Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Gisterenavond heb ik op mijn eentje een wandeling buiten de kliniek gemaakt van een 6 Km, helaas ging ik de verkeerde kant uit voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: @Claudiusje wilt niet thuis zijn en dan na een week terug bij af zijn. De oplossing voor al mijn problemen is de eenzaamheid kunnen te doorbreken, of het gevoel ervan, maar dat is allemaal niet zo simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Sterkte Claudius. Ja wanneer ben je klaar voor iets? Moeilijk hé? Vandaag komt de WMO praten over een keuze die ik moet maken bij welke dagbesteding ik juist wat meer wil gaan werken. Bij de een maak ik kaarten. Hartstikke leuk maar verder leer ik niets. Bij de andere dagbesteding leer ik veel meer. Daar mag ik geen kaarten maken want das geen kunst. Schilderen wel. Zucht. Ik wil veel meer leren maar de kaartenmakerij met begeleiding ook niet laten vallen, die zijn echt heel lief. Moeilijk hoor maar als ik echt voor mijzelf ga kiezen dan kies ik voor, meer leren en minder kaarten maken. Nou ff kijken hoe het vandaag gaat lopen. Klinkt bekend in mijn oren. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Een hele goede morgen allemaal, Jeetje, mekreetje, wat een weer zeg Heel donker, harde wind en felle regen Enfin, misschien klaart het vanmiddag nog op. Trouwens koud ook in huis, en te gierig om de verwarming aan te doen, met de aankomende hoge gas prijzen. Maar eerst...... Onze lieve Jane van harte feliciteren Ben helaas niet goed in mooie plaatjes van taarten enzo (en maar goed ook, anders wordt je veel te dik van al die taarten Oke, klein cadeautje dan maar Maar alle gekheid op een stokje ; Hele fijne verjaardag toegewenst lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Succes met het maken van de goede keuze @bolletje Kiezen voor allebei, wordt een beetje teveel denk ik he ? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Gefeliciteerd @lady jane!!! Hele fijne verjaardag met veel taart. @knakker veel plezier vandaag met je zoon. Maar zou je hem niet beter een rondleiding geven door de JohanCruyffarena? Beter voor zijn opvoeding nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Gefeliciteerd lieve @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @lady jane, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 1 uur geleden zei lady jane: qua verstandelijke vermogens helemaal Knak, intuive ezel, tnx♥ Kom, kom... dat mocht je willen, dat je verstandelijk nog zo ongecompliceerd was. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Spruitjes.. tja, ik zag ze gisteren liggen en dacht nog...... Vandaag misschien. Kweenognie. Lastig als de zin in eten en daarmee iets van inspiratie pas komt als de boodschappen al lang daarvoor gedaan moeten zijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Van harte lieverd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Jane van harte met je verjaardag en nog heel veel mooie gezonde jaren lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Oh Bor, wat triest! En wat een zorgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Als er 1 dag is dit jaar waarop ik alles wil wegzuipen is het wel vandaag. De gynaecoloog kon geen hartslag vinden. Mijn vruchtje zit er nog in maar is morsdood. Morgen moet ik pillen pakken om het uit te drijven. Wil mezelf ook uitdrijven nu… @bor lady jane, Claudius, Tatum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 30 minuten geleden zei Musashi: Als er 1 dag is dit jaar waarop ik alles wil wegzuipen is het wel vandaag. De gynaecoloog kon geen hartslag vinden. Mijn vruchtje zit er nog in maar is morsdood. Morgen moet ik pillen pakken om het uit te drijven. Wil mezelf ook uitdrijven nu… @bor He bah wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi wat ontzettend verdrietig, geen woorden voor kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Hou je bijeen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi wat verdrietig. Sterkte hoor! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Bor. sterkte wijfie. Musashi wat vreselijk voor je. Wat een verdriet en pijn moet jij hebben. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Bor. sterkte wijfie. Musashi wat vreselijk voor je. Wat een verdriet en pijn moet jij hebben. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ontzettend verdrietig @Musashi heel veel sterkte voor jou en jullie @Bor Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Wat een in- en in-verdrietig bericht @Musashi. Veel sterkte en een stevige schouder om je heen. Taaie tijden @Bor. Zet ‘m op. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Sterkte @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Veel dank voor jullie hartverwarmende steun. Mijn inziens verdien ik dat niet want ik vind van mezelf dat ik anderen hier meestal veel te weinig kan steunen (omdat ik zelf nog te veel worstel). Maar goed dat is dus nu niet m’n grootste zorg. Ik ben echt heel verdrietig en de drang om wijn te kopen sebiet is zeer groot want ik heb echt geen zin om te koken dus zo maar naar de winkel voor pizza. Mijn man gaat mee en zegt dat ik wel mag die wijn maar toch vind ik het zelf beter van niet…zou echt zonde zijn van de inspanning dit hele jaar…ik zit nu te wachten op hem aan het ziekenhuis want hij is daar voor mij de pillen ah halen… nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Sigaretten ben ik nu wel veel ah roken dus ik zou bij @Bor wel willen aansluiten maar ben ook wel bang dat het me nu niet gaat lukken…dat ik geen motivatie meer heb… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden