lady jane Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 goeiemooiemorgen frummers Heerlijk najaarsweer weer. Volleymaatje zingt steeds "september morning" van Neil Diamond wanneer we door de duinen fietsen haalt weemoedig herinneringen op en is zielsgelukkig daarvan. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, We hebben vandaag zonrdag zie ik Dank u ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Goedemorgen, Precies een jaar geleden stopte ik met drinken. Toen was ik hier ook. 6 weken volgehouden toen, en hup ik ging de mist weer in, ik dacht het kan wel af en toe. Jaar later! Ben weer helemaal terug bij af, ik drink bijna iedere avond en het wordt meer en meer. Klaar nu. Ik wil niet meer. Ik ga er weer voor. Dag 1. De steun en de verhalen hier vond ik toen erg fijn dus ik sluit graag af en toe weer aan. Groetjes van Pats karin123, Reacher, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 @Lika De spijker op zijn kop 1 uur geleden zei Lika: Kinderen hebben het zwaar met school. Ik vind dat heel lastig om mee om te gaan. Het gevoel om alles te willen doen zodat zij maar geen rotgevoel hebben. Daar gebukt onder gaan. Het lukt me gelukkig steeds vaker om te zien dat ik gewoon mijn leven kan leiden NAAST hun gevoelens. Ik kan er voor ze zijn, steunen, maar ik hoef het niet over te nemen, zelf stoppen met leven. Ze hun 'eigen pijn' gunnen. Wat kan dat moeilijk zijn. En het zien 'waar ik het zelf allemaal fout deed' Vooral niet zelf stoppen met leven, want wat voor signaal geef je dan af? Ze hun eigen pad kunnen laten lopen, met vallen en opstaan. Uit controle, maar vertrouwen geven. 'Loslaten' en er zijn als het nodig is. (zeg ik allemaal tegen mezelf he?). Wat kan het ingewikkeld zijn. Mijn leven staat er even van op zijn kop...maar he, ik drink niet! Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Hey @Patswelkom terug hier, Fijn dat je je weer bij ons komt aansluiten. Voor en met elkaar kunnen we elkaar hier goed proberen te steunen. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Ik heb voor drie nachten een appartementje gehuurd in het Harzgebergte. Maandag er heen. Dan twee dagen daar rondkijken en donderdag weer terug. Voor het eerst sinds Corona weer eens overnachten in het buitenland. Leve de heerlijke nazomer. karin123, Maja en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Heerlijk van genieten @Bob, wat een weertje zo hè? Welkom terug @Pats, zet um op! @ikkanhet, van harte... Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Dank je @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Hebben vanmiddag een soort van pakjesmiddag alle drie jarig geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Gefeliciteerd met je dochter @ikkanhet En fijn dat je verjaardag gisteren een gouden randje had @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Moeilijke en mooie tijd dus @Etty @kruidenthee67en @Lika. Kinderen nemen je mee naar grote hoogtes en peilloze dieptes stel ik mij zo voor. En goed nieuws van de operatie Etty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Hier straks een verlaat verjaardagsfeestje. Lunch en daarna… nog een lunch. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Welkom terug @Pats! En leuk vooruitzicht @Bob. Ik verheug me al op je reisverslag. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 De lunch is trouwens geheel veganistisch. Nog geen piezeltje kaas staat er. Geen plukje boter. Ben benieuwd! Het zal geen lange zit worden denk ik. @Cleo66wat ben je stillig? Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 8 minuten geleden zei Reacher: Hier straks een verlaat verjaardagsfeestje. Lunch en daarna… nog een lunch. Ik wist het wel, @Reacher is een hobbit Reacher en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Dank jullie wel, het is stap 1 waar ik al lang tegen aan hikte; dit forum weer op. Geeft me wel gelijk de kracht en een soort bevrijding om het probleem nu echt onder ogen te zien en aan te pakken. Ik wil graag op het weekpact maar die zie ik zo snel niet. Weet niet of ie er nog is .. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Welkom terug @Pats Hier is het weekpact Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 18 minuten geleden zei Cleo66: Hoi lieffie, gaat goed hoor , gisteren festival gehad, beetje brak van dansen in het losse zand. Maar wat was het weer leuk en prachtig weer Klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 18 minuten geleden zei Quinn: Ik wist het wel, @Reacher is een hobbit Zonder harige tenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Deze hobbit gaat eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Zojuist zei Reacher: Zonder harige tenen Maar met second breakfast, double lunch, afternoon snacks.... En vrolijkheid. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/2527-weekpact/page/159 @bolletje zorgde daar vroeger voor , hier nog eens de link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Ik was blijkbaar deze ochtend helemaal niet goed wakker. Dank U wel @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) Ik zal weer beginnen met het weekpact. Er is een tijdje weinig animo geweest, dus ben ik toen gestopt. Hij staat er weer, nu gestart door heu?????? Claudius. Dank je wel kerel. 19 september 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Slecht geslapen vannacht. Er was een feest met hele harde muziek ergsn buiten. Sinds vanochtend weet ik waar. Vee drankflessen, glas, ballonnen en vuilniszakken bij de kinderspeelplaats. Bah! Geen zin om nu te gaan rusten, maar het is nodig. Ben moe. Welkom terug @Pats! tot straks….. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden