Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

 

 

Cleo Spirit krijgt er niet van langs hoor. Dan had je 11 jaar geleden hier moeten komen toen ging het hier een poepie harder aan toe. Nee nu is het hier erg soft.

En natuurlijk is het gevecht tegen de alcohol moeilijk dat ontken ik niet maar blijven door modderen, vragen om aandacht en vervolgens afhaken en de mensen hier in onzekerheid laten zitten vind ik niet horen.

Ik heb het gevoel dat Spirit het zo wel goed vind. Jaaaaaren geleden heb ik ooit tegen haar gezegd dat ik niet geloof dat het ooit zal lukken en dat ze maar moet accepteren dat het af en toe niet lukt. Dat gevoel heb ik nog steeds.

Ik heb het gevoel dat Spirit heel eenzaam is. Echt heel eenzaam en dat is dodelijk.

Dus Cleo ik denk dat het wel mee valt met er van langs krijgen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ikkanhet:

Wat jammer @Mylaje was zo goed op weg. Ja was inderdaad beter geweest als je het eerder had aangegeven dan hadden we je eventueel nog kunnen helpen om niet te gaan drinken. Maar je kunt altijd weer een nieuwe start maken hé. Opstaan en door, dan is niet alles verloren. :heart:

Ja, ik ga het morgenochtend proberen. Ik ben een binge drinker en ik wil niet dat dit lang duurt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Myla:

Nee, dat niet. Maar met wat ik heb gehad kwam ik niet veel verder. 

Ik ben heel gesloten, ze komen niet echt door me heen maar dat is natuurlijk ook mijn eigen opstelling.

bewerkt door Myla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...