Descartes33 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ja, vorige week. Ik blijf daar maar mee worstelen. Voel me ook oprecht een verliezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 30 minuten geleden zei Lieke7777: Goedemorgen , we zijn een week verder op vakantie . Nog 2 weken te gaan hier. Eerst zo maar eens ontbijten met zijn allen . Het is zo fijn dat ik dit jaar de jongens weer lekker bij mij heb op vakantie. Ze genieten hier ook. Dapper mens ben je! Vorig jaar gingen jullie toch, ondanks dat de jongens er niet bij waren. Nu genieten met en van elkaar! Geef ze maar een ijsje van mij Vanmiddag komen ze hier. Er valt niet meer zoveel te regelen. Heb net een toespraak geschreven. We kunnen daar wel zitten, maar hier kan mini in haar eigen bedje. Het is warm vandaag, dus even zwembad in, voor wie wil. Vanavond gaan we met elkaar naar het rouwcentrum, mini en S blijven dan thuis. Rosee, nancy, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen. Vandaag is het nog droog en ga ik een lange, ontspannen wandeling maken. Taakjes binnen komen wel op regenachtige dagen. Heel veel sterkte en beterschap voor @niks en @Descartes33 Dagpact Claudius Tatum Lika, niks en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Veel sterkte met je verlies @niks het klinkt mss sneu om nu te zeggen maar het kan je mss wel helpen mbt de twijfel die je onlangs uitte om terug een glas te drinken…proberen om de nieuwe versie van jezelf levend te houden omdat zodat je weet dat de laatste herinnering van je papa aan jou overeind blijft? veel sterkte voor jou en je familie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 7 minuten geleden zei Tatum: Dagpact Claudius Tatum Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Een hele goede morgen allemaal, Wandeling al gemaakt. Voel me alsof ik zo mijn bed weer kan induiken Nu heb ik zo'n activiy tracker, die ook je slaap registreert Deze geeft constant aan, dat mijn diepe slaap tekort is Dat zie ik ook aan de meter Diepe slaap, net iets meer dan een uur Rest is hoofdzakelijk lichte slaap Tja, geen wonder dat ik vaak brak ben overdag weet ook niet goed wat daaraan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Nou ja @Descartes33, Knop weer om nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 @Lieke7777, Lekker genieten van je jongens ! Zo verdient ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ik denk aan je @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemorgen. @rapilos dat is precies de reden waarom ik zo'n slaapmeter niet wil, je gaat je er dan druk om maken terwijl je er niks aan kan doen. En je misschien juist vernoeider voelen. @Descartes33 wat balen hoop dat je jezelf weer kan herpakken. @niks Ik ga dit jaar niet op vakantie, het wordt me allemaal te ingewikkeld. Gelukkig is oudste zoon al een week met vrienden naar Portugal geweest (zag ik ook niet echt zitten maar goed ze hadden zich er zo op veeheugd) Jongste zoon gaat nog een weekje in Nederland kamperen met zn vader en een paar dagen op kamp met vrienden. Dus die hebben in ieder geval iets. Ik heb geen auto/rijbewijs en vliegen heb ik nu ook geen zin in, en al die veranderende maatregelen. Oudste zoon vindt het wel jammer en probeert me over te halen maar geen zin in stress, volgend jaar beter. Hier in Nederland ook genoeg te doen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ja de knop is om. Ik kan er niet mee omgaan. Ik begon maandag, dacht dat ik het onder controle had. Toen dinsdag teveel, was duizelig. En woensdag om 7 uur naar de winkel voor wijn. Ik gaf het op. Wat een drama. Slapen, drinken, slapen. Enfin ik zal het een keer leren. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Blijf hier komen @Descartes33 dat helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 4 minuten geleden zei Descartes33: Ja de knop is om. Ik kan er niet mee omgaan. Ik begon maandag, dacht dat ik het onder controle had. Toen dinsdag teveel, was duizelig. En woensdag om 7 uur naar de winkel voor wijn. Ik gaf het op. Wat een drama. Slapen, drinken, slapen. Enfin ik zal het een keer leren. Herken het kan bij mij 3, 5 of 10 dagen duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Het kan zeker een aantal dagen duren voordat je weer bijkomt na een binge drink. Ik vond zelf de duizeligheid het engste dat ik liep en soms gewoon niet verder durfde en dat riep angst op waardoor ik ook weer verder ging drinken . Moet zeggen dat dit nu niet meer is. En daar ben ik het meest blij om . Vanmorgen moest ik echt wakker worden had diep geslapen stond op alsof ik een flinke kater had. Trok snel weer weg en nu voel ik mij ook fit . Lekker gegeten stokbrood met gebakken ei. En straks weer lekker zwemmen in de rivier. Hebben hier nu ook mensen ontmoet heb ze uitgenodigd om een avond bij ons te komen bij de caravan. Ze reageerde erg enthousiast , leuk gezellig. Als ik nog gedronken had dan had ik dit niet gedaan . Descartes33, Tatum en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 1 uur geleden zei niks: Dapper mens ben je! Vorig jaar gingen jullie toch, ondanks dat de jongens er niet bij waren. Nu genieten met en van elkaar! Geef ze maar een ijsje van mij Vanmiddag komen ze hier. Er valt niet meer zoveel te regelen. Heb net een toespraak geschreven. We kunnen daar wel zitten, maar hier kan mini in haar eigen bedje. Het is warm vandaag, dus even zwembad in, voor wie wil. Vanavond gaan we met elkaar naar het rouwcentrum, mini en S blijven dan thuis. Jij bent ook dapper, veel sterkte vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 @Descartes33 voor jou. Blijf hier contact houden. Het kan je inzicht in jezelf en juist ook in je eigen mogelijkheden vergroten. En je blik verruimen. @niks Het klinkt zo liefdevol hoe je schrijft. Wat fijn. Ik ga boodschappen doen. Inkopen voor ronde twee van de vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 (bewerkt) # te persoonlijk 24 juli 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ik krijg buiten vitaminen B ook vitaminen D, misschien heb ik door die tekorten spierpijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Goedemiddag @niks @Descartes33 sterkte. Ik hoop echt voor ja dat je de “om-knop” kunt vinden. Want proberen? Gaat niet lukken. Je weet het al, maar ergens zit er blijkbaar toch nog iets waardoor je er nog niet écht aan kunt of durft. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 42 minuten geleden zei Bor: Ik mis mijn jongen zo. Hij laat me los zoals ik voor hem wou en hij flikt het ook nog. Maar ik mis hem. Ugly Kid Joe- Cats In The Cradle Die twee gaan samen, dat kan ik me goed voorstellen. Want inderdaad, je wilt deze zelfstandigheid voor hem, het zich losmaken. Het moet ook, maar dat staat helemaal los van jouw gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 (bewerkt) Blijkbaar is er een Surinaamse dame jarig schuin achter mij. Ze werd eerst toegezongen door een man en nu zingen ze allemaal samen. Tweestemmig, swingend, mooi. Hun manier van zingen komt echt binnen op de een of andere manier. 24 juli 2021 bewerkt door Jannigje Nu vergeten Lika en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 O jee, dat is lastig. Zing jij ook voor haar? Helpt dat of maakt het niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 19 minuten geleden zei spirit: Voel me slecht. Kan niet eens m'n eigen kleinkind naar bed krijgen voor m'n zoon ook zielig dat hij nu weer moet komen, maar het lukt me gewoon niet. Kan jou t schelen joh. Gaat ze een keer wat later naar bed. Tis zaterdag en ook nog zomervakantie. Soms willen ze niet naar bed. Vallen ze op de bank in slaap. Dat mag alleen bij oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden