rapilos Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 @Artemis, Goed bezig jij Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Hoe ouder en minder drank, hoe meer ik een ochtendmens ben geworden. Het opstarten duurt vaak wel even. Maar ik ga 's avonds niet meer door. Avond is voor ontspanning. En de zaterdagochtend ook. Ik vind het een goed verhaal van de wijn en de gootsteen. Lekker weg gieten in het riool. In plaats van via jou in het riool. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 goeiemooiemorgen frummers hier ook avondmens maar 's zomers kom ik veel gemakkelijker op gang, dan 's winters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Goedemorgen. Beslist geen ochtendmens, ook niet echt een avondmens. Meer een beetje onmens. nancy, Artemis, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Ochtendmens altijd al geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 maar ja, ochtendmensen missen al die mooie avondfilms karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 1 minuut geleden zei lady jane: maar ja, ochtendmensen missen al die mooie avondfilms Dat is zeker waar, en een beetje jammer ook wel Maar gelukkig kan ik tegenwoordig alles opnemen of terug kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Morning! ben van nature meer avond dan ochtend mens. Maar ivm werk en kinderen en hond: de ochtenden erg gaan waarderen. ga heel vroeg naar bed, omdat ik veel tijd nodig heb om in slaap te vallen. Uurtje of twee meestal. Vind ik helemaal niet erg meer. Behalve als ik laat naar bed ga. Dan duurt het ook zo lang…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 (bewerkt) maar doe je dat ook? @rapilos De meeste mensen die ik ken komen daar nooit aan toe. zus heeft het opgegeven zei ze donderdag die had een harddisk vol ongeziene films. Ik neem nooit iets op, weet hoe dat zou gaan ook bij mij. Heb zo'n stapel boeken in de kast liggen en ga toch naar de bieb steeds. 10 juli 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Ha, ha nou inderdaad komt daar vaak niet veel van Jane, Heb ook nog een paar ongeziene films Maar ja, je weet nooit he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Wij hebben ook zo'n harddisk vol films en series. Die nemen we altijd mee in het campertje. Daarin hebben we wel een tv-tje hangen maar we hebben geen schotel. Op regenachtige en/of koude avonden vermaken we ons dan met een avondje koekeloeren. Ook niet altijd want we hebben ook genoeg leesvoer bij ons. Heel soms sluiten we dat ding thuis op de tv aan en kijken daar op 'verveelde' avonden wel eens een film. Maar je kunt tegenwoordig niet álles meer zien wat 'ergens' uitgezonden wordt... We missen een hoop films, maar we missen ze niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 4 uur geleden zei bumperjim: Nog steeds droog @Claudius? Jawel. Ik mag hier wel enkele uren per dag naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Goedemiddag alweer. Sinds ik amper nog drink ben ik meer een ochtendmens dan avond mens. Wel heb ik veel slaap nodig en altijd heftige dromen. Als het kon zou ik altijd wel 9 a 10 uur kunnen slapen Vind het lastig dat mijn vriend een nachtmens is. Rond half 5 s ochtends naar bed en om half 1 s middags eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 @Yana hoe was je etentje gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 4 minuten geleden zei Rosee: @Yana hoe was je etentje gisteren? zie 4 uur geleden op de vrijdag Rosee♥ Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Er is altijd een reden Bor, helaas niet altijd te achterhalen voor anderen. sneu voor iedereen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 5 uur geleden zei Artemis: onnozelaar, gijzelaar, stotteraar, allemaal een beetje raar Dus ik ben raar Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Een beetje maar. Da's toch niet zo gek? (wie niet?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 @rosa45 ja net als iedereen. Een beetje raar, een beetje anders. Mooi clubje wel. @Bor dat lijkt me erg vervelend. Zat te denken aan de omstandigheden, maar dat zegt ook lang niet alles. Baby hier is ondanks de niet ideale omstandigheden een uiterst tevreden kereltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Liever raar dan doodnormaal, zeg ik altijd maar. Nou ik ga maar eens een boek lezen. Ja zo'n ding met bladzijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 2 uur geleden zei Bor: Zonder begeleiding? En moet je dan bij terugkomst ook een test afleggen? Nee dit is een Paaz, niet echt een drugskliniek. Meer tijdelijke opvang. Ik mag tweemaal per dag een 1 uur en half buiten. Juist genoeg om heen en weer mijn appartement en de was aan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 8 uur geleden zei Artemis: goedemorgen @Yvonne @bumperjim @Reacher @Claudius onnozelaar, gijzelaar, stotteraar, allemaal een beetje raar Sommige van die woorden kunnen koosnaampjes zijn. Ik vermoed dat ze het in mijn geval bedoeld. Dat ik soms best grappig ben. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Nou @spirit, dit wordt een top dag voor jou volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 9 uur geleden zei Reacher: en nu is het klaar voor de rest van het jaar met gedoe. Staat genoteerd. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 4 uur geleden zei rosa45: Dus ik ben raar Beetje raar, klein beetje maar, raar maar waar. ooit wel eens een normaal mens ontmoet? En beviel het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden