Asterix Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) ... 21 oktober 2021 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 testje. Maar… gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Nog 1 keer… maar deze wil niet rechtop. Vreemd Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik geef het op!!! Sorry… Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Goedemiddag @Reacher, ben je alweer een beetje bij gekomen? @Bor, ik hoop dat hij ook in beweging kan/zal/wil komen. Samen een ander pad inslaan? Zou mooi zijn. Ik moet naar buiten, in beweging. Naar de bibliotheek maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik heb het gedoe met een e-mailadres niet, ik log gewoon nooit uit. Is dat eigenlijk onverstandig of maakt dat niets uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 @fleurtje door meneer schildpad moest ik weer aan je denken. Ik hoop dat het je goed gaat, in ieder geval zo goed mogelijk. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 deze ook in de Hortus Rosee, Lika en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Bloemkoolcurry met aardappels en geknipte braadworst, alles in de wokpan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ovengerecht met bloemkool, snijbonen en kaas Voor de mannen Gekruide Italiaanse kriel erbij en kipfilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 @spirit ik hoop dat het wat beter met je gaat. Zo niet, zoek hulp lieverd! Ga naar je huisarts! Ik maak me heel veel zorgen om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 24 minuten geleden zei Bor: Nou @nancy ik ben achter de schermen door iemand benaderd dat mocht het niet goed met haar gaan ik als meeloper hier daar debet aan ben. Wat is dit nu weer voor flauwekul?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 28 minuten geleden zei Boekanier: Op zich maakt het niet uit, maar wellicht is het verstandiger om nu uit te loggen en weer in te loggen met je emailadres. Uiteraard alleen als je nog weet welk emailadres je gebruikt hebt voor dit account. Een computer kan stuk gaan. Ah, oké. Dank je. Ik weet het e-mailadres nog wel, dus dat moet goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Huhhhhh? Smaragd? Ik ben helemaal verbaasd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Haha ja, als je probeert te stoppen met drinken op een alcohol-de-baas-forum ben je wel echt een meeloper... hoe durf je! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) . 21 oktober 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Als @Smaragd dit zegt, ben ik bang dat het niet goed met hem gaat. @spirit ik hoop dat je hier iets laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 11 minuten geleden zei Boekanier: Wellicht is het een optie om een alcohol-nog-niet-de-baas-forum te starten voor meelopers, trollen en vooral hoe durven ze zich hier te vertonen ........ alcoholisten! @Boekanier wat een flauwekul, hier ga ik verder niet in mee. Loop niet zo te stoken zielepoot, of sodemieter anders gewoon op hier als je niets zinnigers te zeggen hebt. lady jane, Yvonne en Artemis reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 NB voor wie er wat aan heeft: het e-mail adres dat aan je account gekoppeld is vind je onder je account-instellingen - als je nog ingelogd bent, tenminste. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 4 minuten geleden zei Boekanier: Ik moet niet op sodemieteren, dat moet jij als je alcohol de baas bent, en niets meer toe te voegen hebt! Prima hoor. Maar wát voeg JIJ hier toe?? Ik zie al wéken niks .... Maar nu echt: Ik ga hier verder niet in mee. Toedels, Boekanier! En verder: slaap lekker allen. Tot morgen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 39 minuten geleden zei Boekanier: Wellicht is het een optie om een alcohol-nog-niet-de-baas-forum te starten voor meelopers, trollen en vooral hoe durven ze zich hier te vertonen ........ alcoholisten! Zegt een van de grootste .... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ach dan kom je gewoon weer op een van je alter ego,'s terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 @Boekanierhet probleem is niet dat jij alcoholist bent, maar dat je ban na ban krijgt omdat jij weigert je aan de huisregels te houden. Je beledigd en kwetst mensen. Daar is dit forum niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 En de drank @Boekanier, hoe gaat het daarmee, Droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 @Borlaat je niet meezuigen in het negatieve. Iemand zet altijd zelf de fles aan zijn of haar mond. Daar heb jij niets mee te doen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden