Yvonne Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Mijn knie wil niet de laatste tijd, vervelend, maar het is niet anders. Maar wakker worden omdat hij ook 's nachts niet wil... bah. Een bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen Yvonne, de koffie is wel heel vroeg vandaag. Doet je knie s'nachts zo'n pijn? Weet je wat er met je knie aan de hand is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen @Sowhaten @Yvonne. Wat ergerlijk, zo’n zeurende knie die je uit de slaap houdt. Je zou ‘m dan even moeten kunnen afschroeven, drupje olie erbij en hop! Sowhat en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goeiemorgen iedereen. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen dames en heer. Ik heb al langer last, ik ga uit van slijtage, maar werd nu om half vijf wakker van de pijn, verkeerd gelegen denk ik. Toch maar eens naar de dokter zo langzamerhand . Afijn, voordeel is dat ik een extra lange dag heb, zomaar gratis en voor niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Sinds gisterenavond zijn er enkele mensen in quarantaine geplaatst die contact hadden met een psychiater die positief getest heeft op Corona. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Zou zeker eens langs de dokter gaan @Yvonne. Knie niet overbelasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen! Oei @Yvonne wat vervelend. Inderdaad maar even bij de huisarts langs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Inderdaad @Yvonne als je daar wakker van wordt, niet te lang mee wachten om naar een arts te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ik heb net even op de site van de huisarts gekeken, daar staat een 'beslisboom' aan de hand waarvan je kunt zien of je een afspraak zou moeten maken.... Het is een twijfelgevalletje.... zal straks toch maar even bellen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Oei Von. pijn aan je knie? Vannacht een kussen tussen je benen leggen ter hoogte van je knie. Als je je knie dan ontspant zakt ie niet zover naar beneden. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ik slaap altijd met zo'n kussen anders krijgen mijn benen ruzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Dankjulliewel voor de tips, maar dat doe ik al een paar nachten en helpt dus niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen! Wat naar nou, Yvonne, en je bent altijd zo'n bezige bij! Zal niet meevallen en zeker niet als je er 's nachts wakker van ligt. Toch maar even langs de huisarts, denk ik, zoiets moeten ze zien en dat kan niet door de telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 1 uur geleden zei Claudius: Sinds gisterenavond zijn er enkele mensen in quarantaine geplaatst die contact hadden met een psychiater die positief getest heeft op Corona. Die psychiaters vragen ook om problemen Claudius. grapje hoor. Wat vervelend @Yvonnedie knie, hoop dat t snel minder wordt. succes bij de dokter. Mijn zoon van 18 gaat vanavond naar een uitgaansplek waar ik vroeger ook vaak kwam, al heette het toen anders. Heel gek vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Herkenbaar @Cleo66 hier ook regelmatig dekbedden te drogen door het hele huis maar wel heerlijk vanavond in je kraakheldere heerlijk frisse warme bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen. Dokter @Yvonne, maar dat weet je wel… steunzolen hebben mij geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 29 minuten geleden zei Cleo66: Nu hangt hij te drogen over 4 stoelen . Wat een gedoe . Moet er wat voor over hebben om prins heerlijk te liggen buiten in deze wind is ie zo droog en fluffy lijkt me. Geen droger nodig, toch? Von, sterkte. Je liep al met een stok een poosje, of heb ik dat verkeerd onthouden? Tijd voor de dokter nu, boom of geen boom♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ben gisteren dus toch met volle moed naar de bingo gegaan. Waren met acht dames uit de vriendinnen app. Ik zeg nog neem een serie want anders hou ik het misschien niet goed bij. Eerste wat ze doen is een serie verloten en wie wint die.... ik natuurlijk. Laatste ronde was een badkamerpakket. Zeg ik weer die zal ik wel winnen want onze badkamer is net klaar en voila bingo. Tatum, nancy, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 42 minuten geleden zei Rosee: Die psychiaters vragen ook om problemen Claudius. grapje hoor. Wat vervelend @Yvonnedie knie, hoop dat t snel minder wordt. succes bij de dokter. Mijn zoon van 18 gaat vanavond naar een uitgaansplek waar ik vroeger ook vaak kwam, al heette het toen anders. Heel gek vind ik dat. Mede patiënten bekeken me meer als een week scheef omdat ik aan t hoesten was. Maar ze herinneren hun niet wie er al veel langer een hoestbui had. En dat was dan weer iemand van het personeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Goedemorgen! Misschien kun je een lot kopen voor mij @ikkanhet, het klinkt alsof je veel geluk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Of begrijp ik het nu verkeerd Mijn hersenen willen niet. Het is maar net hoe je zo’n beslisboom leest @Yvonneke, chronische pijnklachten staan toch wel hoog lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Anders praat ik wel even met die dokter Dus als de centrifuge het niet doet met een dekbed is de wasmachine nìet stuk. Dat wist ik wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden