Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 Juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Hoe ouder en minder drank, hoe meer ik een ochtendmens ben geworden. Het opstarten duurt vaak wel even. Maar ik ga 's avonds niet meer door. Avond is voor ontspanning.

En de zaterdagochtend ook. 

Ik vind het een goed verhaal van de wijn en de gootsteen. Lekker weg gieten in het riool. In plaats van via jou in het riool. ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning!

ben van nature meer avond dan ochtend mens. Maar ivm werk en kinderen en hond: de ochtenden erg gaan waarderen.

ga heel vroeg naar bed, omdat ik veel tijd nodig heb om in slaap te vallen. Uurtje of twee meestal. Vind ik helemaal niet erg meer. Behalve als ik laat naar bed ga. Dan duurt het ook zo lang….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar doe je dat ook? @rapilos
De meeste mensen die ik ken komen
daar nooit aan toe. zus heeft het opgegeven zei ze donderdag
die had een harddisk vol ongeziene films.
Ik neem nooit iets op, weet hoe dat zou gaan ook bij mij.
Heb zo'n stapel boeken in de kast liggen en ga toch naar de bieb steeds.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook zo'n harddisk vol films en series. Die nemen we altijd mee in het campertje. Daarin hebben we wel een
tv-tje hangen maar we hebben geen schotel. Op regenachtige en/of koude avonden vermaken we ons dan met een avondje koekeloeren. Ook niet altijd want we hebben ook genoeg leesvoer bij ons. Heel soms sluiten we dat ding thuis op de tv aan en kijken daar op 'verveelde' avonden wel eens een film. Maar je kunt tegenwoordig niet álles meer zien wat 'ergens' uitgezonden wordt... We missen een hoop films, maar we missen ze niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer. Sinds ik amper nog drink ben ik meer een ochtendmens dan avond mens. Wel heb ik veel slaap nodig en altijd heftige dromen. Als het kon zou ik altijd wel 9 a 10 uur kunnen slapen:blush: Vind het lastig dat mijn vriend een nachtmens is. Rond half 5 s ochtends naar bed en om half 1 s middags eruit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Zonder begeleiding? 

En moet je dan bij terugkomst ook een test afleggen? 

Nee dit is een Paaz, niet echt een drugskliniek. Meer tijdelijke opvang. Ik mag tweemaal per dag een 1 uur en half buiten. Juist genoeg om heen en weer mijn appartement en de was aan zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...