Rosee Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @spirit lees dit net, kun je niet 112 bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @spirit dit is heel wat anders dan je eerder schreef (dat je erheen was gegaan met wijn) en zeker iets om je zorgen over te maken. Als je denkt dat het zo ernstig is, kun je beter bellen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 20 minuten geleden zei spirit: Het kan zijn dat hij nu met zijn dronken kom met pillen gaat varen. Als je met die pillen Antabus bedoelt en als hij zelf aangeeft ze te gaan slikken met al die drank op en als hij aangeeft te gaan varen ..... dan mag, of misschien móet je dan wel gaan bellen met welke instantie ook maar zou kunnen ingrijpen lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 (bewerkt) Ik weet niet wat wijsheid is Spirit. Ik weet wel dat als Kees of een goede vriend met veel drank en pillen op achter het stuur zou kruipen dan zou ik de politie bellen... gevaar voor zichzelf maar zeker ook voor de andere weggebruikers. Als .... inderdaad met veel drank en pillen op gaat varen.... inderdaad het water op gaat... Maar dan moet je ook wel zeker weten dát hij gaat varen... Kun je dat niet met Antes overleggen? Zij zullen toch wel vaker te maken krijgen met meldingen zoals die van jou. 27 juli 2021 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Goedenmiddag. Gaat het met jou @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Goed idee, ga anders opnieuw naar hem toe en overleg ter plekke of je wat kan doen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 1 uur geleden zei spirit: Laat ook maar. Lieve Spirit, ik lees dat je je behoorlijk machteloos voelt en er heel erg mee zit. Ik vind dat echt erg rot voor je. Echt goede raad weet ik ook niet, maar denk vooral ook aan jezelf, jij bent er ook nog. Hoe rot het ook is, uiteindelijk zal Zbb zelf uit zijn binge moeten komen. Soms kun je niet meer doen dan dat je al gedaan hebt. Hou je taai, meissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Gisteren stonden er mooie stukjes over machteloosheid op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Veel plezier @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Wat geweldig Bor, veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Is er niet iets van een havenmeester of zo, aan wie je vragen kunt een oogje in het zeil te houden.. (geen grapje, met dat oogje in het zeil) Dat er ingegrepen wordt op het moment dat er gevaren dreigt te gaan worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 (bewerkt) Leggen we nu niet teveel verantwoordelijkheid bij Spirit neer? Ik vind het nogal wat... Maar ja, ze vroeg wel om tips.... 27 juli 2021 bewerkt door nancy Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 (bewerkt) 22 minuten geleden zei nancy: Leggen we nu niet teveel verantwoordelijkheid bij Spirit neer? Ik vind het nogal wat... Maar ja, ze vroeg wel om tips.... Dat dus. Hoe zit het precies met die andere ‘maat’ van zzb, die hem een nieuwe voorraad drank bezorgde eerder deze week? Wat is zijn rol? 27 juli 2021 bewerkt door Senna33 Spacie vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Had je dat ergens gelezen @Senna33? Moeilijk @spirit. Ik weet zelf niet wat ik zou doen. Ken je niemand rondom hem met wie je je zorgen kunt delen? En kunt afstemmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Hi @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Hi @Quinn, gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 15 minuten geleden zei Jannigje: Hi @Quinn, gaat het een beetje? Een beetje. Fel en heftig houdt me aanwezig in het hier en nu. Oppassen voor mijn bekende valkuilen. En jij? Was het toch nog wel een leuk etentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Lastig als het toch lang reizen is voor je @spirit . Snap je verantwoordelijk gevoel en dat het heel veel is en dat je geen fouten wilt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Het is mijn dag niet, de persoon die ik gisteren boos maakte heeft blijkbaar besloten om boos op mij te blijven. Ik wil naar huis daardoor. Proberen te vergeten, in de goede zin. Maar ik weet dat ik dan uiteindelijk toch maar domme dingen zou doen. Dus ik blijf. Verder belde een vertrouwenspersoon van mij vandaag naar de verpleegpost om te vragen hoe het met mij gaat. In de plaats van om eerst naar mij te bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 @spiritik denk dat jij en zijn andere maat hem niet kunnen helpen. Hij moet het zelf doen, zelf willen Ga ook samen geen alcohol voor hem halen of "gezellig" meedrinken. Dan steun je zijn alcoholisme. Hij moet hier zelf weer gaan schrijven over zijn terugval. Dan krijgt hij duidelijke antwoorden terug. Als je zelf niet weet wat je moet doen, doe dan even niets. Accepteer wat je niet kunt veranderen. Hij moet zelf willen stoppen. Jij kunt dat niet voor hem doen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 Ik weet het niet of het goed is of niet. Blijkbaar is er nog een maat in beeld. Bovendien hii is oud genoeg, heeft dit vaker mee gemaakt. Misschien eigen verantwoordelijk? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 17 minuten geleden zei Bor: Omdat ze zwelgt in zelfmedelijden? Mooi excuus toch. Alcoholisch trekje. Hou eens op joh en ga varen....wat bereik je hiermee... Tatum en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2021 2 minuten geleden zei Bor: Omdat ze mee ging doen en hierin geen goedkeuring kreeg. Bor, nou kappen! Je bent de hele dag al negatief aanwezig. Jouw standpunt is duidelijk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden