Spring naar bijdragen

ARRENSLEE-PACT 2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Er passen er van elk diersoort toch maar twee in die ark? 

@Bob: Dus 2 mieren en 2 miereneters? Lijkt me een sterk verhaal, Bob.


Dank je wel dat je zo goed voor iedereen zorgt hier @Artax Respect. 

@Reacher : Ja, dat slijmen gaat je goed af. Des te minder hoef je natuurlijk zelf te doen, handig.


Best leuk om af en toe hier mee te lezen. Goede reis allemaal. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Bob:

Een heel sterk verhaal indeed. Er rust een geloof op, toch?

Ja, dat is voor degenen die zalig willen worden.

Trouwens, mijn eerste Arrensleepact, nu meer dan 6 jaar geleden (was ook door Bolletje), sleepte me toen echt over de feestdagen heen. Vind dit echt leuk om te lezen, ik hoop dat het leuk blijft en dat het jullie dezelfde steun geeft als die ik toen kreeg op dit draadje. Dus, veel plezier allemaal, bij min 40 graden C, ik gun het jullie.:D

bewerkt door hub02
toegift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een grote ark gevonden. Die ligt daar te wachten op hoog water, maar misschien mogen wij hem gedurende deze arrensleetocht wel even lenen, want zo snel zal de zeespiegel toch niet stijgen, lijkt me. Zouden daar meer mieren inpassen? Dan hebben die miereneters ook wat voedsel voor onderweg.

big218.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bob:

Ik heb wel een grote ark gevonden. Die ligt daar te wachten op hoog water, maar misschien mogen wij hem gedurende deze arrensleetocht wel even lenen, want zo snel zal de zeespiegel toch niet stijgen, lijkt me. Zouden daar meer mieren inpassen? Dan hebben die miereneters ook wat voedsel voor onderweg.

big218.jpg

Nou, zo te zien zou ik die 2 houtwormen sowieso maar thuislaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bob:

Ik heb wel een grote ark gevonden. Die ligt daar te wachten op hoog water, maar misschien mogen wij hem gedurende deze arrensleetocht wel even lenen, want zo snel zal de zeespiegel toch niet stijgen, lijkt me. Zouden daar meer mieren inpassen? Dan hebben die miereneters ook wat voedsel voor onderweg.

big218.jpg

Zie je wel dat het een goed idee was? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2021 om 23:46 zei nancy:

Klopt. Maar het is wel heel bijzonder dat iemand met verschillende accounts hier maar bezig kan blijven gaan. Maar goed, klaar ermee. Ik denk erover om te stoppen met het forum. Dit kost me zoveel negatieve energie. 

Niet hier reageren A.U.B. Laten we het gezellig houden. Veel mensen hebben baat bij dit draadje, zeker met de Kerstdagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Ik heb alvast mijn party pak aangetrokken.

dog costumes pet, big dog clothes, Winter, petpyjama

 

Nee, ik ben niet op zoek naar een pak voor de hond, ik ben op zoek naar die bivakmuts (balaclava) die jij hier op je hoofd hebt. Die zou ik graag opzetten, als het extreem koud is, maar dan met de hondenkop van m'n eigen hond. Zodat we 'broertjes' lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei hub02:

Dank je wel dat je zo goed voor iedereen zorgt hier @Artax Respect. 

@Reacher : Ja, dat slijmen gaat je goed af. Des te minder hoef je natuurlijk zelf te doen, handig.


Best leuk om af en toe hier mee te lezen. Goede reis allemaal. 
 

Dit ging met name over hoe @Artax verdrietige @nancy onder zijn hoede nam eergisteren. 

Daarnaast krijg ik helemaal niets voor elkaar bij hem, want ik heb zelf die stapel pannenkoeken moeten bakken. :devil:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...