Tatum Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Theetijd! Bob en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Dank je wel dat je zo goed voor iedereen zorgt hier @Artax Respect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Er passen er van elk diersoort toch maar twee in die ark? @Bob: Dus 2 mieren en 2 miereneters? Lijkt me een sterk verhaal, Bob. Dank je wel dat je zo goed voor iedereen zorgt hier @Artax Respect. @Reacher : Ja, dat slijmen gaat je goed af. Des te minder hoef je natuurlijk zelf te doen, handig. Best leuk om af en toe hier mee te lezen. Goede reis allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Een heel sterk verhaal indeed. Er rust een geloof op, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Bob: Een heel sterk verhaal indeed. Er rust een geloof op, toch? Ja, dat is voor degenen die zalig willen worden. Trouwens, mijn eerste Arrensleepact, nu meer dan 6 jaar geleden (was ook door Bolletje), sleepte me toen echt over de feestdagen heen. Vind dit echt leuk om te lezen, ik hoop dat het leuk blijft en dat het jullie dezelfde steun geeft als die ik toen kreeg op dit draadje. Dus, veel plezier allemaal, bij min 40 graden C, ik gun het jullie. 28 november 2021 bewerkt door hub02 toegift Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Ik heb wel een grote ark gevonden. Die ligt daar te wachten op hoog water, maar misschien mogen wij hem gedurende deze arrensleetocht wel even lenen, want zo snel zal de zeespiegel toch niet stijgen, lijkt me. Zouden daar meer mieren inpassen? Dan hebben die miereneters ook wat voedsel voor onderweg. Reacher en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 3 minuten geleden zei Bob: Ik heb wel een grote ark gevonden. Die ligt daar te wachten op hoog water, maar misschien mogen wij hem gedurende deze arrensleetocht wel even lenen, want zo snel zal de zeespiegel toch niet stijgen, lijkt me. Zouden daar meer mieren inpassen? Dan hebben die miereneters ook wat voedsel voor onderweg. Nou, zo te zien zou ik die 2 houtwormen sowieso maar thuislaten. Tatum, Reacher, Kohtje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 (bewerkt) 14 minuten geleden zei hub02: Zit weer alles verkeerd te doen hier. Bericht dubbel geplaatst. Kinderbedtijd dus voor mij. 28 november 2021 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 2 uur geleden zei Bob: Ik heb wel een grote ark gevonden. Die ligt daar te wachten op hoog water, maar misschien mogen wij hem gedurende deze arrensleetocht wel even lenen, want zo snel zal de zeespiegel toch niet stijgen, lijkt me. Zouden daar meer mieren inpassen? Dan hebben die miereneters ook wat voedsel voor onderweg. Zie je wel dat het een goed idee was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Heel goed idee. Nou kan Teigetjje ook mee, hè? Kijk eens hoe blij die is. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 En nog wat vriendjes om je op te vrolijken, @Jannigje. Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Aaaah, wat fijn , alle vriendjes weer bij elkaar. En Winnie heeft lekkere honing meegenomen, jammie Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Op 27-11-2021 om 23:46 zei nancy: Klopt. Maar het is wel heel bijzonder dat iemand met verschillende accounts hier maar bezig kan blijven gaan. Maar goed, klaar ermee. Ik denk erover om te stoppen met het forum. Dit kost me zoveel negatieve energie. Niet hier reageren A.U.B. Laten we het gezellig houden. Veel mensen hebben baat bij dit draadje, zeker met de Kerstdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Moggel medereizigers. Heeft iemand een voorstel waar we vandaag naar toe kunnen, we hebben de hele dag. Mogen foto's geplaatst worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 of een rustdag voor vandaag? Ik kon niet eens ontdekken waar we ook al weer zijn ik heb Lieke's onesy geleend voor vandaag en ga wel pannenkoeken bakken straks doen we erna een pyamaparty in de sneeuw Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Ik heb alvast mijn party pak aangetrokken. Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Leuke balaclava, @karin123. Zijn die er ook in andere rassen? Lijkt me wel wat voor 'rondje hondje' als het koud is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) Haha @Kohtje, nee waren uitverkocht. Heb nog wel een andere gevonden voor jouw hond. Zou het pak wel alleen 's avonds aantrekken als het donker is 29 november 2021 bewerkt door karin123 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 2 uur geleden zei karin123: Ik heb alvast mijn party pak aangetrokken. Nee, ik ben niet op zoek naar een pak voor de hond, ik ben op zoek naar die bivakmuts (balaclava) die jij hier op je hoofd hebt. Die zou ik graag opzetten, als het extreem koud is, maar dan met de hondenkop van m'n eigen hond. Zodat we 'broertjes' lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Wist toch helemaal niet wat een Balaclava was Moest even zoeken. Deze dan: Hoop dat ie op je eigen hond lijkt. Niet goed, geld terug. Tatum, Kohtje en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Op 27-11-2021 om 15:53 zei Claudius: Kampvuurhout hoor ik roepen. Nog niet aansteken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 21 uur geleden zei hub02: Dank je wel dat je zo goed voor iedereen zorgt hier @Artax Respect. @Reacher : Ja, dat slijmen gaat je goed af. Des te minder hoef je natuurlijk zelf te doen, handig. Best leuk om af en toe hier mee te lezen. Goede reis allemaal. Dit ging met name over hoe @Artax verdrietige @nancy onder zijn hoede nam eergisteren. Daarnaast krijg ik helemaal niets voor elkaar bij hem, want ik heb zelf die stapel pannenkoeken moeten bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Kijk daarvoor rijden wij i n de arrenslee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Ik dacht met balaclava aan het Turkse toetje baklava , dus ik was helemaal de weg kwijt. Gelukkig heb ik mijn bivakmuts op zodat niemand mijn verwarring ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Sharing is caring. Veel beter dan vis. En ook als het koud is, niks mis mee. Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden