Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2021


Maja

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Etty:

Goeie. Dat herken ik.  Voor elk probleem is een oplossing, is dan mijn modus.  Eindelijk buiten de lijntjes mogen kleuren ook. Geen dichtgetimmerde, oververzekerde situaties zoals in het dagelijks leven, waar al je afweren al op ingericht zijn.  De toekomstige bedreigingen dichtbij in het verschiet.

En het meest heb ik dat als anderen bij de pakken neer gaan zitten.  Alsof er dan een ruimte ontstaat die er anders niet is, denk ik nu. 

Dank je, die neem ik mee vandaag. 

Jij dank. Voor dit extra stukje. Klopt voor mij ook helemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Niet iedereen die teveel heeft gedronken heeft een onderliggend probleem Lieke. 
Ik lees dat zo vaak, maar er zijn genoeg mensen die een glaasje gewoon heel lekker vinden en waar het vervolgens uit de hand is gelopen..... 

Of het gaat zelf op een bepaald moment alleen nog maar om het drinken zelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen. Lekker geslapen. En ja, @Yvonnehij haperde al eerder. En deze tocht al vaker. We hebben niet kunnen ontdekken wat het is. Als ie warm is gedraaid en we stoppen en starten weer. Dan gebeurt het. Hij wil dan niet meer. En nu hield ie echt op.

Midden op een meer. We gaan het straks weer eens proberen. Misschien doet ie het dan weer.

Lijkt  mijn auto wel die begaf het ook voor de vakantie  , midden in een bocht  viel de motor uit en moest ik de vluchtstrook in sturen .

Even later starte hij weer , Ben er op de terug weg mee thuis gekomen maar dat was echt de  finish .

Motor droog gekookt door koelstof  lek . Dus totaal los   denk dat hij nu ergens op een sloop staat  na de vakantie  een andere uitzoeken  erg vervelend maar had er voor gespaard gelukkig maar gehoopt dat hij nog even door ging hij was net gekeurd .

Succes .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Claudius:

Dat was ook een van mijn vragen aan de verpleging. Ik had een hele tijd niet gegeten voor mijn opname. Alleen maar bier en water. 

Is je bloed al goed nagekeken en allerlei functies?   Klinkt niet goed alleen bier water en niet eten . 

Ik had ook last van bepaalde klachten die over gingen na het stoppen met drinken en beter eten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dank ook @Rosee. Raak denk ik. Ik heb hier geen invloed op gehad, geen schuld aan. Dat zijn wel de twee Grote Dingen in mijn leven denk ik. Niet buiten de lijntjes en vooral -onder de radar blijven (mijn vader verstopte zich letterlijk in huis zodat niemand hem kon zien) en schuldig voelen. Het thema van mijn moeder. (Opgevoed door oma , want moeder veel te jong en vader nooit gekend). Schuld dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het rare is…. Ik wilde niet ‘tuttig’ gaan wonen, vooral omdat ik zelf verlost wilde zijn van de plicht mijn tuin en huis netjes te moeten hebben. Maar nu. Nu zijn de buren niet netjes en heb ik daar moeite mee. Why? En laat los. We gaan kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Is je bloed al goed nagekeken en allerlei functies?   Klinkt niet goed alleen bier water en niet eten . 

Ik had ook last van bepaalde klachten die over gingen na het stoppen met drinken en beter eten .

Mijn bloed is hier nagekeken. Ook op spoed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja precies dat. Heb al PDS van kinds af aan maar het zal er zeker door verergert zijn.

Snap ik idd goed om eens in de gaten te houden  of het minder wordt naar mate je langer nuchter blijft. 

Bij mij was het idd ook wat erger door het alcohol gebruik mede door  de combi dat ik als ik veel dronk  de sagen daarna alleen maar melk kon verdragen en daar kan ik ook niet tegen ivm de lactose. ( drink of gebruik veel minder melkproducten  nu )

Los van drank gebruik heb ik nog steeds momenten van last van mijn darmen. 

Soms vervelend vooral nu ik nu op  een camping zit met niet afgesloten  toiletten  :blush: wel de deur maar het zijn panelen met boven en onder ruimte.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Lieke7777:

Snap ik idd goed om eens in de gaten te houden  of het minder wordt naar mate je langer nuchter blijft. 

Bij mij was het idd ook wat erger door het alcohol gebruik mede door  de combi dat ik als ik veel dronk  de sagen daarna alleen maar melk kon verdragen en daar kan ik ook niet tegen ivm de lactose. ( drink of gebruik veel minder melkproducten  nu )

Los van drank gebruik heb ik nog steeds momenten van last van mijn darmen. 

Soms vervelend vooral nu ik nu op  een camping zit met niet afgesloten  toiletten  :blush: wel de deur maar het zijn panelen met boven en onder ruimte.

 

Darmproblemen heb ik al zeer lang. Ook als twintiger onderzoeken op laten doen.

21 minuten geleden zei Lieke7777:

En zijn er bijzonderheden uit gekomen dan ? 

Vooral een groot tekort aan Vitamine b, verder nog niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei zo'n half-open toilet op de camping, dat is niet fijn. :unsure:

Een camping vind ik wel leuk. Maar een huisje met een badkamer is ook niet verkeerd.

Afgelopen weekend geprobeerd om samen met een vriendin zo'n pop-up tent terug te vouwen en draaien zodat hij weer in de verpakking kon. Met die plaatjes kom je er niet echt uit. Vriendin had op you tube een instructie gevonden, maar dat bleek niet precies dezelfde tent te zijn. 

Ik schenk dan nog een koffie in en ga rustig een filmpje zoeken en bekijken dat wél duidelijk is. Terwijl vriendin geërgerd blijft wringen en draaien aan die tent. Ik vind van anderen vaak dat ze overal bovenop springen en geforceerd dingen voor elkaar willen krijgen. Anderen vinden van mij dat ik te traag ben of afwachtend. 

Samen ben je dan een gouden duo. Ik zoek als collega liefst een rouwdouwer. Ik ben van de beren op de weg en rustig uitzoeken hoe te werk te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bor:

Jeetje @Lieke7777als je mij tegenkomt in de wachtkamer bij de dokter ga je mij dan ook ondervragen waarom en hoe ik daar precies zit? 

Nee hoor  maar er wordt aangeven door Claudius  dat hij last van spierpijnen heeft op basis van eigen ervaring weet ik dat door drinken ik ook bepaalde lichamelijke klachten had die door bloedonderzoek verklaarbaar waren .

Ik vraag daarop is er bloedonderzoek gedaan waarop ik antwoord  krijg ja .  

Tja dan is het en   ????? Is er wat uitgekomen dan .. 

Tis meedenken niet uitvragen  ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Claudius:

Darmproblemen heb ik al zeer lang. Ook als twintiger onderzoeken op laten doen.

Vooral een groot tekort aan Vitamine b, verder nog niets.

Fijn dat er verder geen grote  tekorten geconstateerd  zijn .

Hopelijk   gaan de spierpijnen  over voor je . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...