Spring naar bijdragen

dinsdag 27 juli 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie tip van Rapilos @Cleo66 gewoon eerder weggaan, valt me sowieso op dat veel mensen dat doen bij dat soort dingen. Vroeger waren borrels met collega's voor mij een goed excuus om het eens flink op een zuipen te zetten, nu dat weg is gevallen vind ik het soms ook maar vermoeiend dat socializen, vooral in van die grote groepen. Kom soms met een beetje somber gevoel thuis, was dit het nou? Maar ach, wat maakt het uit. We zetten onszelf tenminste niet meer voor schut met ons dronken gelal:P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De misstappen van  andere forumleden kwa alcohol houden mij scherp. 

Alleen de ervaring van de werkelijkheid verandert als je drinkt, maar de werkelijkheid blijft het zelfde. 

Zweden jaloers.... 

bewerkt door Nun
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jopie:

. Wat een zomer (als je op de goede plekken zat)... 

.... en jaaaaa, wat zit ik op de goede plek, elke dag weer genieten. 
Koh, heel veel plezier in Zweden, als je op doorreis bent en dubbel geënt hoef je je nergens zorgen over te maken wat betreft de Duitse strengheid.... 
Ik ga lekker vakantie vieren op 'de goede plek hier' ......

@Bor, heerlijk dat je (bijna) los kunt, genieten hoor. En jullie gaat zeker en vast vriendinnen worden... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Claudius:

  Zou het niet eerder nog steeds een afkickverschijnsel kunnen zijn? 

Zou zomaar kunnen, lijkt mij heel logisch. 
Geen drank, wel veel groente en fruit en dat een hele poos volhouden... wie weet knap je daar heel erg van op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met drank in je tas naar iemand toegaan die in een binge zit, lijkt me eerder juist veel te weinig betrokken. 

Verder stijgt het ongeloof en de verontwaardiging zo langzamerhand tot over de oren, dus inderdaad, genoeg erover. 

@Zbb als je weer terug bent, je blijft een kanjer, ook nu.

Ik drink vandaag niet, maar heb niet echt de behoefte aan het dagpact. Daarom niet. Vast overgevoelig.

@Bor veel plezier met de boot.

Ik ga maar eens opstaan, want van niks doen knapt ook niks op.

@Cleo66 :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja joh, ik kan me nog prima herinneren dat ik een paar weken geleden reageerde op een opmerking hier. Ik vroeg niet eens om het onderwerp te laten rusten destijds, nee, ik gaf alleen aan wat het met mij deed. Ik weet ook dat jij @spirit toen niet vond dat een onderwerp afgesloten moet worden omdat iemand dat graag wil. Dus waarom nu wel? Volgens mij was de algemene tendens toen toch echt dat alles hier besproken mag worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...