Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: kunnen die op gaan dan? Als je erg emotioneel bent wel, ja. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: Als je erg emotioneel bent wel, ja. Of vaak confused. Maar er staat bij dat ze op zijn voor vandaag. Morgen kan ik jullie er weer mee overspoelen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nou, dan sluit ik voor vandaag af. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik moet weer verder. @hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ja zoiets heb ik nu ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Gefeliciteerd met je hond @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Love is in fhe air @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Wat een leuk bericht @spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Langs mijn moeder geweest met mierenlokdozen. Zij blij! Oh ja en met tompoucen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ovenfrietjes, vega frikandellen en kroketten en roergebakken broccoli ( eerst blancheren!). en nu lunch: linzen, feta, mango en koriander salade met citroen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Man is weer naar ons buiten. Ik blijf lekker hier. Zo even lopen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Bbq! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Bankje aan het strand vd surfplas. Sjonge wat een drukte. Overvol terras eerder voorbijgefietst. Nu twijfel om het hier wel te proberen. Koffie met portie bitterballen lonken wel. Speciale zondag dus why not? nancy en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Doen @lady jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ohhhhhh....die bitterballen! Ik zou er een moord voor doen nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ha die @spirit. Blije Spirit, ook wel eens weer leuk. Elkaar weer gevonden, zeg je. Sinds hoelang geleden? Of mag ik dat niet vragen? Gefeliciteerd met je hond, trouwens. 7 Jaar al weer... ook bij honden (en katten natuurlijk) gaat dat zo snel, zijn ze veel te snel puppy/kitten af. Een jarig huisdier is in elk geval wel een vers groentensoepje waard. 21 minuten geleden zei Lika: Langs mijn moeder geweest met mierenlokdozen. Zij blij! Oh ja en met tompoucen... Nooit aan gedacht eigenlijk. Goed idee misschien voor een volgende verjaardag.. mierenlokdozen. Bedankt voor de tip. Ik zit me een beetje te vervelen. M'n vrouw heeft vannacht/vanochtend heel vroeg een behoorlijk zware hypo gehad en is de hele dag al zo gammel als wat. Ze ligt afwisselend boven in bed en hier op de bank en ik hou haar maar een beetje in de gaten. Heb net de hond zelfs geborsteld en gekamd, iets wat zij altijd doet, maar het beestje is aan een trimbeurt toe en zag er niet uit. Gek is ie er niet op, dat gefruttel aan hem, dus een beetje geworstel was het wel, mede door mijn behoorlijke onhandigheid op dat gebied. Gevolg is dat we nu alletwee onder de hondenharen zitten. nancy en haddock reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zo, weer een dagje tuin erop zitten Veel gedaan, veel uitgeplant Courgette, komkommer vleestomaten, kleine trostomaatjes Afrikanen uitgeplant en petunias overgepot Kletspraatje, ene buur, kletspraatje andere buur Geveegd, er kwam nog familie langs van vriend ze hebben even de tuin bewonderd, ik had helaas geen koffie of thee aan te bieden, want had alleen brood en water mee genomen Enfin, ik kon ze toch nog verblijden met wat rabarber Koh, wat vervelend voor jou en je vrouw rustig aan dan maar vandaag VIII en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @spirit Je doet me glimlachen Je kan zo heerlijk van de hak op de tak vliegen Nou, ik help je hopen hoor, dat het wat wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Bietjes met uitjes, gekookte aardappelen, vega burger, appelmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Kohtjewat naar voor je vrouw! Beterschap. Ik heb geen diabetes maar wel een maagverkleining en weet hoe naar die snelle wisselingen in je bloedsuiker zijn. Sterkte hoor @Likaik zie altijd zulke lekkere dingen van jou voorbij komen. Hmmm Ben je kok? Of is het een hobby? Ik hou ook erg van koken maar (zoals zoveel) laten versloffen. Ga ik weer oppakken. Zojuist vanmorgen een nieuw receptenboek besteld voor mijn eigen recepten @spiritdat klinkt fijn, geniet ervan Wij hebben zojuist een ijsje gedaan op een terras en het leek gewoon bijna weer normaal. Je zag mensen zo genieten in het zonnetje. Dankbaarheid gaat een steeds grotere rol spelen in mijn leven. Ik zie het, bij mezelf en bij anderen. De blikken, kleine handelingen. De rust die ik bij mezelf ervaar en daardoor ook terugkrijg... Allemaal zolang niet gezien! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Pfff wat een drukte overal. Overvolle terrassen en veel mensen op straat. Nu weer lekker in mn tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 uur geleden zei spirit: Beetje laat vandaag maar heb er al een prima dagdeel opzitten Weer contact met een vriend die mij respecteert en we zijn tot de ontdekking gekomen dat we van elkaar houden. Wist ik wel al eerder hoor maar het is er nooit meer van gekomen. Door drukte van zijn kant ook gewoon geen tijd voor gehad. Hij geeft mijn leven weer wat meer licht en laat mij weer voelen. Ik mag er zijn. Hij respecteert ook dat ik geen alcohol meer drink. Beetje in de wolken nu nog. Tijd geleden dat ik me zo heb gevoeld. Ik ben het waard. Ik doe ertoe.. Ik mag leven, ik mag voelen. Ik wens je veel geluk. Ik hoop negeermodus voor mensen die me niet eerlijk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 M'n vrouw baalt er voornamelijk van dat het nou net weer op een vrije dag gebeurt. Gelukkig is ze vrijdags ook altijd vrij en waarschijnlijk gaat het morgen al weer een stuk beter. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Sterkte @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Vervelend voor je vrouw @Kohtje hopelijk morgen idd dan beter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden