de tijd om me een beetje aan te kleden. Door de haast kreeg ik de veters van m'n schoenen niet eens goed dicht. Met losse veters naar dat grasperkje gebeend en pas daar kon ik m'n veters een beetje vastknopen. Had er, al met al, zelf een beetje buikkrampen van. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kohtje:

Ja, ik vind dat ook bewonderenswaardig. Ik voelde zelf de nood, toen ik hem zo heen en weer zag springen.. gun mezelf dan nauwelijks de tijd om me een beetje aan te kleden. Door de haast kreeg ik de veters van m'n schoenen niet eens goed dicht. Met losse veters naar dat grasperkje gebeend en pas daar kon ik m'n veters een beetje vastknopen. Had er, al met al, zelf een beetje buikkrampen van. :huh:

Hihi, heel herkenbaar. 
Wat zijn we dan toch rijk als we dat kunnen zien. Ondanks het onchristelijke tijdstip... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Yvonne:

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Alsnog van harte gefeliciteerd @Jannigje
Ik wens jou een mooi, gezond, en fijn nieuw levensjaar toe. 

                           Hartje voor jou - Bloemen Bezorgen Haarlem
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Fijn dat vriendlief zo dichtbij komt wonen @rapilos,
en als de verhuizing helemaal achter de rug is komt er misschien ook weer wat meer rust over jouzelf? 

Heel eerlijk @karin123, ik kan me de uitval van @Zbb wel een beetje indenken. 
Niet hij, maar de ander staat altijd klaar om mensen een veeg uit de pan te geven... 
Iets wat zbb zelf zelden of nooit doet.... 

@Quinn, fijn dat je 'heel' bent overgekomen. De rest gaat ook goedkomen, zeker en vast.. 

Wat kunnen ze het dan 'benauwd' hebben hè @Kohtje, zo mooi dat ze het toch op houden dan... 
Fijn dat hondje nu weer in orde is... 

 

@Yvonne, ik denk dat je @Toos bedoelt in plaats van @karin123?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Of ik daar blij mee ben om dat te weten. weet ik nog niet.:mellow:

Tsja.... de wetenschap dat je het dus eigenlijk in 'eigen hand' hebt... 
Ach Bor, komt goed met jou, het zal niet vanzelf gaan, zeker niet, maar je kúnt het. 
            Blommetje voor jou Paars boeket bestellen en bezorgen door Regiobloemist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Bor, ik wilde het niet zo zwart-wit neerzetten, maar inderdaad: wees blij dat je het in eigen hand hebt. 
Komt helemaal goed met jou hoor. 
En denk er om: je bent nog een jonge blom, een heel leven nog voor je als je mazzel hebt en je best doet ;) 
                                                                                    20 beste ideeën over Liefde vriendschap citaten | liefde vriendschap  citaten, teksten, grappige teksten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Yvonne:

 

                    

 

Heel eerlijk @Toos, ik kan me de uitval van @Zbb wel een beetje indenken. 
Niet hij, maar de ander staat altijd klaar om mensen een veeg uit de pan te geven... 
Iets wat zbb zelf zelden of nooit doet.... 

 

 

 

Sorry, ik heb helemaal de verkeerde geciteerd! Natuurlijk bedoelde ik jou niet @Zbb! Integendeel! Was zeker nog niet helemaal wakker. Excuus! Ik moest juist vreselijk lachen om jouw uitspraak: volgescheten palingvel. Hoe kom je er op!:lol:

 

@JannigjeGefeliciteerd!

bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bor:

wij vrouwen zijn veel gemener en houden nooit weer op.

Bor, dat klopt deels als een bus.
Alleen valse nichten / homo's kunnen nog erger zijn.

ps ik volg de dagdraad nauwelijks meer.
Ik heb geen idee waar dit nu weer over gaat.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...