Rosee Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Bikkeldagje gehad qua werk. Huis alweer een bende, ik laat t maar even. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @Bor toe nou niet joh, niet verwijderen. Neem even pauze ofzo, maar sluit nou niet alles af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik ga je missen friese dwarskop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Bor, je reageert te overhaast, meissie. Er gebeurt zoveel in jouw leven op dit moment, dat je naar mijn idee geen goede beslissing kunt nemen. Neem gewoon even pauze van wat dan ook om weer even op adem te kunnen komen. Alles verwijderen is ook weer zoiets. Ik zie je niet graag gaan. Kom gewoon over een maandje weer terug en bedenk dan of je alsnog weg wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 uur geleden zei Yana: Op een steenworp afstand van hier is die film opgenomen. Dan moet je wel een goeie werparm hebben. Die heb ik niet, dus dan is die film daar niet opgenomen. (Logica van Kohtje) Sowhat en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ai, Bor, ik ga je ook missen. Het ga je goed, en de jouwen ook. Dikke tût. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Ik ook, @Bor. O ja, je was wel irritant op z'n tijd, maar ook lief op z'n tijd. Dat laatste weegt het allerzwaarst. Voor als je echt weg gaat en weg blijft, sterkte met alles. Voor nu en voor altijd. 11 mei 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Je kan altijd nog terugkomen e @Bor ik wens je alle goeds toe ... hier een droge (en rookvrije) afmelding. Drukke werkweek achter de boeg nu moe en vroeg naar bed. fijne avond !! haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 t raakt dat je afscheid neemt als borretje en niet als bor net alsof je weer iets terug bent naar af klopt misschien helemaal niet? Als je moet gaan, ga je en als dat weer verandert ben je altijd welkom bor(retje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @spiriterg mooi! Schrijf het op en hang het overal in huis. Jouw belofte aan jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Jammer dat je weggaat @Bor ik ken je niet, heb alles gemist, maar ik vind het zo verdrietig je zo te lezen. Het allerbeste en gewoon weer terugkomen Ik ga offline, fijne avond, morgen weer vroeg op, thanks voor alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Het was fijn geweest als je nog een welgemeend excuus had aangeboden voor je vileine opmerking. Het ga je goed @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @Bor je was bot, je was lief, je was jij! Wens je vooral veel sterkte en hoop je toch ook ooit terug te lezen hier...maar het meest van al... hoop ik dat je stopt met alcohol, het is een groter vergif dan alle vaccinaties samen die we in onze levens al hebben gehad en ooit zullen hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Krijg je als je mensen aanvalt over het kopen van een paar broeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Wat een domme opmerking, Ikkanhet. Blijkbaar begrijp je er geen hout van. Ga eens liever wat positiefs doen in je leven dan hier rond te hangen, bah!! 11 mei 2021 bewerkt door nancy Spelfout Yvonne, Quinn, Sowhat en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Houd op @ikkanhet serieus, als je denkt dat het daar allemaal over ging, ben je een lezende analfabeet. rosa45, nancy, Sowhat en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei nancy: Wat een domme opmerking, Ikkanhet. Blijkbaar begrijp je er geen hout van. Ga eens liever van positiefs doen in je leven dan hier rond te hangen, bah!! Ga jij dat doen doe je ook iets nuttigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Houd op @ikkanhet serieus, als je denkt dat het daar allemaal over ging, ben je een lezende analfabeet. Ging nergens om als je dat niet ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei spirit: Daar is ze vast niet voor weggegaan. Misschien was het wel de druppel. We kennen haar al een aantal jaartjes. Dan is het nog te onnozel voor woorden waar het om ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 O joepie, we gaan naar het niveau welles nietes en wat je zegt ben je zelf. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: O joepie, we gaan naar het niveau welles nietes en wat je zegt ben je zelf. Doe jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Wordt me gisteren verweten van op het schoolplein door @Cleo wat had dat ermee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Wordt me gisteren verweten van op het schoolplein door @Cleo wat had dat ermee te maken. En wat heeft dat met nu te maken? Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Jeetje Bor, ben er gewoon stil van. 'Niet doen, niet weggaan' wil ik zeggen, maar jij doet toch gewoon wat je in je koppie hebt. Ik ga je missen. Terugkomen kan altijd hè? Knuffel voor jou {[]} nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei niks: En wat heeft dat met nu te maken? Dat maakte de discussie erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden