Forza Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Het is nu al gezellig hier! Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Moet jij eens opletten als we in de arrenslee zitten Forza Mensen we gaan straks vertrekken hé? Diertjes verzorgd dus die kunnen er tegenaan. Hebben jullie overal aan gedacht? We gaan het gewoon doen. Geen gejamaar, want daarmee ontkracht je alles vooral je inzet. Vallen doet pijn maar dan ben je niet verloren, opstaan en verder gaan is belangrijk. Zijn jullie zover? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) Mijn rugzak is gepakt. Ik ben er helemaal klaar voor. 17 november 2021 bewerkt door Bob karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) Heb ook vast gepakt 17 november 2021 bewerkt door ikkanhet Bob, karin123, Claudius en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Fijn ikkanhet en Boebelieneke. Yippie ik zie dat onze Jane zich heeft aangemeld. Die kan heeeeeeerlijke sukkelademelk maken . gaat zelf melken, en als we bij de nomaden zijn doet ze dat bij de Jaks ook. Ooit heeft ze een fout gemaakt en de stier proberen te melken, en kwam na 2 uur met een lege emmer terug. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 @lady jane kom je naast me zitten?? Verder staan er enkele forummers niet in ons lijstje, maar hebben zich wél opgegeven....even kijken...Jannigje en.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Jannigje en Quinn staan er niet bij. Kan iemand hun erbij zetten? Ik zit op mijn mob en dan lukt dat niet... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei lady jane: ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Jannigje Quinn De slee is groot genoeg, er kunnen er nog meer bij! En anders hangen we er nog een sleetje aan. Mini kan telkens bij iemand op schoot of lekker rondbanjeren en overal met haar tengeltjes aan zitten. Zo nog een plekje extra 17 november 2021 bewerkt door Maja Tekstfout nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forza Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 11 uur geleden zei bolletje: Moet jij eens opletten als we in de arrenslee zitten Forza Mensen we gaan straks vertrekken hé? Diertjes verzorgd dus die kunnen er tegenaan. Hebben jullie overal aan gedacht? We gaan het gewoon doen. Geen gejamaar, want daarmee ontkracht je alles vooral je inzet. Vallen doet pijn maar dan ben je niet verloren, opstaan en verder gaan is belangrijk. Zijn jullie zover? Zeker ben ik zover! Lust er iemand arretjescake? nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 3 uur geleden zei Forza: Zeker ben ik zover! Lust er iemand arretjescake? Ooei, arretjescake, gevaarlijk lekker! Kan zonder oven gemaakt worden, handig voor onderweg. Maar maak niet teveel. Anders zakken we zo met zijn allen door de bodem van de slee. Maar ik schuif graag aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Even googlen.....ik weet niet wat arretjescake is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 4 minuten geleden zei nancy: Even googlen.....ik weet niet wat arretjescake is.... Is echt super lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 (bewerkt) Nou de arrenslee staat klaar mensen. INSTAPPEN ALLEMAAL Kom op, jij ook. 18 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Yesssssss, ik stap in! Wie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 ikke nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Lees ik daar iets over arretjescake? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Jannigje Quinn Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Ik ben ook ingestapt en heb een dekentje mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forza Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Ja, arretjescake is niet goed voor de lijn maar wel heel lekker. En ik drink geen alcohol meer...dus dan mag een stukje best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Nou, dan kom ik er snel bij. Waar is die cake? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Gaan we nu al weg? Even wat spullen pakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 Zo belangrijkste is er. nancy, Bob, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 november 2021 Rapport Share Geplaatst 18 november 2021 13 uur geleden zei Tatum: ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Jannigje Quinn Tatum IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 (bewerkt) schiet nou eens op Niks, Mini zit er allang in hoor. Zijn we zover? Koet bei Nederland wij vertrekken. Ik wil via Duitsland, Polen, Rusland, naar het zuiden vertrekken. 19 november 2021 bewerkt door bolletje Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden