Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) Zo nu eerst heel veel 24 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goedemorgen! Lekker @ikkanhet heb je voor mij ook een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goeiemorgen @niks Natuurlijk ook een lekker bakkie voor jou niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Graag gedaan Vanmorgen om 6 uur meteen een goede daad gedaan en een donatie gedaan voor de zwerfhondjes in Turkije. karin123 en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) Lag ik vannacht lekker te doezelen springt de TV vanzelf aan. Begin ik wat te vloeken begint google zich er mee te bemoeien hahahahahaha zegt ze ik begrijp niet wat U hiermee bedoeld grrrrrr 24 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Een mooie morgen gewenst mensen! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goeiemorgen @Billy Dagpact: Billy ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 24 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Billy Dagpact: Billy ikkanhet maja Goedemorgen. Nog ff wakker worden … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 goedemorgen Dagpact: Billy ikkanhet maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen hier, drukke dag voor de boeg, maar uiteraard eerst even rustig een bakje doen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Dagpact: Billy ikkanhet Maja Artemis Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goedemorgen! hoe is de knie @Yvonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goedemorgen Reacher Knie is nog hetzelfde.. Ik heb een afspraak met de huisarts staan voor komende week. Wilde het eerst weer uitstellen, maar echt, doordat jij en een heleboel mensen hier zo hadden gezegd dat ik een afspraak moest maken heb ik het ook daadwerkelijk gedaan. Zat eerst nog te mopperen op mezelf: 'had dan ook je mond gehouden sukkel'.... maar ben blij dat ik nu er naar ga laten kijken Lieke7777, Lika, bolletje en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goed gedaan ! Trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Dagpact: Billy ikkanhet Maja Artemis Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Goeoeoeoeoeoeoeiemorgen allemaal. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Lag ik vannacht lekker te doezelen springt de TV vanzelf aan. Begin ik wat te vloeken begint google zich er mee te bemoeien hahahahahaha zegt ze ik begrijp niet wat U hiermee bedoeld grrrrrr Als je in Google bij stem -Man- aanvinkt kletst ie niet overal doorheen Lika, Reacher en karin123 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Dit neemt me niemand meer af Reacher, rapilos, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zojuist zei hub02: Als je in Google bij stem -Man- aanvinkt kletst ie niet overal doorheen Ok ga ik dat eens proberen, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Gefeliciteerd met je maand @ikkanhet, ik heb de indruk dat het je op allerlei manieren goed doet om niet te drinken, dat je makkelijker dingen kunt ondernemen enzo. Fijn voor je! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Dank je wel @Yanaik ga nu inderdaad echt steeds meer voordelen merken en zien. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Lag ik vannacht lekker te doezelen springt de TV vanzelf aan. Begin ik wat te vloeken begint google zich er mee te bemoeien hahahahahaha zegt ze ik begrijp niet wat U hiermee bedoeld grrrrrr Vraag eens Google wat is zelf vernietiging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden