Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 juli 2021


niks

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Lieke7777:

Goedemorgen  ,   we zijn een week verder op vakantie  .

Nog 2 weken te gaan hier. 

Eerst zo maar eens ontbijten met zijn allen .

Het is zo fijn dat ik dit jaar de jongens weer lekker bij mij heb op vakantie. 

Ze genieten hier ook.

 

Dapper mens ben je! Vorig jaar gingen jullie toch, ondanks dat de jongens er niet bij waren. Nu genieten met en van elkaar! Geef ze maar een ijsje van mij :rose: Vanmiddag komen ze hier. Er valt niet meer zoveel te regelen. Heb net een toespraak geschreven. We kunnen daar wel zitten, maar hier kan mini in haar eigen bedje. Het is warm vandaag, dus even zwembad in, voor wie wil. Vanavond gaan we met elkaar naar het rouwcentrum, mini en S blijven dan thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel sterkte met je verlies @niks :rose:

het klinkt mss sneu om nu te zeggen maar het kan je mss wel helpen mbt de twijfel die je onlangs uitte om terug een glas te drinken…proberen om de nieuwe versie van jezelf levend te houden omdat zodat je weet dat de laatste herinnering van je papa aan jou overeind blijft? 
 

veel sterkte voor jou en je familie! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Wandeling al gemaakt.
Voel me alsof ik zo mijn bed weer kan induiken
Nu heb ik zo'n activiy tracker, die ook je slaap registreert 
Deze geeft constant aan, dat mijn diepe slaap tekort is
Dat zie ik ook aan de meter
Diepe slaap, net iets meer dan een uur
Rest is hoofdzakelijk lichte slaap
Tja, geen wonder dat ik vaak brak ben overdag
weet ook niet goed wat daaraan te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @rapilos dat is precies de reden waarom ik zo'n slaapmeter niet wil, je gaat je er dan druk om maken terwijl je er niks aan kan doen. En je misschien juist vernoeider voelen. @Descartes33 wat balen:( hoop dat je jezelf weer kan herpakken.:rose:  @niks:heart: Ik ga dit jaar niet op vakantie, het wordt me allemaal te ingewikkeld. Gelukkig is oudste zoon al een week met vrienden naar Portugal geweest (zag ik ook niet echt zitten maar goed ze hadden zich er zo op veeheugd) Jongste zoon gaat nog een weekje in Nederland kamperen met zn vader en een paar dagen op kamp met vrienden. Dus die hebben in ieder geval iets. Ik heb geen auto/rijbewijs en vliegen heb ik nu ook geen zin in, en al die veranderende maatregelen. Oudste zoon vindt het wel jammer en probeert me over te halen maar geen zin in stress, volgend jaar beter. Hier in Nederland ook genoeg te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Descartes33:

Ja de knop is om. Ik kan er niet mee omgaan. Ik begon maandag, dacht dat ik het onder controle had. Toen dinsdag teveel, was duizelig. En woensdag om 7 uur naar de winkel voor wijn. Ik gaf het op. Wat een drama. Slapen, drinken, slapen.

Enfin ik zal het een keer leren.

Herken het kan bij mij 3, 5 of 10 dagen duren.:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan zeker een aantal dagen duren voordat je weer bijkomt na een binge drink. 

Ik vond zelf de duizeligheid  het engste  dat ik liep en soms gewoon niet verder durfde en dat riep angst op waardoor  ik ook weer verder ging drinken .

Moet zeggen dat dit nu niet meer is.

En daar ben ik het meest blij om .

Vanmorgen moest ik echt wakker worden had diep geslapen stond op alsof ik een flinke  kater had. 

Trok snel weer weg en nu voel ik mij  ook fit .

Lekker gegeten stokbrood met gebakken ei.

En straks  weer lekker zwemmen in de rivier. 

Hebben hier nu ook mensen ontmoet heb ze uitgenodigd  om een avond  bij ons te komen  bij de caravan. 

Ze reageerde erg enthousiast  , leuk gezellig. 

Als ik nog gedronken had dan had ik dit  niet gedaan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Dapper mens ben je! Vorig jaar gingen jullie toch, ondanks dat de jongens er niet bij waren. Nu genieten met en van elkaar! Geef ze maar een ijsje van mij :rose: Vanmiddag komen ze hier. Er valt niet meer zoveel te regelen. Heb net een toespraak geschreven. We kunnen daar wel zitten, maar hier kan mini in haar eigen bedje. Het is warm vandaag, dus even zwembad in, voor wie wil. Vanavond gaan we met elkaar naar het rouwcentrum, mini en S blijven dan thuis. 

Jij bent ook dapper,  veel sterkte vandaag .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Bor:

Ik mis mijn jongen zo. Hij laat me los zoals ik voor hem wou en hij flikt het ook nog. Maar ik mis hem. 

:musicnote:Ugly Kid Joe- Cats In The Cradle:musicnote:

Die twee gaan samen, dat kan ik me goed voorstellen. Want inderdaad, je wilt deze zelfstandigheid voor hem, het zich losmaken. Het moet ook, maar dat staat helemaal los van jouw gevoel. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is er een Surinaamse dame jarig schuin achter mij. Ze werd eerst toegezongen door een man en nu zingen ze allemaal samen. Tweestemmig, swingend, mooi. 
Hun manier van zingen komt echt binnen op de een of andere manier. 

bewerkt door Jannigje
Nu vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei spirit:

Voel me slecht. Kan niet eens m'n eigen kleinkind naar bed krijgen voor m'n zoon ook zielig dat hij nu weer moet komen, maar het lukt me gewoon niet. 

Kan jou t schelen joh. Gaat ze een keer wat later naar bed. Tis zaterdag en ook nog zomervakantie.

Soms willen ze niet naar bed. Vallen ze op de bank in slaap. Dat mag alleen bij oma :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...