Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 oktober 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bor:

Oh dat wel. @ikkanhet.Ik was laat op maar heb gewoon me dagelijkse ding gedaan zoals anders maar dan in kortere tijd. Dat wil wel als ik onrustig bent omdat ik dan bijna niet rook. Maar omdat ik niet, of bijna niet slaap erbij wordt ik zo ontiegelijk moe, zeker als er dan ook nog in mijn ogen "zeurende" kinderen/ mensen bijkomen.

Ik loop al de hele dag met een vervelende zeurende buikpijn en koppijn. Dan komt er weinig uit handen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

En hoe gaat het met @haddock, hoe sta jij ervoor wat betreft roken?

De boel staat op hold, Bor. Me meissie hep herfstvakantie, we doen t samen en ze stopt liever weer als ze weer in het tuig moet. Ieder excuus om voorlopig door te roken wordt door mij natuurlijk zo geaccepteerd.

dezwakkesterke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een zeer enerverende dag. Vanmorgen met kleindochter naar de nieuwe Sinterklaasfilm in de bios, daarna lunchen, winkelen enz enz. Terug met de bus was voor haar het hoogtepunt :lol:. Tja, tegenwoordig zien kinderen vooral de achterbank van een auto. Maar die heb ik niet. Mijn man wel. 

Was erg leuk, kleding uitzoeken en speelgoed en tussendoor ook nog kunnen spelen in een winkelcentrum. 

Thuis, gebroken door de zwaarte van alle tassen, spelletjes gedaan. Ze was niet blij, oma won. Tja, moet ze ook maar aan wennen. 

Morgen komen beide kleinkinderen. We gaan gaten graven op het strand en daarna pannenkoeken bakken. Ik geloof dat ik na deze week vakantie en deze week herinneringen rond B. wel toe ben aan vakantie, hahaha! Maar dan een echte :D.

Nee hoor, ik ben een bofkont, zó'n intense week gehad, gewoon heel fijn! Straks wel vroeg naar bed...:). In sommige weken leef je intenser dan in andere weken. Toch wel mooi. Leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...