Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

@Reacher blijf vooral er tussen door komen walsen, ik geniet altijd zo van je verhaaltjes! Babybrabbel, kattenbrabbel alles moet kunnen hier toch? Mijn ramen zijn weer schoon, S in de tuin gewerkt. Mini steeds ergens in de zon bij ons in de wandelwagen. Nu slaapt ze lekker. Als ze wakker is gaan we in het bubbelbad. Nu thee met koekjes, ik hou van burgerlijk :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, het is natuurlijk niet alleen de jeugdclub, het is ook jouw aandeel dat je altijd bent blijven drinken enn geen enkele hulp van buitenaf wilde aanpakken. Geen therapie, geen AA bijeenkomsten en geen refusal. Zowel jij als je man hebben nooit afscheid van de drank willen nemen. 

bewerkt door Sowhat
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de moeilijke momenten blijven begrijp ik, heb ik ook. Voor mij is het genoeg om even terug te denken wat het mij oplevert. Grauwe huid, altijd een walm om je heen. Koppijn, beroerd voelen, soms kotsen. Mij vies en slecht voelen. Brrr voor geen goud wil ik terug! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei niks:

Dat de moeilijke momenten blijven begrijp ik, heb ik ook. Voor mij is het genoeg om even terug te denken wat het mij oplevert. Grauwe huid, altijd een walm om je heen. Koppijn, beroerd voelen, soms kotsen. Mij vies en slecht voelen. Brrr voor geen goud wil ik terug! 

Overgeven heb ik gelukkig nooit gedaan/gehoeven is dat een Nederlands woord gehoeven?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei knakker:

Ik vind @Yana meer het type om dat gat op te vullen met een stukje nootmuskaat ofzo.

:D

Nootmuskaat is toch bruin? Is iets dat wit is niet beter? Eh Ik kan niets uit de natuur bedenken dat wit is en dat je in je gebit kan klemmen. Ik ben niet zo goed met natuur, vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...