Spring naar bijdragen

Zondag 5 september 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Ja, heerlijk zo het @jopie
Werkze vandaag... 
Hier ook heiig (buiten het dorp waarschijnlijk mist) en inderdaad die heerlijke wollige stilte. 
Vanmiddag hopelijk genieten van weer een heerlijk zonnetje en langzaam maar zeker op naar de herfst. 
Dat is eigenlijk mijn favoriete seizoen..... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @BamBam,

Op het ADB jaarpact sta je op 15 jaar droog. Hartelijk gefeliciteerd!

Ik zag je al wat schrijven op de dagdraad van gisteren. Zou je ook op de jaarpactdraad iets kunnen vertellen over je ervaringen? En natuurlijk horen we graag of je doorgaat voor een 16e jaar.

Ik probeerde je dit bericht als pb te sturen maar om de een of andere reden kun je die niet ontvangen. Misschien zit je inbox vol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

Goedemorgen allen

Heerlijk herfstig buiten. Ik hou van dit seizoen, de geuren, de kleuren, het ietwat gedempte geluid in de ochtendmist. 

Laatste werkdag van deze week. Laatste dag van de races ook. 

Grappig dat hebben we hier haast niet, herfst. Blauwe lucht vandaag en het wordt weer 29 graden. Meestal ergens in oktober heb je dan een week of 2-3 dat je niet weet wat je aan moet trekken want het verandert steeds, en dan is het ineens winter en koud. In april gebeurt het omgekeerde. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me dat die weken in oktober dan herfst zijn? Het is hier nu een paar dagen rond de 25 graden. Avond en ochtend zijn koeler dan in de zomer en het is eerder donker. Dit is ook mijn favoriete tijd van het jaar. Lekker nazomeren. 

Straks zwemmen en daarna ergens op een grasveldje liggen/zitten tegen een boom met een boek. Lekker luieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Bor:

Keurig de gordijntjes dicht. Deurtje niet er ligt toch niemand achter me. Sta ik poedeltje naakt mezelf te wassen sta ik ineens oog in oog met een man achter mij op de punt van z'n boot. Die is blijkbaar heel stil aan komen meren. 

Oeh hey heb ik weer. 

Nou ja, dan heeft hij ook eens wat gezien he. :D

Zoals ze vaker zeggen, vanaf het water ziet de wereld er heel anders uit! 

Die kerel heeft nu al een topzondag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...