Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Koop in ieder geval Sensodyne Quick Repair of zoiets, waar Yvonne het laatst over had, voor het moment dat je er wél pijn aan krijgt! :(

Ik weet nog dat ik vroeger als klein kind in Groningen een kruidnagel kreeg om op een zere kies te doen en een borreltje :wacko:.  Yakkkkk......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Oeps, ik heb zojuist een kies opgegeten :face-icon-small-shocked:

Oh ik hoop dat je er geen pijn aan krijgt!! 
Ik had vorige week een kies die afbrak maar die was al eens behandeld dus de wortel is dood. Geen pijn dus. Nu moet er een kroon op want is niet meer te vullen. ‘€ 500,- wordt niet vergoed mevrouw’ pffff:blink: Doet wel pijn in de knip....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij aten spaghetti 

Vanmiddag gerommeld in de tuin, moet nog een klein stukje. Zit heel erg te twijfelen; nu doen of morgen. Het is nog even licht, kan er nog even over nadenken :P

Ook een lekkere cake gebakken vanmiddag die verder niemand lekker vind... wat jammer: moet ik hem zelf maar opeten :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spaghetti carbonara met ui, roomsaus en spekjes
en dan passen de roosjes broccoli daar prima bij!
En als je geen roomsaus hebt/wilt, dan kluts je 2 eitjes
rauw door de gare spaghetti, is net zo lekker, en dan ui/spek erbij
en natuurlijk knoflook net vergeten.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde  gisteren  al schrijven  maar het kwam  er niet van. 

Ik denk niet  dat @Bor  haar  complete  glazen ingegooid  heeft .

 

Als ik kijk  naar het verschil  nav mijn  uhp en alcohol  jeugdzorg  denk ik dat ik om deze weg goed terug te kunnen bewandelen  veel meer hulp  gekregen heb  dan bor destijds  . 

Dan gaat het niet om bezoeken AA meetings of slikken  refusal die doe ik wel maar  bij mij was het groot verschil de externe  gezinshulp die ik gekregen  heb naast de jeugdzorg  uhp .

Als je in deze wereld  terecht  komt  met  alcolisme dan sta  je  onder een flinke loep alles wordt  uitvergroot en keihard  neergezet al is niet alles waar wat gesuggereerd  wordt . Maar dat mag je niet zeggen .

Omdat je geen enkel  ander coping  strategie  hebt  dan alcohol  bleef ik in het begin drinken  ik was mijn kinderen  kwijt en het systeem  was keihard.

Externe  hulp heeft  uiteindelijk  na veel hobbels  vechten  en de situatie  begrijpbaar maken mijn nuchterheid opgeleverd  ook en ondersteund  omdat het uitzicht  terug  naar huis steeds  meer in beeld kwam. 

Heb daar bij  ook  vanuit brijder ouder kind ondersteuning  gehad die mee konden  denken en tips  gaven.

Als dit er niet  was geweest weet ik niet  of ik zover gekomen  was en besef mij  heel goed  dat ik ook in een andere  situatie terecht had  kunnen  komen  zoals bor terecht  is gekomen  .

Dan was  het glas heel heel dicht bij  geweest.

Je kind kwijt raken  als moeder  dat is niet  te beschrijven  .

 

Al weet ik dat het mijn  eigen schuld  is dat ik ben blijven  drinken  al stond ik op glad ijs   mijn angst was zo groot  .

Ik moet ook deze uhp  verwerken  en ook hierbij  wordt ik ondersteund  mijn verhaal mag  er zijn  ik wordt  niet  veroordeeld  .. en dat doet goed  .

Sorry bor dat ik toch even door ben gegaan op de draad  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...