bumperjim Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Sommige mensen kunnen zichzelf op geen enkele manier in Frage stellen. Het zijn dezelfden die de grootste moeite hebben om te stoppen. Natuurlijk hangt het samen. Ga maar weg. En kom maar weer terug. Misschien leer je het ooit. Ik steek er geen energie meer in. 11 mei 2021 bewerkt door bumperjim Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @Bob je mag hier best vaker wat zeggen, dat was... ik ben er stil een beetje minder druk van. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 VID-20210511-WA0002.mp4 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Sorry, maar jij spoort écht niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei nancy: Sorry, maar jij spoort écht niet. Dank U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Hou nu gewoon eens op, Ikkanhet. Morgen een nieuwe dag. 11 mei 2021 bewerkt door nancy # Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 We zijn allemaal op zoek naar liefde, bij de een komt het er nog wat krommer uit dan bij de ander . nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Tijl Uilenspiegel zei altijd: "Ze haten me, maar ik maak het er naar." Aandacht is aandacht, en dat soort. Nou stil Q. 11 mei 2021 bewerkt door Quinn Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Tijl Uilenspiegel zei altijd: "Ze haten me, maar ik maak het er naar." Aandacht is aandacht, en dat soort. Nou stil Q. Ok ik vraag mensen me te haten, jij je zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Het (bewust) oproepen van afwijzing is een prima methode om voor jezelf een terugval te rechtvaardigen. Dat is verslavingsgedrag is mij ooit geleerd. Als ik onrust of pijn voel van binnen ben ik ook vaak niet te genieten, eerder ging ik drinken want dan had een ander geen last van mijn gifpijlen. Tegenwoordig probeer ik het maar zoveel mogelijk uit te leggen wat mij dwars zit. Valt niet altijd mee, ik weet het. Reacher, Artemis, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Don't feed the troll. Minky, Artemis en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Nou ik had beter met stille trom kunnen vertrekken denk ik achteraf. Je kunt ook gewoon blijven. Niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei Sowhat: Don't feed the troll. Mmmmm....je hebt gelijk. Ik stop ermee. Tot morgen allen en slaap lekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei Sowhat: Don't feed the troll. Troll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Mensen... ken VIII-tje niet eens effe rustig onder de zonnebank zonder dat hier de pleuris uitbreekt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nee @VIII je ziet het, je wordt node gemist. nancy, Reacher en VIII reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Het ga jullie allemaal goed. Dacht altijd dat is serieus genomen werd dat is dus niet zo. Dat @Yvonne me niet mocht wist ik al en @lady jane al helemaal. Maar blijkbaar heel wat meer mensen. No hard feelings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nou, ik ga maar eens naar bed om niet te slapen. Tot morgen, neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik meld me af voor het dagpact, droog. Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 4 uur geleden zei Musashi: Heb je dat zelf gemaakt Lika? Wil ik wel weten hoe want heb een hele zak hier liggen... Nope.... niet zelf gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Doe niet zo dramatisch. Ga nou maar slapen en morgen een nieuwe dag. Lekker koese inderdaad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Truste iedereen. Tis mooi geweest voor vandaag. @Bor slaap er nog maar een nachtje over, morgen kan alles er weer heel anders uit zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Slaap lekker en @Borhou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 uur geleden zei Bor: Nou ik had beter met stille trom kunnen vertrekken denk ik achteraf. Bor, ik moet het toch kwijt, loop er al een poosje mee. Een poos geleden was jij heel erg boos op ikkanhet, omdat ze stookte tussen jou en smaragd, weet je nog? Gisteren had ik het idee dat ze stookte tussen jou en de rest van het forum. Het voelde zo naar, dat ik hoopte dat ik het mis had/heb. Nu heb jij gekozen om weg te gaan, het gif naar ons zal nog wel even doorgaan Geen idee wat er natuurlijk achter de schermen gebeurt maar kijk naar of het jou wel voedt meis. Je ging zo goed eerder. Quinn, Minky, kunsie en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ga ook maar eens slapen er is al veel gezegd door iedereen .. Belangrijk is laat je niet leiden naar andermans gevoel of je zelf triggeren. Leef je eigen leven . Leef je eigen gevoel. Laat je niet meeslepen in de andermans gevoel / gedrag dan verlies je , je eigen behoefte . Als je dat verliest je eigen behoefte houd het je hoofd niet helder naar je zelf . Lastig maar dat is wat ik lerende ben. Blijf jezelf . Slaap lekker allemaal . bumperjim, Musashi en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden