Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Zojuist zei ikkanhet:

Ik mocht vroeger ook alleen maar bij mijn vader op bezoek onder begeleiding van een mevrouw van jeugdzorg.

Soms zal dat een goed reden hebben, soms ook niet. Dat is het probleem, men kijkt te weinig naar de situatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 natuurlijk heeft wat hier geschreven wordt impact. Je stopt er moeite en tijd en energie in, zou raar zijn als het je vervolgens geen zak uitmaakt. Maar probeer om dit soort berichten los te laten. Jij hebt je best gedaan, als een ander het op dat moment niet accepteert of het gewoon niet aankomt, ligt dat niet aan jou. Misschien ontvangt ie het later alsnog, misschien niet. Maar jouw deel is verzonden, de rest ligt bij de ontvanger.

Geniet van je dag, het klinkt heerlijk ontspannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet op het einde vd maand zal het 4 maand zijn! Ik vind het fantastisch dat ik het zo lang volhoud, en eerlijk? Ik mis het eigenlijk al niet echt meer! Heel de week (zelfs gisteren) totaal geen behoefte gehad! Ik merk de vorderingen. Daarom vind ik het echt jammer als mensen hervallen zelfs nog voordat ze alle voordelen helemaal doorleefd hebben...hun gemis, echt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Musashi:

@ikkanhet op het einde vd maand zal het 4 maand zijn! Ik vind het fantastisch dat ik het zo lang volhoud, en eerlijk? Ik mis het eigenlijk al niet echt meer! Heel de week (zelfs gisteren) totaal geen behoefte gehad! Ik merk de vorderingen. Daarom vind ik het echt jammer als mensen hervallen zelfs nog voordat ze alle voordelen helemaal doorleefd hebben...hun gemis, echt!!

Nou petje af hoor. Hopelijk kan ik dat over een tijdje ook zeggen.  Ga zo door topper. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Dat is wel heel makkelijk @Renaldo61hulpverleners zijn ook maar mensen. Jeugdzorg is één grote chaos. Waar het kind vaak niet centraal staat. Er mogen geen fouten gemaakt worden. Als jou arts per ongeluk je verkeerde been amputeert, zeg je toch ook niet, ach u bent maar een mens? 

Bij ons stond juist het  kind wel centraal  en werdt er enorm  gekeken hoe de kinderen  reageerden  en wij als ouders  werden niet  overal in meegenomen  of de juiste weg gewezen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers, en een zonnige dag alweer!

Fijn Lieke ook een positief tegengeluid,
onze ervaringen met jeugdzorg en hulpverlening zijn ook goed.
Het is helaas zo dat de neg. ervaringen veel meer rondzingen
dan de positieve. Dat is menselijk natuurlijk, maar er zijn ook hele goede mensen, overal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit hoe ga je je leven nu verder leven? Want je komt hier en verteld een vrolijk verhaal over een spin terwijl je net uit een hele zware binge komt. Dat kan ik een beetje heel erg niet rijmen. Wat zijn je plannen? Wil je echt van de alc. af of zeg je ik wil het zelf doen. Maar dan nog heb je hulp nodig. Je bent al verder dan voorheen dus gaat het toch een beetje vooruit maar doe iets want dit zijn hele gevaarlijke momenten deze binge ook. Wil je dood of verder leven. Hoe zou je nu je veranderingen willen zien of het nu haalbaar is of niet. Hoe moet jouw leven er nu uit gaan zien?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...