Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Yana:

Ik dacht altijd dat we teveel drinken om pijnlijke emoties niet te hoeven voelen maar bij mij lijkt het er eerder op dat ik niet gelukkig durfde te zijn. Ben ik hier nou 2 jaar of 3 jaar? In ieder geval ben ik al die tijd al stabiel gelukkig en tevreden. Dat heeft er vermoedelijk ook wel mee te maken dat ik nu meer mediteer, dat maakt een diepe, ruime, stille vreugde voelbaar.
Ik voel me dankbaar voor alles en ik wens dat jullie allemaal ook toe :heart:

Heel mooi dit @Yana
weet precies wat je bedoelt
Terwijl ik je lees denk ik, oh ja, ik moet ook wat meer mediteren, het gevoel wat je omschrijft herken ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik noem het meestal oogsten Yana
maar ken de dankbaarheid ook wel
niet altijd, en in de coronatijden vind ik het
lastiger er contact mee te krijgen, maar
gisteren buiten in het wijdse van de reeuwijkse
plassen met het zonnetje op mijn bol, had ik het
zelfs even tussen al die lachende spelende mensen.
dat was wel ff uniek, want voelde me er los van staan
maar toch ook thuishoren gek genoeg.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei nancy:

Artemis, ik lees dat je het best moeilijk hebt, qua emoties. Wat naar nou. Is daar een speciale reden voor? 

dank je dat je het vraagt... ik betrap me er op dat ik moeite heb met ruimte innemen, hier ruimte innemen en dat alles wat ik lees emoties in mij oproept. 

Veel verdriet , maar ook warme gevoelens omdat de sfeer beter wordt :heart:

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Yana:

Ik dacht altijd dat we teveel drinken om pijnlijke emoties niet te hoeven voelen maar bij mij lijkt het er eerder op dat ik niet gelukkig durfde te zijn. Ben ik hier nou 2 jaar of 3 jaar? In ieder geval ben ik al die tijd al stabiel gelukkig en tevreden. Dat heeft er vermoedelijk ook wel mee te maken dat ik nu meer mediteer, dat maakt een diepe, ruime, stille vreugde voelbaar.
Ik voel me dankbaar voor alles en ik wens dat jullie allemaal ook toe :heart:

mooi, herken ik, ik mediteer beter nu ik niet drink, ook yoga beter,

durf, durfde ook niet gelukkig te zijn, alsof het niet mag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal

Gelukkig weerzien met de holenbeer gisteren. Ze had een feestje gehad de avond ervoor. De holenbeer houdt niet van bier en niet van wijn. Blijkt nu dat ze alleen malibu drinkt. Oh ja en soms wodka. Gemixed met wat? vraag ik. Gemixed met niks. Als je maar weet dat het verslavend is, kon ik niet laten. Wist ze al. Dan weet ze iig 1 ding meer dan ik vroeger.

Studenten :( je kan niet alles meer managen. Niks meer, eigenlijk :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Artemis:

dank je dat je het vraagt... ik betrap me er op dat ik moeite heb met ruimte innemen, hier ruimte innemen en dat alles wat ik lees emoties in mij oproept. 

Veel verdriet , maar ook warme gevoelens omdat de sfeer beter wordt :heart:

:ph34r:

Neem je ruimte gerust in hoor, ook jij mag er zijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen, er nuchter doorheen @Fabienne1985 dus ook zonder oxa. Je hebt je rijbewijs en nu wil je wat meer zelfvertrouwen opbouwen in het rijden, toch? Vertrouw op jezelf en de instructeur.

Succes!

@bumperjim dat klinkt alsof jouw dochter wel goed met alcohol om kan gaan. De mijne dronk me bijna onder tafel. Bijna. Maar die doet het gelukkig nu ook veel rustiger aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Artemis:

dank je dat je het vraagt... ik betrap me er op dat ik moeite heb met ruimte innemen, hier ruimte innemen en dat alles wat ik lees emoties in mij oproept. 

Veel verdriet , maar ook warme gevoelens omdat de sfeer beter wordt :heart:

:ph34r:

Ook het forum als oefenpleintje kan flink binnenkomen hè :heart: 

Van mij mag je best meer ruimte innemen :)

Ik heb dankzij jou ontdekt dat ik voor het overgrote deel Athene ben. Wel saai want volgens mij is dat nogal een koele.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

 

@bumperjim dat klinkt alsof jouw dochter wel goed met alcohol om kan gaan.

Daar heb ik nog geen bewijs van eigenlijk, ik vroeg natuurlijk hoeveel drink je dan, maar ze zegt ik tel niet. Minder dan 10? Ja hoor minder dan 10. Hoe meer je begint te pushen hoe minder ze vertellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij probeerden dat ook altijd, de verwekker onder tafel drinken, wat natuurlijk nooit lukte. Ik dacht altijd dat het was om met zijn onvoorspelbare en absurde gedrag om te kunnen. Nu bedenk ik me ineens dat het mss ook was om op die manier ‘zijn goedkeuring’ te krijgen...bewijzen dat we het ook konden of zoiets? Nu ik heb hem afgestoten heb ik zijn erkenning op dat vlak mss ook niet meer nodig? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Reacher:

Ook het forum als oefenpleintje kan flink binnenkomen hè :heart: 

Van mij mag je best meer ruimte innemen :)

Ik heb dankzij jou ontdekt dat ik voor het overgrote deel Athene ben. Wel saai want volgens mij is dat nogal een koele.

Dank je :heart:

Ik heb ook heel veel Athena in mij, tot mijn burnout was ik een hoofd op poten.

lezen lezen lezen, studeren en nog meer studeren, aantal opleidingen op HBO niveau gedaan met diploma's , alles om mijn vader te pleasen..... BHAMMMMM burnout, ik wist niet meer wat voor of achter was. 

Toen ontdekte ik Aphrodite, Hera, Hestia , Demeter, Persephone, en als meest aanwezige Artemis in mij, allemaal in mij,

ik dank de Godinnen, in mij, elke dag , Athena is nog beetje moe van alles, die mag jaartje kalm aan doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim ja, goed punt. Ze is negentien, toch?

2 minuten geleden zei Musashi:

Nu bedenk ik me ineens dat het mss ook was om op die manier ‘zijn goedkeuring’ te krijgen...

Hmm ja, daar zat het destijds bij dochter ook wel op. Kijk, ik kan je bijhouden, zie je wel? Zie je mij? En ook dit kunnen we samen doen. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe slechter het voelt. Tegenwoordig sluit ze een telefoontje af met je t'aime connard. We hebben wel een band... En karakterovereenkomsten. :ph34r:

@Reacher ik vind je geen koele, wel een coole.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

@bumperjim ja, goed punt. Ze is negentien, toch?

Hmm ja, daar zat het destijds bij dochter ook wel op. Kijk, ik kan je bijhouden, zie je wel? Zie je mij? En ook dit kunnen we samen doen. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe slechter het voelt. Tegenwoordig sluit ze een telefoontje af met je t'aime connard. We hebben wel een band... En karakterovereenkomsten. :ph34r:

@Reacher ik vind je geen koele, wel een coole.

18

Ja je ouders verslaan, in wat dan ook, is natuurlijk de uitdaging.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...