ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Artemis gefeliciteerd Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Pinkman hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Bor succes you can do IT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Pinkman gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen. @Pinkman gefeliciteerd. Voor de stoppers met roken: wat heerlijk dat jullie vanaf vandaag niet meer hoeven te roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 na-aper hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Ik ben alle keren gestopt met shampix en was net een blij huppelend kind. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Sterkte, rookstoppers. Ik kan dat niet, stoppen omdat iedereen stopt. Omdat Hans Klok stopt. Omdat het Stoptober is. Die klojo in mezelf zegt dan juist: doe maar niet mee. Misschien een andere keer. Misschien ook niet. Wat een rottig ventje ben ik toch voor mezelf. Trouwens, het woord 'Stoptober' was nog niet gevallen, dit jaar, en ik vroeg me net af of ie eigenlijk nog leeft (Ronnie Tober) en toen zag ik hem tevoorschijn komen in het programma "van onschatbare waarde"... Niet om te zingen maar om iets te verkopen. Hij is er dus nog. De slogan Stoptober kan dus nog even mee. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen @Pinkman gefeliciteerd. Mag ik ook een stukje van jouw taart diepe van @ikkanhethebt gekregen? @Artemis ook gefeliciteerd en dank je voor de taart, lekker. Ik lust best twee stukken. @Zbb zet em op! Ik hoop dat het je lukt. @Bor jij ook heel veel succes. Het kan echt, maar ja ik heb nu makkelijk praten, ik ben al gestopt. Dat kan ik natuurlijk ook omdraaien: het kan echt, het is mij ook gelukt. Als je maar een goede reden hebt voor jezelf! Volgens mij is dat essentieel om te kunnen slagen. Ik ben een paar keer gestopt en weer begonnen door “omstandigheden “. Maar omstandigheden zijn er altijd en die blijven er ook altijd. Maar die ene reden waarom het wél lukt? Die wens ik jullie oprecht toe. @Reachertoch, voorzichtig aan hoor. Wel serieus nemen dat hoofdje van je. Artemis en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Angelheart waar komen mijn cravings vandaan. Denk dat het komt door de vakantie. De vakantie periode was voor mij nooit echt alcohol gerelateerd. Dat haalde ik na de vakantie weer in. Zo nu dus niet. Ook werd ik weer geconfronteerd met thuis zijn. En de puinhoop die ik ervan gemaakt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Verkeerde draad. Ach maakt ook niets uit eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Ik zou eigenlijk even naar de Action moeten gaan, die is hier 581 meter van m'n huis verwijderd, maar ik kan me er niet toe zetten. Ben voor de zoveelste keer de garage aan het reorganiseren, en behalve een kop koffie (nu) moet niets me daarvan af halen omdat het, als ik dat eenmaal onderbreek, het weer weken, zoniet maanden kan duren voor ik de draad weer oppak. Koffie dus. En hier even posten. Dat doe ik maar zo nu en dan omdat ik bang ben dat, als ik langere tijd niets post, het helemaal niet meer gaat lukken om hier een bericht te plaatsen. Af en toe posten om definitief vastroesten te voorkomen, zeg maar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Nu de taart op raakt ook maar deze taart voor wie wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 1 uur geleden zei knakker: Ik heb mijn vrouw gevraagd of ze morgenavond met me uit wilde. Ze zei ja Als je eenmaal kinderen hebt merk je soms ineens dat dat er ongemerkt bijna nooit meer van komt: iets met z’n tweeën doen. We maken er meteen een vast ritueel van: oppas geregeld voor elke eerste weekend van de maand. Samen weg. Spannend hoor. Ouderwets de kroeg in. Thee drinken Deden wij ook één keer per week en de beste keuze ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Doodgewone dag in de kliniek gehad. Naar goede gewoonte vielen weer een paar sessies weg. Geen vervanging. Toch in de namiddag eerst mijn psychiater gezien, had ze verleden week voor Maandag al beloofd, in verband met mijn slaapproblemen. Natuurlijk was dit op dezelfde moment als mijn sociale hulp waarmee ik een afspraak had. Dan later had ik een geheugentest waar ik slecht op scoorde. Nog slechter als ik verwacht had. Dan nog wat later was er een assistent psychiater (die ik nog nooit eerder gezien had) naar mij op zoek met de vraag of ik de andere arts nu gezien had in verband met mijn slaapproblemen. Heu wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Yess !! voel me vandaag na twee maanden eindelijk wat positiever. God wat heb me ellendig en depressief gevoeld zeg,maar durf nu voorzichtig te zeggen dat er verbetering in komt. eindelijk niks, rapilos, Lonster en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 3 minuten geleden zei Claudius: Doodgewone dag in de kliniek gehad. Naar goede gewoonte vielen weer een paar sessies weg. Geen vervanging. Toch in de namiddag eerst mijn psychiater gezien, had ze verleden week voor Maandag al beloofd, in verband met mijn slaapproblemen. Natuurlijk was dit op dezelfde moment als mijn sociale hulp waarmee ik een afspraak had. Dan later had ik een geheugentest waar ik slecht op scoorde. Nog slechter als ik verwacht had. Dan nog wat later was er een assistent psychiater (die ik nog nooit eerder gezien had) naar mij op zoek met de vraag of ik de andere arts nu gezien had in verband met mijn slaapproblemen. Heu wat? Zo n geheugentest is volgens mij ook maar gewoon een moment opname. het kan zijn dat je op het moment veel aan je hoofd heb en of dat het gewoon nog wat troebel is allemaal. in ieder geval respect voor jou Claudius. weet nog goed mijn opname(s) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Pinkman van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Taart was op, dus heb maar even nieuwe neer gezet voor vanavond. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Artemis gefeliciteerd met je Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Je bent een kanjer @Bor! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Ik meld me droog af van het dagpact welterusten. Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Pinkman van mij ook nog een felicitatie met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Had een heel verhaal getypt maar toch maar weer weggehaald ivm privacy. Lastige dag. Wat kunnen negatieve emoties toch uitputtend zijn, voel me gesloopt. Zo' n dag als deze zou vroeger onder invloed van drank pas echt een drama zijn geworden, nu is dat in ieder geval niet zo en blijft het bij boosheid en frustratie zonder uit de hand te lopen. Toch nog iets positiefs dan maar. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden