Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei nancy: Spirit vulde gaten met kauwgom.. Ik zat er nét aan te denken! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ahhh tegelijk met Haddock.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 We zijn vandaag een soort van synchroon Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Maar dat was een stifttand toch, die Spirit plakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Anyway sterkte met je kies Yana. Leuk is anders 24 april 2021 bewerkt door Reacher Hana is Yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Koop in ieder geval Sensodyne Quick Repair of zoiets, waar Yvonne het laatst over had, voor het moment dat je er wél pijn aan krijgt! Ik weet nog dat ik vroeger als klein kind in Groningen een kruidnagel kreeg om op een zere kies te doen en een borreltje . Yakkkkk...... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Maar dat was een stifttand toch, die Spirit plakte Nee, ik dacht het niet, een gemodelleerd iets werd het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Lang leve het mondkapje! haddock en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Daar hep je lief dan weer niks an, of draag je m thuis ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Met je kapje? Je ken beter je kerel meenemen. 24 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 En hoe gaat het verder met je, Spirit? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 weer geen reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 2 uur geleden zei Yana: Oeps, ik heb zojuist een kies opgegeten Oh ik hoop dat je er geen pijn aan krijgt!! Ik had vorige week een kies die afbrak maar die was al eens behandeld dus de wortel is dood. Geen pijn dus. Nu moet er een kroon op want is niet meer te vullen. ‘€ 500,- wordt niet vergoed mevrouw’ pffff Doet wel pijn in de knip.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Wij aten spaghetti Vanmiddag gerommeld in de tuin, moet nog een klein stukje. Zit heel erg te twijfelen; nu doen of morgen. Het is nog even licht, kan er nog even over nadenken Ook een lekkere cake gebakken vanmiddag die verder niemand lekker vind... wat jammer: moet ik hem zelf maar opeten Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ben je dan ooit wel gestopt met drinken Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Yana dan moet je zoeken hé? Anders kan je geen wens doen bij de tandenfee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 6 minuten geleden zei Renaldo61: Kan ik morgen broccoli verwerken in spaghetti saus ? Natuurlijk. Maar waarom zou je dat willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) spaghetti carbonara met ui, roomsaus en spekjes en dan passen de roosjes broccoli daar prima bij! En als je geen roomsaus hebt/wilt, dan kluts je 2 eitjes rauw door de gare spaghetti, is net zo lekker, en dan ui/spek erbij en natuurlijk knoflook net vergeten. 24 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 5 minuten geleden zei Renaldo61: @Quinn Okee, dan doe ik er wat anders mee . Nou nee joh, ik bedoel meer dat broccoli volgens mij in de container hoort. Maar als je het lekker vindt, past het prima bij spaghetti en saus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 @Renaldo61 het lijkt een beetje om dat van lady Jane maar zo is het ook een aanrader: https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/80305/pasta-met-broccoli-en-spek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 9 uur geleden zei Rosee: Merk dat ik een introverte kant heb die ik jarenlang heb onderdrukt met alcohol. Idem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 2 uur geleden zei bolletje: Yana dan moet je zoeken hé? Anders kan je geen wens doen bij de tandenfee Dat wordt lekker! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 En ik maar denken dat alcies tere zieltjes waren. Dikke egos sal je bedoeluh! denogdikkerehebbende bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ach Bor, relax, laat je de pis niet lauw maken. Zij mogen ook zeggen wat ze willen, ken dat dij nou skeluh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Wilde gisteren al schrijven maar het kwam er niet van. Ik denk niet dat @Bor haar complete glazen ingegooid heeft . Als ik kijk naar het verschil nav mijn uhp en alcohol jeugdzorg denk ik dat ik om deze weg goed terug te kunnen bewandelen veel meer hulp gekregen heb dan bor destijds . Dan gaat het niet om bezoeken AA meetings of slikken refusal die doe ik wel maar bij mij was het groot verschil de externe gezinshulp die ik gekregen heb naast de jeugdzorg uhp . Als je in deze wereld terecht komt met alcolisme dan sta je onder een flinke loep alles wordt uitvergroot en keihard neergezet al is niet alles waar wat gesuggereerd wordt . Maar dat mag je niet zeggen . Omdat je geen enkel ander coping strategie hebt dan alcohol bleef ik in het begin drinken ik was mijn kinderen kwijt en het systeem was keihard. Externe hulp heeft uiteindelijk na veel hobbels vechten en de situatie begrijpbaar maken mijn nuchterheid opgeleverd ook en ondersteund omdat het uitzicht terug naar huis steeds meer in beeld kwam. Heb daar bij ook vanuit brijder ouder kind ondersteuning gehad die mee konden denken en tips gaven. Als dit er niet was geweest weet ik niet of ik zover gekomen was en besef mij heel goed dat ik ook in een andere situatie terecht had kunnen komen zoals bor terecht is gekomen . Dan was het glas heel heel dicht bij geweest. Je kind kwijt raken als moeder dat is niet te beschrijven . Al weet ik dat het mijn eigen schuld is dat ik ben blijven drinken al stond ik op glad ijs mijn angst was zo groot . Ik moet ook deze uhp verwerken en ook hierbij wordt ik ondersteund mijn verhaal mag er zijn ik wordt niet veroordeeld .. en dat doet goed . Sorry bor dat ik toch even door ben gegaan op de draad . 25 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden