Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2021


Maja

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Bor:

voor de rest dacht ik mijn eigen er wel van maar vertelde ik zelden. 

Mn bijnaam was dan ook die kleine duistere die alleen haar mond opendoet wanneer er echt wat zinnigs uitkomt. 

Nou ik flap er een hoop onzin uit tegenwoordig. Maar eerder had ik ook de naam om 'mysterieus' te zijn.

Dat ongrijpbare vinden mensen niet altijd prettig. Je spreekt je gedachten en gevoelens niet uit dus kunnen ze je moeilijk plaatsen en ook wat moeilijker contact met je maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Deze 'diagnose' had ik ook gekregen van de verslavingskliniek bij ontslag. En ik ontken dat niet. Het is wel waar. Ik zei nooit zoveel, je zag me ook niet als het niet hoefde voor de rest dacht ik mijn eigen er wel van maar vertelde ik zelden. 

Mn gedachten schreef ik op. Voor mezelf. 

Mn bijnaam was dan ook die kleine duistere die alleen haar mond opendoet wanneer er echt wat zinnigs uitkomt. 

 ik kan me niet inbeelden dat ook maar een vrouw verleden jaar verleden jaar in de verslavingskliniek gesloten was, wat ik niet van de mannen kan zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lonster:

Het was voor mij vroeger een van de redenen om alcohol te drinken. Losser worden en slap meekletsen.

alcohol heeft voor mij nooit een groot verschil gemaakt, wat anders  wel, ik had plots op mijn 42een heel andere personaliteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lonster:

Oei zo'n half-open toilet op de camping, dat is niet fijn. :unsure:

Een camping vind ik wel leuk. Maar een huisje met een badkamer is ook niet verkeerd.

Afgelopen weekend geprobeerd om samen met een vriendin zo'n pop-up tent terug te vouwen en draaien zodat hij weer in de verpakking kon. Met die plaatjes kom je er niet echt uit. Vriendin had op you tube een instructie gevonden, maar dat bleek niet precies dezelfde tent te zijn. 

Ik schenk dan nog een koffie in en ga rustig een filmpje zoeken en bekijken dat wél duidelijk is. Terwijl vriendin geërgerd blijft wringen en draaien aan die tent. Ik vind van anderen vaak dat ze overal bovenop springen en geforceerd dingen voor elkaar willen krijgen. Anderen vinden van mij dat ik te traag ben of afwachtend. 

Samen ben je dan een gouden duo. Ik zoek als collega liefst een rouwdouwer. Ik ben van de beren op de weg en rustig uitzoeken hoe te werk te gaan.

De nieuwste versies hebben van die gekleurde dingen die je naar elkaar toe moet trekken en in elkaar klikken, daarmee is het echt appeltje eitje.

De oudere versie Is inderdaad tricky. De laatste keer dubbelvouwen is lastig vooral als je geen idee hebt hoe het eruit moet zien. Als je je dan opwindt kan je t idd verkeerd doen dat ie knak zegt, dan istie meteen overleden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lonster:

Nou ik flap er een hoop onzin uit tegenwoordig. Maar eerder had ik ook de naam om 'mysterieus' te zijn.

Dat ongrijpbare vinden mensen niet altijd prettig. Je spreekt je gedachten en gevoelens niet uit dus kunnen ze je moeilijk plaatsen en ook wat moeilijker contact met je maken.

Grappig, net als de holenbeer. Die zegt alleen wat als er iets belangrijks uit moet en dan komt het meestal over als een mokerslag want ze is ook altijd 1000% overtuigd van wat ze zegt anders zei ze het niet. Heeft nog geen vriendje gehad. Das een beetje beangstigend kennelijk voor ventjes van 18.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lika:

En @Majadoe je die tuin er ook nog bij? Zo mooi!!

Ik doe mijn best, maar er is nu veel dat roept om aandacht: de borders van de tuin, de struiken die gesnoeid moeten worden, het gras gemaaid, de klimop en zo’n nog meer woekerende andere klimplant tot bedaren gebracht. Maar ach, eenmaal begonnen ervaar ik keer op keer hoe ontspannen het is. Het hoofd leegmaken, pissebedden en regenwormen ontwijken, de roodborst die bijna op de snoeischaar komt zitten..  maar ook bijtende mieren, prikkende bramentakken, de dorens van de roos, de jeuk van de brandnetels en de geschrokken motten in je gezicht. Dat is weer wat minder… ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Claudius:

Verveling hier in de PaaZ, in de echte verslavingskliniek verleden jaar was er steeds iemand om mee te praten. 

Hebben jullie geen daginvulling of dagbesteding dan? Hoe ziet zo’n dag op de afdeling er dan uit als ik dat vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...