niks Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Daar sluit ik mij bij aan: goedemorgen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik ook, goeie morgen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 En ook wat mij betreft een goedemorgen dames. Eerst maar een bakje... Yvonne niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Twee dagen vrij, maar wel een afspraak op school. Ik ben bijna klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Lekker koffie, heb je de koffie verstopt @Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Hihihi... je hebt helemaal gelijk, helemaal vergeten... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen Yvonne IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 ook goeiemorgen, ik ben vroeg uit mn bed gevallen en heb de buitenboel net aan kant. Straks binnen even rauschen verder eerst n bakje van Von en echt wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 8 minuten geleden zei IJsvogel: Goedemorgen Yvonne IJsvogel Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen. Mob is bijna leeg, ik zal hem maar snel aan de oplader leggen, hahaha! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Gisteren zijn de Franse gasten uit twee vakantiehuizen vertrokken, Lieve mensen allemaal en de huizen waren netjes achtergelaten maar het was weer verbazingwekkend hoeveel wijn- en bierflessen er in de container terechtgekomen waren. Wat zullen die mensen moe zijn na een weekje vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen Vreselijke gebruikersdroom vannacht, werd schreeuwend wakker. Pfff ben er helemaal naar van Gauw op het dagpact! En vanmiddag Antabus innemen. Yvonne IJsvogel Jane VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Was jij achteraf gezien ook altijd zo vreselijk moe @Cleo66? Ik had eigenlijk geen zin en geen puf om iets te ondernemen. Ongelofelijk heerlijk dat ik op een dag het roer omgooide. Ik ga maar weer eens wat doen, het beddengoed en handdoeken van negen mensen wassen bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goedemorgen om 11.00 oriënterende sollicitatie gesprek . Heb er zin in ben heel benieuwd. Aangezien het een interne sollicitatie gesprek is maak ik mij verder geen zorgen aangezien ik de organisatie structuur prima ken en alle zorgprocessen die daarbij horen. Gaat mij meer hoe het op deze locatie geregeld is , hoe de teamindeling is enz. Iig of ik hier goed bij ga passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Morgen. Heb maar een trui uit de kast gevist, het is echt koud. Succes straks @Lieke7777. Yvonne IJsvogel Jane VIII Quinn Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Yvonne IJsvogel Jane VIII Quinn ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Yvonne IJsvogel Jane VIII Quinn ikkanhet Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Een hele goede morgen allemaal, Vanochtend om half acht al mijn Ommetje gelopen Door de stromende regen Jas hangt nog steeds uit te druipen Het is koud binnen (net 18 graden) Zit met een trui en fleece vest aan Wil de verwarming niet meer aan doen, want vrees dat ik dit jaar al heel veel verstookt hebt, dus veel moet bij betalen Jongens , jongens, wanneer wordt het nu eindelijk eens mooi en warm weer ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ui heeft volgens mij geholpen @Yvonne Het wordt even bikkelen voor de sociale contacten en het kan zijn dat ik word verbannen naar het schuurtje maar soit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Geef mij dit weer maar @rapilos Lekker knus huiveren in huis. Wel minder regen graag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 En nu richting werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden