Myla Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: Gaat je lukken...wij helpen je graag mee. Dank je, fijn. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Wat Nederlanders zo hebben met pindasaus heb ik echt nooit gesnapt! Ik krijg het echt niet binnen! En dan nog met frieten!?!?! ikkanhet en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Wat Nederlanders zo hebben met pindasaus heb ik echt nooit gesnapt! Ik krijg het echt niet binnen! En dan nog met frieten!?!?! Mijn man maakt die zelf en is super jammie heerlijk. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Het schijnt wel gezond te zijn...tegenwoordig zie je het echt overal vb dadels met pindasaus man man moet er niet aan denken...:-) ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 1 uur geleden zei Myla: Ruzie en negatieve emoties hoe hard ik ook werk ik kan er nog altijd niks mee Myla ga lekker naar bed en herpak je morgen. Dat je nu al tot besef komt dat dit niet de juiste weg is, is hartstikke goed, je bent nog zo kort bezig. Ga maar lekker slapen. Trusten, Myla reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker Sterkte voor die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 42 minuten geleden zei Musashi: Wat Nederlanders zo hebben met pindasaus heb ik echt nooit gesnapt! Ik krijg het echt niet binnen! En dan nog met frieten!?!?! Ik ken een française die het ook niet begrijpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 3 minuten geleden zei bumperjim: Ik ken een française die het ook niet begrijpt Slechts 1? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 @Zbbals je dit leest: hoe gaat het? Champix al aan het innemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 @Myla, zonde dat het niet gelukt is. Lekker gaan slapen en morgen zul je vast weten waarom je dit niet meer wilde. Ik heb nog niets gegeten want ik lag te slapen. Nachtdienst vannacht. Ik eet dan meestal een verse soep, een komkommer en wat broodjes. Probeer het altijd een beetje gezond te houden, maar soms gaat er ongemerkt tijdens de nachtdienst weleens een halve zak drop doorheen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Reacher: @Zbbals je dit leest: hoe gaat het? Champix al aan het innemen? Ja vorige week maandag begonnen met de champix kuur,vandaag de eerste stop dag. nu 18uur en 35minuten niet gerookt,maar daar heb ik er 7 van geslapene nog het gaat best goed soms heel even een echt lastig moment,maar die weet tot nu toe goed te doorstaan. Bedankt voor het vragen. 26 april 2021 bewerkt door Zbb Musashi, Sowhat, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 4 minuten geleden zei Zbb: Ja vorige week maandag begonnen met de champix kuur,vandaag de eerste stop dag. nu 18uur en 35minuten niet gerookt,maar daar heb ik er 7 van geslapene nog het gaat best goed soms heel even een echt lastig moment,maar die weet tot nu toe goed te doorstaan. Bedankt voor het vragen. Goed man! Fijn te lezen! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 27 minuten geleden zei Musashi: Slechts 1? ;-) Yep, de anderen leven in zalige onwetendheid de mijne heeft veel meegemaakt en grenzen leren trekken (pindasaus bv ) Haring en stroopwafels zijn dan wel weer erg lekker en ze kan een overtuigende hutspot neerzetten. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ah @bumperjim Est-ce que je comprends bien que ta femme est vraiment une Française? Je ne savais pas...elle me semble une Française avec un bon gout quand-meme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Oh duh! Het begint me nu pas te dagen dat jouw vrouw Française is @bumperjim. Ik kan nu beter plaatsen waarom jij in Frankrijk woont. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Zo gewerkt vandaag niet alles terug gelezen. Nu lekker 4 dagen vrij . Eerst zo maar eens lekker slapen daar heb ik geen moeite mee . Morgen iig geen boodschap te doen . Daar kan ik nog steeds blij om zijn dat ik niet hoef te puzzelen waar ik op deze feestdag mijn drank vandaan moet halen of iig zorgen al van te voren voor een voorraad . Maja, VIII en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ik moet het toch kwijt. Daten is out. Mannen hebben verloren. 1 x * is hot. Well my price is hot too You loose, friend Liefde heeft opnieuw verloren. Lieke7777, Musashi, Quinn en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Je klinkt boos en teleurgesteld @Tatum. Was het zo vervelend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Welterusten gasten die nog ingelogd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Welterusten Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 9 uur geleden zei Cleo66: Ja @bolletjedat denk ik ook , dat @spirit heel eenzaam is , en dat jij zei dat je niks om haar gaf maar wel om haar hondje, dat vond ik vreselijk hard . Ik was hier inderdaad 11 jaar geleden niet nee , daarom zeg ik ook , misschien wel terecht . Ik wilde haar gewoon graag steunen, daar is toch niks mis mee? Nee natuurlijk is daar niets mis mee Cleo, en ik geloof niet dat ik gezegd heb niets om haar te geven ik maakte me zorgen om haar hond niet om haar, maar als je al zo lang bezig bent om iemand te helpen en dat lukt niet zakt de moed wel eens in je schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Maar dan blijkt helaas dat je iemand niet echt kan helpen, de verslaafde moet het uiteindelijk zelf doen. Ja je wil graag dat het goed gaat maar uiteindelijk heb je alleen je eigen drinkgedrag in de hand. (En misschien zelfs dat niet eens ) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 @Tatum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 @Tatum wat klinkt dat best verdrietig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Digitaal daten gaat niet werken voor mij. Ja ik voel me teleurgesteld. Niemand is serieus bezig om iemand te leren kennen. Ze willen alleen voor 21 uur 's-avonds bij je binnen zijn. Rijen mannen voor een digitale deur. Het is om te huilen. Gelukkig bij 1 goede afspraak buiten mijn huis gelaten. Ik ga stoppen met zoeken. Hier vind ik het niet. Ik ga een andere afslag nemen en binnenkort weer een huurster zoeken voor de andere kamer. Geeft ook gezelligheid. Vorig jaar had ik een huurder en dat was me heel goed bevallen. 27 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden