Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 augustus 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Wat een ellende @Zbb, ik gun het jou zo anders... als ik jou zo lees dan lijkt het mij dat een opname voor jou het keerpunt zou kunnen zijn? 
Sterkte.... 

Ach, wat ben je toch een pechvogel @Jannigje, ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht... brrrr.... naar hoor weer. 

@lieke, leuke auto! 

@Bor, genieten, genieten en nog een keer genieten, wat heerlijk voor jou / voor jullie. 

22 uur geleden zei jopie:

je kan alle wachten omdraaien in "ah, ik hoef nu helemaal niets', en dan heb je ineens gigantisch veel ruimte

Helemaal mee eens. 
Net zoals bij het hebben van werklui over de vloer: wat heerlijk dat ik het zelf niet hoef te doen, wat fijn dat één en ander opgeknapt/gerepareerd wordt. 
En inderdaad: het kan best zijn dat één en ander een inbreuk op jouw privacy is of dat het tijd vreet... maar beter dan dat er helemaal niet gebeurt of kan...
Het is maar net hoe je er tegenaan wilt kijken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact
Claudius
Yvonne 

Nun

weinig slaap gehad. Zit niet lekker in mijn vel. Vandaag drink ik niet, wat er ook gebeurt. Vanavond richting Egmond. Strand en zee van het weekend. Effe eruit, zal me goed doen een duik in zee. Had van de week ook behoorlijk van cravings. Lost het wat op als ik drink? Nee!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

nog niet veel gedaan
Ja, mijn Ommetje gelopen, dat dan weer wel, en een korte meditatie
Straks extra efteling kaarten bestellen via de efteling app op mijn telefoon
Zie er nu al als een berg tegenop.
Als dat maar weer lukt ! :wacko:

Vanmiddag naar een oud-client, die in een verzorgingshuis zit hier vlakbij.
Ook daar zie ik tegenop.
Zit op een gesloten afdeling, dus moet medewerkers vragen bij hulp om binnen te komen.
Wat ga ik doen in die twee uur ??
Proberen een stukje met haar te lopen buiten, kopje thee drinken in de algemene huiskamer ofzo
Alles vind ik eng en onwennig
Vreselijke stress kip ben ik, altijd al geweest, maar met het ouder worden, wordt het nog erger helaas
Vriend begrijpt nooit waar ik me altijd zo druk om maak
Hij is de rust zelve altijd (gelukkig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @lady jane van harte met je 12 jaar!:rose: @rapilos dat denk ik ook weleens bij het jaarpact, dat "daar had ik ook kunnen zijn'. Ik zou dan vlak achter @kruidenthee67 staan. Maar hee, iedereen heeft zijn eigen pad en het is geen wedstrijd. Je bent goed bezig! @Lika hoop dat je je beetje kan overgeven aan de moeheid, heb er ook vaak last van. @Jannigje:heart:  En een :heart:voor allemaal want vind jullie allemaal lief. Wie niet tegen al dat hartjesgestrooi kan, nog eentje:heart::P oudste zoon weer terug van 2 weken alleen in het huis van zn vader, hij heeft zn hele dag en nachtritme omgedraaid.:blush: Deed ie als baby trouwens ook, staat nog in zn kraamboekje.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad @Bor
Net wat  je zegt ; niet fijn, niet gezond en zwaar vermoeiend
Niet gelukt nog met die efteling tickets
Was steeds te laat met betalen, dan was de kleurcode van de bank weer verlopen, ik ben veel te langzaam en gespannen steeds
Toen begon ik opnieuw, en zeiden ze dat ik al een tijdslot had en dat eerst moest annuleren voordat ik weer verder kon ofzo
Oh mens, ik haat dit soort dingen, en ook mezelf, dat is zo'n vreselijk oud wijf wordt en niks meer lijkt te snappen
Ik ergerde me altijd aan oude mensen die hetzelfde gedrag vertoonde, en nu doe ik het zelf.

 

Enfin, ga eerst maar proberen via de computer afivauna tickets te bestellen met korting van de postcode.
Want daar willen we ook heen met de kleinkids
Adem in..adem uit..

Ga jij maar lekker verder met genieten hoor @Bor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei rapilos:

nog niet veel gedaan

Had je van alles moeten doen dan al, voor 10:00 uur? Ik word altijd een beetje onrustig van dat soort rapportages, wat mensen allemaal al gedaan hebben s ochtends vroeg. Ik zit net aan mijn tweede kop koffie.

Ik word ook vaak zenuwachtig van die kaartjes online bestellen. Ook als je zo'n kaartje op je mobiel moet laten zien. Maar het went, en als je het vaker doet lukt het steeds makkelijker. Vroeger moest je ergens in de rij gaan staan voor je kaartjes. Voor een concert bijvoorbeeld vind ik het ideaal.

Voor het zwemmen moet ik online reserveren en bij de kassa zelf de code scannen vanaf mijn mobiel. Dat vond ik in het begin een heel gedoe, maar nu heb ik er handigheid in gekregen en vind ik het soms zelfs wel makkelijk; alles op je mobiel hebben. Je hoeft maar één ding mee te nemen. Ik heb mijn bankpasje er ook in zitten. Ja dat is wel link natuurlijk. Maar het gemak dat ik er van heb, weegt daar wel tegenop.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @Lonster, weet niet of ik hier ooit aan ga wennen hoor :wacko:

Maar...het is gelukt
Tickets voor de afivauna uitgeprint
Nog er achteraan gebeld want hoefde niets te betalen
Gelukkig waren ze telefonisch meteen te bereiken (efteling niet he :()
Omdat de kaartjes met korting (postcode) besteld zijn kon ze dat niet on-line verwerken, dus moet dan gewoon heerlijk ouderwets aan de kassa betalen :)

Efteling ook gelukt .
He, he eindelijk
bloed zweet en tranen
halve ochtend mee bezig geweest
voor de zekerheid toch maar uitgeprint
Vertrouw die telefoon met codes nooit zo
Jaaa..ik weet het, heel ouderwets

Is dit alles drank gerelateerd ?
Zeker wel, van dit soort dingen ben ik geneigd om te gaan drinken
gewoon om te kalmeren weer
Niet nu hoor, in de ochtend :wacko:
moet er niet aan denken ook.
En me voorgenomen om zo wie zo niks te drinken vandaag

Vanmiddag ook nog "werken "dus.
Komt goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...