Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Yana:

Ik voel ook een enorme aarzeling om dit te schrijven, alsof ik me ervoor moet schamen ofzo, alsof het ongeloofwaardig is... zoiets.

Ik kan je aarzeling wel begrijpen. Ongeloofwaardig en jij gaan voor mij absoluut niet samen. Jij bent in mijn beleving een van de geloofwaardigste mensen op dit forum. 

Jammer dat je die aarzeling voelt, want hoe fijn is het om te kunnen melden dat je gelukkig en tevreden bent. Maar het is/blijft lastig om dat te zeggen als je weet dat andere mensen dat niet hebben, somszelfs niet bij benadering. Ik heb regelmatig het omgekeerde, maar de gene om dat te melden is vergelijkbaar denk ik.

Pijn, verdriet, geluk, ongeluk, somberheid etc. Ze kunnen er allemaal tegelijkertijd zijn, maar over het algemeen niet bij dezelfde persoon. 
De kunst is om het er ook allemaal te mogen laten zijn, denk ik.

Jij hoeft je niet te schamen, van mij mag je altijd melden dat je blij en gelukkig bent ook al kan ik dat zelf niet voelen. Maar jouw warmte en goedheid doen mij wel goed.

Ongeloofwaardig? Nooit.
Ongelofelijk? Ja, dat vaak wel, voor mij dan.
Maar ikgun het je van harte. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Quinn:

Elke stap vooruit is er één @Fabienne1985 helemaal niet terug bij af, verder op je pad juist. Heb je ook al over een vervolg van die les nagedacht trouwens? En ja, ik heb inderdaad ervaring met ad. Zijn er meerderen hier hoor.

@Claudius klopt, dat is I Claudius. Best langdradig als je het nu kijkt, gek is dat.

Reageerde je er ook zo op? Hoop dat de rustgevende tabletten wat helpen straks. Ik heb voor volgende week weer een rijles staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Reacher:

@Zbbwe gaan dat achterdeurtje bij je dichtlassen :angry: niks geen over een week...

Hoe is het met het knopenproject? :)

Nog steeds niet aan toe gekomen,te druk met allerlij andere dingen. 
 

kan er ook het geduld er nog even niet voor opbrengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei spirit:

Even met andere profielfoto bezig, maar lukt nog niet erg. Bestanden zijn te groot. 

 

Ik dacht: is dat nou alles wat ie te melden heeft nu hij eindelijk terug is?

Maar het was Spirit die aan het verpoppen is.  :huh:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Net terug van de tuin
Ijsbergsla uitgeplant, en bietjes en kreeg venkel van de buren
Hele dunne sprietjes met lange dunne worteltjes, dus heel voorzichtig planten en zoveel water geven dat ze bijna verdrinken
kleindochter met vriendje kwam ook nog even langs
Onverwacht en zo leuk
Zij op de skates hij op de fiets
Dappere dodo, toch 5 km.

@Fabienne1985
Je zegt dat je rijinstructeur zei, dat je verkeerd reed, vandaar je angst
wat bedoelt hij daarmee dan ?
Ben wel benieuwd, want zelf ook niet zo,n held met rijden
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef... ik dacht al. Nou ja, maar dan nog. Een rijinstructeur zal toch wel wat gewend moeten zijn.
Ik kreeg trouwens zelf tijdens m'n eerste rijles ook op m'n kop. Niet dat hij wilde gaan slaan, hoor, maar hij was wel chagrijnig toen ik de versnellingspook met teveel geweld in een volgende versnelling wilde zetten. Dat lukte me niet goed en ik ramde er behoorlijk op. Op die versnellingspook, he.. Toen begon ie te schelden.. :unsure: Allereerste rijles. Na twee lessen ben ik naar een andere rijschool gegaan en heb na 10 lessen examen gedaan. In één keer geslaagd en maximum punten theorie. :)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets tegen rokers, maar dat buren in een beperkte ruimte als een lift roken. 

@Kohtje Ik was een perfecte leerling bij de theoretiche rijlessen. Ik 29 tussen al die jonge mensen. Dat examen ging me perfect. Met het schakelen had ik nooit problemen. Ik reed te traag of te snel. En parkeren, groot probleem. De woorden "Het gaat niet" wou ze niet horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fabienne1985Ik slik escitalopram, is een antidepressiva. In de opbouw heb ik ook benzo’s geslikt (alprazolam) en in detox alcohol (lorazepam) en uiteindelijk helaas een verslaving aan benzo’s aan overgehouden. Wat je zegt is belangrijk: alleen innemen als de stress niet meer te doen is. 
En als ik nog een ervaringstip mag delen met je: nooit met alcohol combineren!!! 
Ik ben onder invloed van benzo’s en alcohol 2x van de trap gevallen met uiteindelijke bestemming Eerste Hulp omdat ze een schedelbasisfractuur vermoeden. Die had ik niet maar ik kon daarna inchecken in kliniek om 2 verslavingen de baas te worden. 
Sterkte hoor:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei rapilos:

Goedemiddag allemaal,

Net terug van de tuin
Ijsbergsla uitgeplant, en bietjes en kreeg venkel van de buren
Hele dunne sprietjes met lange dunne worteltjes, dus heel voorzichtig planten en zoveel water geven dat ze bijna verdrinken
kleindochter met vriendje kwam ook nog even langs
Onverwacht en zo leuk
Zij op de skates hij op de fiets
Dappere dodo, toch 5 km.

@Fabienne1985
Je zegt dat je rijinstructeur zei, dat je verkeerd reed, vandaar je angst
wat bedoelt hij daarmee dan ?
Ben wel benieuwd, want zelf ook niet zo,n held met rijden
 

Daar bedoelde hij mee dat ik niet goed mijn handen aan het stuur had, niet goed genoeg keek ( vooruit dus) en al afremde zonder dat het nodig was. Hij zei als je daar aan werkt zit je stukken relaxter in de auto en is de snelweg geen probleem meer voor je 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei VIII:

@Fabienne1985Ik slik escitalopram, is een antidepressiva. In de opbouw heb ik ook benzo’s geslikt (alprazolam) en in detox alcohol (lorazepam) en uiteindelijk helaas een verslaving aan benzo’s aan overgehouden. Wat je zegt is belangrijk: alleen innemen als de stress niet meer te doen is. 
En als ik nog een ervaringstip mag delen met je: nooit met alcohol combineren!!! 
Ik ben onder invloed van benzo’s en alcohol 2x van de trap gevallen met uiteindelijke bestemming Eerste Hulp omdat ze een schedelbasisfractuur vermoeden. Die had ik niet maar ik kon daarna inchecken in kliniek om 2 verslavingen de baas te worden. 
Sterkte hoor:rose:

Nee ik drink niet, slik dit sinds maandag ( mijn uitglijder was dit weekend) en slik ook weer heel netjes mijn antabuse. Misschien onbewust dat mijn lichaam daar ook naar vraagt ( alcohol) maar zoveel was het nou ook weer niet na 4 maand. In iedergeval ik weet nu zeker dat alcohol geen optie is voor mij meer. 
 

Mezelf bij de wortel aanpakken en het is nu even loeizwaar in mijn eentje. Maar zondag komen mijn kinderen weer terug en hopelijk heb ik de ergste dagen dan gehad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Hé, dat is vet opbouwende feedback. Paar aandachtspunten en je kunt veel rustiger rijden, klinkt het.

Nou is best moeilijk om je rij manier die je altijd had af te leren :( ;) zat vandaag even naar buiten te kijken maar heel veel mensen rijden zoals ik doe ( verkeerd dus) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...